IT Support Customer Service
Nowa
Obsługa klienta

IT Support Customer Service

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Base.com

Base.com

Jesteśmy globalnym systemem all-in-one do zarządzania e-commerce. Ułatwiamy życie sprzedawcom na całym świecie – pomagamy im rosnąć, automatyzować procesy i działać sprawniej na różnych platformach. Dzięki pasji, innowacyjności i nowoczesnej technologii zmieniamy zasady gry w e-commerce.

Wymagane umiejętności

angielski B2

customer service

Analityczność

IT support

Opis stanowiska

Dołącz do Base – globalnego lidera, który rewolucjonizuje e-commerce!

Jesteśmy technologiczną siłą napędową dla sprzedawców na całym świecie, dostarczając innowacyjny system all-in-one. Naszą misją jest upraszczanie życia przedsiębiorców online, pomagając im automatyzować procesy, dynamicznie skalować działalność i efektywnie zarządzać sprzedażą na wielu platformach. Wszystko to dzięki naszej pasji do innowacji i wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Działamy globalnie, współpracując z tysiącami marketplace’ów oraz liderami branży, takimi jak Amazon, eBay, Shopify, DHL czy FedEx, a nasz międzynarodowy zespół ekspertów pracuje w Polsce, Europie, obu Amerykach i Azji.


Jesteśmy dumni z naszego spektakularnego wzrostu – w ciągu ostatnich trzech lat urośliśmy aż 15-krotnie! To wynik przemyślanych strategii, ale przede wszystkim zaangażowania naszego niezwykłego zespołu, który jest sercem Base. Nie zamierzamy jednak na tym poprzestać; mamy ambitne plany i nie zwalniamy tempa.


Właśnie dlatego szukamy Ciebie na stanowisko

IT Support Customer Service


Jeśli pasjonuje Cię e-commerce, chcesz mieć realny wpływ na globalny rynek i stać się częścią tej ekscytującej podróży, to idealne miejsce dla Ciebie. Dołączając do nas, zyskasz możliwość pracy w dynamicznym środowisku, gdzie Twoje pomysły będą miały znaczenie, a Twoja praca bezpośrednio przyczyni się do sukcesu tysięcy sprzedawców. Będziesz częścią międzynarodowego zespołu, pracując nad rozwiązaniami o światowym zasięgui rozwijając się w kulturze, która stawia na współpracę i wspieranie talentów.

Brzmi ciekawie? Jeśli czujesz, że to wyzwanie dla Ciebie i chcesz razem z nami kontynuować podbój rynku e-commerce, aplikuj już dziś! Czekamy właśnie na Ciebie.


Zakres obowiązków

  • 1-wsza linia wsparcia dla klientów i użytkowników 

  • dbałość o satysfakcję klientów z oferowanych produktów, usług i funkcji w naszym narzędziu 

  • pełna odpowiedzialność za zgłoszenie

  • diagnoza i rozwiązanie problemu zgłoszonego przez użytkowników

  • współpraca z zespołami technicznymi celem rozwiązania zgłoszenia 

  • rozwój i aktualizacja bazy wiedzy w globalnym dziale IT Support

  • testowanie nowych funkcjonalności 

  • udział w dodatkowych projektach w zgodzie z mocnymi stronami i umiejętnościami


Oczekiwania

  • min. 3-letnie doświadczenie w sektorze e-commerce

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2) 

  • mile widziana znajomość drugiego języka obcego (hiszpański, włoski, francuski lub niemiecki)

  • bardzo dobra znajomość produktu Base

  • dokładność i dbałość o szczegóły

  • chęć nieustannego poszerzania wiedzy

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (wewnątrz i na zewnątrz organizacji) 

  • bardzo dobra organizacja pracy w modelu zdalnym 

  • umiejętności analityczne

  • łatwość uczenia się i przyswajania nowych umiejętności typu 'digital skills'


A tego możesz oczekiwać dołączając do nas

  • Realny Wpływ: Możliwość aktywnego kształtowania globalnego rynku e-commerce i wdrażania rozwiązań, które robią różnicę.

  • Globalny Zespół: Inspirującą współpracę z pełnymi pasji profesjonalistami z różnych kultur i zakątków świata.

  • Dynamiczny Rozwój: Szansę na rozwój zawodowy i osobisty w firmie, która przeżywa fazę dynamicznego wzrostu – rośnij razem z nami!

  • Bogaty Pakiet Benefitów: Szeroki wachlarz dodatków wspierających Twoje zdrowie, pasje i rozwój, w tym:

    • Karta sportowa

    • Prywatna opieka medyczna

    • Dostęp do platformy well-beingowej

    • Budżet wiedzowy (na szkolenia, kursy, konferencje)

    • Indywidualne lekcje języka angielskiego


Chcesz się dowiedzieć więcej o Base? Zajrzyj TUTAJ

Czujesz, że to Ciebie szukamy? Aplikuj i twórz z nami przyszłość e-commerce!