Konsultant / Konsultantka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Stanisława Żaryna 2A, Warszawa
Bank Millennium
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Nazwa Firmy: BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA
Departament: WYDZIAŁ CONTACT CENTER
Rodzaj zatrudnienia: UMOWA NA OKRES PRÓBNY
Obowiązki:
Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów
Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej
Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu
Wymagania:
Minimum średnie wykształcenie
Chęć nauki i rozwoju w branży finansowej
Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi
Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)
Pozytywne nastawienie do sprzedaży
Mile widziane:
Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży
Oferujemy:
Wysokie premie miesięczne
Pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura)
Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klienta
Możliwość dostosowania grafiku do Twoich potrzeb
Jasno określoną ścieżkę rozwoju i wzrostu wynagrodzenia
Prywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcę
Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz – karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
Nowoczesne narzędzia do pracy również z domu – komputer, oprogramowanie, akcesoria
Konkursy pracownicze z atrakcyjnymi nagrodami
Idealny dojazd do pracy – Warszawa: Nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie
Konsultant / Konsultantka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Konsultant / Konsultantka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Stanisława Żaryna 2A, Warszawa
Bank Millennium