• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańSupportIT Support Customer Service - zmiana nocna
    IT Support Customer Service - zmiana nocna
    Nowa
    Support
    BaseLinker

    IT Support Customer Service - zmiana nocna

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    język angielski

    dbałość o szczegóły

    umiejętności analityczne

    Mile widziane

    język włoski

    język francuski

    język hiszpański

    język niemiecki

    Baselinker

    Opis stanowiska

    W BaseLinker rozwijamy innowacyjną platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce na całym świecie przewagę nad konkurencją. Naszym celem jest umożliwienie pełnej integracji systemów, automatyzacji oraz optymalizacji procesów we wszystkich kanałach sprzedażowych.


    Z dumą możemy powiedzieć, że stworzyliśmy ponad 1000 integracji, łącząc się m.in. z takimi globalnymi graczami jak Amazon, Shopify, eBay, Etsy, Allegro, WooCommerce, UPS, DHL. Mamy różne zespoły i całe spektrum możliwości rozwoju: integracje marketplace, sklepowe i kurierskie, oraz tworzenie i rozwijanie kluczowych funkcji systemu. Jesteśmy partnerami największych organizacji e-commerce na świecie i otwieramy globalny rynek e-commerce dla naszych użytkowników

    Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii i Brazylii, UK, US, DE, wchodzimy na rynek w Indiach.

    W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby do działu Global IT Support, Specjalistki/ty, która/-y wesprze naszych klientów w jeszcze lepszym doświadczeniu z użytkowania platformy BaseLinker. 


    Wymagania

    • min. 3-letnie doświadczenie w sektorze e-commerce
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1) 
    • mile widziana znajomość drugiego języka obcego (hiszpański, włoski, francuski lub niemiecki)
    • znajomość produktu BaseLinker będzie dodatkowym atutem
    • dokładność i dbałość o szczegóły
    • chęć nieustannego poszerzania wiedzy
    • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (wewnątrz i na zewnątrz organizacji) 
    • bardzo dobra organizacja pracy w modelu zdalnym 
    • umiejętności analityczne
    • łatwość uczenia się i przyswajania nowych umiejętności typu 'digital skills'


    Zadania

    • 1-wsza linia wsparcia dla klientów i użytkowników (praca głównie w godzinach 16 - 24)
    • dbałość o satysfakcję klientów z oferowanych produktów, usług i funkcji oferowanych w naszym narzędziu 
    • pełna odpowiedzialność za zgłoszenie
    • diagnoza i rozwiązanie problemu zgłoszonego przez użytkowników
    • współpraca z zespołami technicznymi celem rozwiązania zgłoszenia 
    • rozwój i aktualizacja bazy wiedzy w globalnym dziale IT Support
    • testowanie nowych funkcjonalności 
    • udział w dodatkowych projektach w zgodzie z mocnymi stronami i umiejętnościami


    Oferujemy

    • możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
    • stawiamy na długofalową współpracę
    • oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
    • inwestujemy w Twoje dobre samopoczucie - u nas masz dostęp do szerokiewgo wachlarza benefitów: Karta Multisportopieka medyczna Lux Med, platforma Mindgram


    Wszystkie ofertyPoznańSupportIT Support Customer Service - zmiana nocna

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Administrator Sieci i Systemów Bezpieczeństwa

    Nowa
    2 535 - 3 803 usd
    Clockwise
    Warszawa
    TCP/IP
    język angielski
    branża IT
    Nowa

    Specjalista w Sklepie Internetowym

    Nowa
    Carrefour Polska Sp. z o.o.
    Gdańsk
    komunikatywność
    ogranizacja
    praca w zespole
    Nowa

    Doradca klienta ds. likwidacji szkód

    Nowa
    Bołtowicz Spółka Jawna
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    znajomość budowy pojazdów
    znajomość Audatex
    Nowa

    Starszy Inżynier IT w Departamencie Zarządzania Informatyką

    Nowa
    ARiMR
    Warszawa
    Informatyka
    wykształcenie wyższe
    Nowa

    Customer Success Specialist (Onboarding Team)

    Nowa
    1 775 - 2 282 usd
    Thulium Sp. z o.o.
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język angielski
    Key Account Manager
    customer success
    Nowa