Administrator / Administratorka Nieruchomości w Departamencie Nieruchomości
Dołącz do nas!
Celem pracy Administratora/ Administratorki Nieruchomości jest zarządzanie nieruchomościami banku, utrzymanie ich w odpowiednim stanie technicznym oraz nadzór nad bieżącymi naprawami, konserwacjami i realizacją zaleceń.
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
Administrowanie nieruchomościami, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, p.poż. i BHP.
Nadzór nad terminowością przeglądów i napraw.
Identyfikację potrzeb remontowych i inwestycyjnych.
Współpracę przy relokacji, aranżacji oraz modyfikacji powierzchni.
Monitorowanie jakości usług zewnętrznych.
Prowadzenie dokumentacji technicznej oraz Książki Obiektu Budowlanego.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Masz minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze: zarządzania/ administrowania nieruchomościami, kontroli stanu technicznego budynków, nadzoru nad naprawami i konserwacjami.
Masz gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w terenie.
Posiadasz prawo jazdy kat. B.
Dobrze znasz MS Office (w szczególności Excel).
Posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane związane z zarządzaniem nieruchomościami.
Oferujemy Ci:
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
System szkoleń i programów rozwojowych.

Bank Pekao S.A.
Jesteśmy polskim bankiem o długich tradycjach, z bogatą historią wyznaczania standardów bankowości w kraju i Europie. Naszym priorytetem jest dobra atmosfera pracy w zróżnicowanych, ale zgranych zespołach. Dbamy o stałe ...
Administrator / Administratorka Nieruchomości w Departamencie Nieruchomości
Administrator / Administratorka Nieruchomości w Departamencie Nieruchomości