W BaseLinker rozwijamy innowacyjną platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce na całym świecie przewagę nad konkurencją. Naszym celem jest umożliwienie pełnej integracji systemów, automatyzacji oraz optymalizacji procesów we wszystkich kanałach sprzedażowych.
Z dumą możemy powiedzieć, że stworzyliśmy ponad 1000 integracji, łącząc się m.in. z takimi globalnymi graczami jak Amazon, Shopify, eBay, Etsy, Allegro, WooCommerce, UPS, DHL. Mamy różne zespoły i całe spektrum możliwości rozwoju: integracje marketplace, sklepowe i kurierskie, oraz tworzenie i rozwijanie kluczowych funkcji systemu. Jesteśmy partnerami największych organizacji e-commerce na świecie i otwieramy globalny rynek e-commerce dla naszych użytkowników.
Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii i Brazylii, UK, US, DE, wchodzimy na rynek w Indiach.
Zespół Sales Operations odegra kluczową rolę we wspieraniu globalnego zespołu sprzedaży i napędzaniu wzrostu firmy. Na poziomie lokalnym będzie odpowiedzialny za zwiększanie skuteczności sprzedaży, dostarczając niezbędne dane, analizy i narzędzia, które przyspieszą pozyskanie kluczowych klientów.
Zakres zadań
- Ścisła współpraca z Head of Sales i zespołem sprzedażowym
- Współtworzenie strategii sprzedaży Baselinkera w oparciu o zidentyfikowane szanse rynkowe; wybór klientów o najwyższym impakcie dla firmy
- Przygotowywanie, analiza i prezentacja danych oraz kluczowych informacji wspierających proces decyzyjny klienta
- Proaktywne dostarczanie zespołowi sprzedaży danych, analiz, badań oraz prezentacji
- Przeprowadzanie analizy rynku, w tym mapowanie kluczowych klientów
- Rozwój i ulepszanie narzędzi sprzedażowych
- Rozwój i monitorowanie danych w CRM i raportowanie bieżącej aktywności sprzedażowej
- Współpraca z marketingiem, finansami, legalem i innymi działami w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
- Współpraca w zakresie tworzenia case study z zadowolonymi klientami
- Wstępna weryfikacja i selekcja napływających leadów, kierowanie ich do odpowiedniej osoby w wybranym systemie (np. rotacyjny, oparty o seniority)
- Wsparcie procesu tworzenia odpowiedzi na RFP/RFI z wykorzystaniem wiedzy wewnątrz i na zewnątrz organizacji
- Aktywne współtworzenie nowych kanałów sprzedaży (np. program ambasadorski, współpraca z zewnętrznymi konsultantami, lokalne mikroeventy, webinary, itd.)
Oczekiwania
- Minimum 6 lat doświadczenia w rozwijaniu sprzedaży, analizie, badaniach rynkowych, konsultingu lub ekwiwalentne
- Umiejętności analityczne oraz zdolność do samodzielnej pracy
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, umiejętność formułowania precyzyjnych rekomendacji i wyciągania wniosków
- Zaawansowane myślenie logiczne i analityczne
- Zdolność do pracy zespołowej i zarządzania priorytetami
- Biegłość w obsłudze Google Sheets i Google Slides.
- Przedsiębiorcze podejście
- Umiejętność współpracy z wieloma stakeholderami, także zagranicznymi
- Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum B2/C1
- Doświadczenie w pracy z Hubspot lub innym CRM
- Znajomość branży SaaS, digital lub e-commerce
- Znajomość realiów rynków zagranicznych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
- możliwość sprzedaży unikalnego produktu przewyższającego konkurencję
- stawiamy na długofalową współpracę
- oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
- konkurencyjne wynagrodzenie i system motywacyjny oparty na wynikach
- inwestujemy w Twoje dobre samopoczucie - u nas masz dostęp do szerokiewgo wachlarza benefitów: Karta Multisport, opieka medyczna Lux Med, platforma Mindgram