Twój zakres obowiązków
Telefoniczny kontakt z Klientami infolinii przychodzącej oraz wychodzącej
Wspieranie działań sprzedażowych poprzez identyfikację potrzeb klientów i generowanie szans sprzedażowych
Udzielanie informacji o ofertach, usługach i promocjach w ramach kampanii marketingowych
Wprowadzanie i aktualizowanie danych klientów w systemie CRM, a także bieżące administrowanie bazą danych
Dbanie o wizerunek firmy poprzez aktywne zarządzanie opiniami klientów na wizytówkach Google oraz przygotowywanie zestawień i analiz
Obsługa komunikacji wielokanałowej, w tym e-maili i czatów online
Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Nasze wymagania
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne – łatwość prowadzenia rozmów, umiejętność słuchania i zadawania trafnych pytań
Dobra dykcja, miły tembr głosu
Umiejętność działania w zespole, a jednocześnie dobra organizacja własnej pracy
Odporność na stres i gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
Motywacja oraz wysokie zaangażowanie
Praktyczna znajomość pakietu MS Office
Mile widziane
Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
To oferujemy
Praca od poniedziałku do piątku, w systemie 8-mio godzinnym oraz wybrane soboty z odbiorem dnia wolnego
Wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system prowizyjny
3 miesięczny okres wdrożenia w obowiązki
Możliwość zdobywania doświadczenia w gronie ekspertów i pasjonatów BMW
Praca z marką, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie
Dostęp do narzędzi umożliwiających rozwój osobisty i zawodowy
Przyjazna atmosfera i wysokie standardy pracy
Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach finansowych
Dofinansowanie do karty sportowej
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty