Oferty
Menadżer Wydziału Jakości Sprzedaży
Nowa
Finanse

Menadżer Wydziału Jakości Sprzedaży

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Bank BPS S.A.

Bank BPS S.A.

Istniejemy od 20 lat. Dbamy o zachowanie tradycyjnych idei spółdzielczości, oferujemy nowoczesne rozwiązania bankowe zgodne z wymogami rynku. Tworzymy największe zrzeszenie Banków Spółdzielczych w Polsce. Mamy sieć własnych oddziałów w całym kraju.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

MS Office

NPS

Mile widziane

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Twoje główne zadania:

  • nadzorujesz analizę i interpretację wyników przeprowadzonych badań jakościowych i ilościowych, w oparciu o nie przygotowujesz wnioski oraz rekomendujesz zmiany mające na celu poprawę doświadczeń klientów
  • odpowiadasz za proces analizy trendów rynkowych i najlepszych praktyk w zakresie jakości obsługi klientów (dot. segmentu klientów detalicznych, firmowych, a w tym korporacyjnych)
  • nadzorujesz proces reklamacji i wdrażasz najwyższe standardy jakości obsługi klienta w procesie reklamacyjnym w Banku
  • dbasz o standard prostego języka w komunikacji
  • prowadzisz szkolenia / treningi rozwojowe dla pracowników sieci sprzedaży
  • komunikujesz się z Oddziałami w zakresie monitoringu wyników sprzedażowych i jakościowych
  • rekomendujesz cele jakościowe dla sieci sprzedaży w ramach kwartalnego systemu premiowego
  • zarządzasz obszarem jakości danych klientów pozyskanych przez pracowników sieci sprzedaży
  • identyfikujesz obszary/procesy do automatyzacji
  • odpowiadasz za poprawność opracowywanych materiałów na szkolenia z zakresu jakości obsługi, technik sprzedaży i komunikacji wewnątrz zespołów sprzedażowych
  • badasz potrzeby szkoleniowe oraz budujesz programy i kalendarz szkoleń dla pracowników Oddziałów


Nasze oczekiwania:

  • masz doświadczenie w projektowaniu rozwiązań zapewniających warunki do podniesienia jakości obsługi Klientów
  • uczestniczyłeś/aś w opracowaniu, analizie i monitorowaniu wskaźników jakościowych w zespołach sprzedażowych i znasz narzędzia wykorzystywane w tym procesie
  • realizowałeś/aś badania Customer Experience, NPS, Mystery Shopping
  • zarządzałeś/aś zespołem odpowiedzialnym za jakość obsługi klienta i optymalizację procesów sprzedażowych


Oferujemy:

  • możliwość pracy zdalnej do 10 dni w miesiącu
  • prywatną opiekę medyczną
  • ubezpieczenie grupowe
  • zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
  • dofinansowanie do wypoczynku
  • dofinansowanie działań szkoleniowych
  • możliwość korzystania z pakietów sportowych
  • dostęp do platformy e-learningowej języków obcych: angielski, hiszpański, niemiecki, włoski
  • dostęp do platformy wellbeingowej BPS dbaMy
  • Pracowniczy Program Emerytalny

Sprawdź podobne oferty pracy

Doradca Klienta Biznesowego

Nowa
6 000 - 15 000 pln
Placówka partnerska alior bank
Wrocław
sprzedaż
Nowa

Analityk Biznesowy

Nowa
Neontri
Wrocław
Android Studio
Apple Dev Kit
SQL
Nowa

Specjalista ds. kredytów frankowych

Nowa
7 000 - 21 000 pln
BIURO POMOCY KREDYTOWEJ
Rzeszów
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikacja
Nowa

Doradca Klienta Indywidualnego

Nowa
PKO BANK POLSKI S.A.
Warszawa
finanse
obsługa klienta
sprzedaż
Nowa

Client Communication Specialist / Fulfilment Officer

Nowa
15 120 - 16 800 pln
DCG
Warszawa
Microsoft Office Excel
analyse
English
Nowa