IT Support & Systems Administrator (Salesforce CRM)

10 000 - 13 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
7 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ

IT Support & Systems Administrator (Salesforce CRM)

Obsługa klienta

-, Gdańsk +4 Lokalizacje

BookingHost Sp. z o. o

10 000 - 13 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 9 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ
Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Automatyzacja procesów
integracje systemów
Google Sheets
Google Workspace
Salesforce
analiza biznesowa
narzędzia automatyzujące

Opis stanowiska

Do zespołu IT poszukujemy osoby skrupulatnej, bystrej, komunikatywnej i samodzielnej, która wesprze nas w codziennej obsłudze i rozwoju systemów informatycznych, w tym rozwiązywaniu zgłoszeń naszych pracowników (ticketów).


🧩 Praca będzie polegać na:

  • Administracji systemów informatycznych - Salesforce CRM i szeregiem innych aplikacji - zarządzaniem użytkownikami, konfiguracją kont, zakresem ich uprawnień itp.);

  • Udziale w planowaniu procesów biznesowych w firmie, przygotowaniem pod nie wymagań technicznych oraz ich realizacji;

  • Wdrażaniu nowych funkcjonalności m.in. automatyzacji z użyciem Salesforce Flows, Make;

  • Integracji nowych narzędzi;

  • Sprawowaniu pieczy nad porządkiem w modelu danych;

  • Generowaniu raportów i analizie danych;

  • Bieżącym wsparciu użytkowników.


✅ Wymagania:

  • Dobra znajomość administracji CRM Salesforce (ewentualnie innego systemu CRM / ERP);

  • Doświadczenie w administracji innych systemów i/lub wsparciu technicznym;

  • Sprawne posługiwanie się arkuszami Google Sheets / Excel;

  • Samodzielność i chęć uczenia się, także z wykorzystaniem dostępnych w sieci materiałów;

  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, wielozadaniowość, szybkość adaptacji do zmian;

  • Dobra organizacja pracy, umiejętność trafnej oceny priorytetów;

  • Swoboda w komunikacji, wysoka kultura osobista;

  • Dobra znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji, aktywne uczestnictwo w spotkaniach).


✅ Mile widziane doświadczenie:

  • architekta rozwiązań Salesforce i/lub w programowaniu w APEX lub Java;

  • z narzędziami takimi jak Front, Calendly, Make, Zapier, Google Workspace, Slack, wirtualna centralka, systemy ticketowe (np. Jira, ServiceNow);

  • w nadzorowaniu projektów prowadzonych z zewnętrznymi podmiotami jak agencje deweloperskie;

  • W integracji Salesforce z innymi systemami / aplikacjami.


🤝 Co oferujemy:

  • W pełni zdalną pracę, swobodną atmosfera w zespole, elastyczne godziny;

  • Płatny urlop przy umowie B2B;

  • Wsparcie w rozwoju umiejętności administrowania systemów;

  • Realny wpływ na codzienną pracę firmy i rozwój struktury IT;

  • Pracę w szybko rosnącej i dynamicznej firmie, aspirującej do pozycji lidera na rynku wynajmu mieszkań;

  • Dostępne opcje Karty MultiSport i MultiLife.


📝 Proces rekrutacji

Proces rekrutacji składa się z dwóch etapów – oba odbywają się zdalnie:

  1. Rozmowa telefoniczna (ok. 15–30 minut) – krótkie poznanie się, omówienie doświadczenia i oczekiwań.

  2. Spotkanie online ( ok. 60 minut) – rozmowa techniczna z członkiem zespołu IT, podczas której sprawdzimy wiedzę praktyczną i dopasowanie do roli.


📌 Prosimy o dopisanie w zgłoszeniu, ile lat doświadczenia masz w administracji Salesforce.

Oferta dodana: 11.08.2025
Lokalizacja biura