Ekspert \ Ekspertka ds. legislacji
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
Przygotowywanie procedur i procesów reklamacyjnych oraz nadzór nad ich zgodnością z przepisami prawa.
Aktualizowanie i wdrażanie zmian w regulacjach dotyczących obsługi reklamacji w Banku.
Przygotowywanie materiałów informacyjnych oraz wytycznych dla jednostek uczestniczących w procesie reklamacyjnym.
Udział w projektach realizowanych w jednostce.
Aktywne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami.
Podejmowanie działań usprawniających pracę własną i innych.
Wspieranie innowacji i wdrażanie ich w praktykę.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub pokrewne.
Doświadczenie w obszarze legislacji, compliance lub obsługi procesów reklamacyjnych.
Bardzo dobra znajomość prawa bankowego i regulacji dotyczących reklamacji.
Umiejętność analitycznego myślenia i precyzyjnego formułowania dokumentów.
Posiadasz motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy.
Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu.
Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office.
Lubisz pracować w dynamicznym środowisku pracy.
Jesteś osobą kreatywną i poszukujesz nowych rozwiązań
Posiadasz umiejętność pracy w grupie.
Oferujemy Ci:
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
System szkoleń i programów rozwojowych.

Bank Pekao S.A.
Jesteśmy polskim bankiem o długich tradycjach, z bogatą historią wyznaczania standardów bankowości w kraju i Europie. Naszym priorytetem jest dobra atmosfera pracy w zróżnicowanych, ale zgranych zespołach. Dbamy o stałe ...
Ekspert \ Ekspertka ds. legislacji
Ekspert \ Ekspertka ds. legislacji