Współpraca przy wdrożeniu nowego CRM w obszarze bankowości przedsiębiorstw
Analiza potrzeb biznesowych i tworzenie wymagań funkcjonalnych
Opis wymagań w user stories
Projektowanie rozwiązań i konfigurowanie systemu
Tworzenie i mapowanie procesów sprzedażowych
Odbiór rozwiązań od dostawcy i wsparcie użytkowników w fazie wdrożenia
Monitorowanie i raportowanie postępów wdrożenia oraz efektów biznesowych
Współpraca w projekcie z obszarami sprzedaży, marketingu, zarządzania produktami, ryzyka kredytowego, informatyki, bezpieczeństwa oraz dostawcą zewnętrznym systemu
Nasze wymagania:
Minimum 2-lata doświadczenia w zakresie administrowania systemami CRM dla dużych i złożonych sieci sprzedaży B2B (konfiguracja, zarządzanie rolami i uprawnieniami)
Doświadczenie przy wdrażaniu nowych lub rozwoju istniejących rozwiązań CRM w dużych organizacjach
Umiejętność pracy samodzielnej oraz współpracy z rozproszonym zespołem projektowym
Praktyczna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
Mile widziane:
Doświadczenie w zakresie analityki danych - profilowanie klientów B2B, projektowanie kampanii sprzedażowych, marketing automation, wykonywanie analiz marketingowych
Umiejętności projektowania i wdrażania rozwiązań typu work flow
Doświadczenie w bankowości lub innej instytucji finansowej
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace oraz kwartalny system premiowy
Pracę hybrydową (w wymiarze 50% z biura/50% zdalnie)
Pracę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
Benefity pozapłacowe, m.in prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy MyBenefit
Zniżki w naszej kawiarni pracowniczej Green Caffe Nero
Nowoczesne biuro w doskonałej lokalizacji (w pobliżu stacji metra Pola Mokotowskie)