Oferty
IT Support Customer Service
Support

IT Support Customer Service

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

branża IT

Baselinker

Analityczność

Opis stanowiska

W BaseLinker rozwijamy innowacyjną platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce na całym świecie przewagę nad konkurencją. Naszym celem jest umożliwienie pełnej integracji systemów, automatyzacji oraz optymalizacji procesów we wszystkich kanałach sprzedażowych.


Z dumą możemy powiedzieć, że stworzyliśmy ponad 1000 integracji, łącząc się m.in. z takimi globalnymi graczami jak Amazon, Shopify, eBay, Etsy, Allegro, WooCommerce, UPS, DHL. Jesteśmy partnerami największych organizacji e-commerce na świecie i otwieramy globalny rynek e-commerce dla naszych użytkowników


Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii i Brazylii, UK, US, DE, wchodzimy na rynki w Indiach i w Chinach.


W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby do działu Global IT Support, Specjalistki/ty, która/-y wesprze naszych klientów z rynków europejskich w jeszcze lepszym doświadczeniu z użytkowania platformy Baselinker. 


Wymagania

  • min. 3-letnie doświadczenie w sektorze e-commerce
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2) 
  • mile widziana znajomość drugiego języka obcego (hiszpański, włoski, francuski lub niemiecki)
  • bardzo dobra znajomość produktu BaseLinker 
  • dokładność i dbałość o szczegóły
  • chęć nieustannego poszerzania wiedzy
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (wewnątrz i na zewnątrz organizacji) 
  • bardzo dobra organizacja pracy w modelu zdalnym 
  • umiejętności analityczne
  • łatwość uczenia się i przyswajania nowych umiejętności typu 'digital skills'


Zadania

  • 1-wsza linia wsparcia dla klientów i użytkowników 
  • dbałość o satysfakcję klientów z oferowanych produktów, usług i funkcji w naszym narzędziu 
  • pełna odpowiedzialność za zgłoszenie
  • diagnoza i rozwiązanie problemu zgłoszonego przez użytkowników
  • współpraca z zespołami technicznymi celem rozwiązania zgłoszenia 
  • rozwój i aktualizacja bazy wiedzy w globalnym dziale IT Support
  • testowanie nowych funkcjonalności 
  • udział w dodatkowych projektach w zgodzie z mocnymi stronami i umiejętnościami


Oferujemy

  • możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
  • stawiamy na długofalową współpracę
  • oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
  • inwestujemy w Twoje dobre samopoczucie - u nas masz dostęp do szerokiewgo wachlarza benefitów: Karta Multisportopieka medyczna Lux Med, platforma Mindgram

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior IT Helpdesk Specialist

Nowa
Bergman Engineering
Opole
język angielski
język niemiecki
Nowa

Technical Support Specialist

Nowa
Estarta Poland
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
VoIP troubleshooting
technical support
Process Optimization
Nowa

Customer Relations Specialist (język angielski)

Nowa
CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Jelenia Góra
Windows
Microsoft Office
język angielski
Nowa

Customer Service Representative with German

Nowa
Cyclad
Warszawa
customer service
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
obsługa klienta
Microsoft Office
Nowa