Stanowisko: Asystent/ka Działu Employer Brandingu i Marketingu
BE ABOUT | HYBRID AGENCY to pierwsza w Polsce hybrydowa agencja, która kompleksowo odpowiada na potrzeby rynku w obszarach employer brandingu, marketingu i PR’u. Nasza misja to nie robić na Klientach tylko dobrego wrażenia, ale realnie wspierać ich w działaniach marketingowych - pozycjonowania, badania, strategie, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, kampanie i wydarzenia. Wszystko, co pomaga budować ich markę.
Realizowaliśmy i realizujemy projekty dla takich firm jak: Grupa Żywiec, Alcon, Allegro, Phlov by Anna Lewandowska, Circle K, EY, Samsung, Sephora, FM Logistic, JTI, JP Weber, Holcim, PZU, Polpharma Biologics i wiele innych. Na rynku jako agencja działamy od pięciu lat, a w branży jesteśmy już blisko piętnaście.
W pracy kierujemy się myślą, że jeśli chcesz być pożądany/a, po prostu bądź sobą. Dodatkowo mamy wrodzoną odporność na "Klient ma zawsze rację".
🕺💃 Twój zakres obowiązków:
👉 wsparcie pracy Project Managerów w realizacji projektów 360 (pomysł, planowanie, wykonanie) z obszarów: marketingu, employer brandingu i eventów,
👉 wymyślanie i tworzenie krótkich form marketingowych m.in. pisanie treści typu posty, mailingi, ulotki, hasła reklamowe,
👉 koordynacja i nadzorowanie współpracy z podwykonawcami, w tym m.in. pozyskiwanie wycen, zamawianie i odbiór materiałów oraz produktów dla Klientów, zlecanie materiałów do tłumaczenia,
👉 przygotowywanie podsumowań, benchmarkingów i prezentacji dla Klientów,
👉 realizacja zadań z obszaru analizy rynku, wyszukiwanie potrzebnych informacji z wiarygodnych źródeł,
👉 pomoc w koordynacji wydarzeń i eventów organizowanych dla Klientów.
Nasze oczekiwania względem idealnej Kandydatki lub Kandydata:
👍 odbytego stażu/praktyk min.1 rok w dziale employer brandingu lub marketingu,
👍 dostępności od poniedziałku do piątku w godzinach +/- 9:00-17:00
👍 zamieszkania w Warszawie lub okolicy,
👍 dobrej znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie – będziesz pracować w tym języku,
👍 umiejętności posługiwania się pakietem MS Office (głównie Excel oraz PowerPoint),
👍 niezmierzone złoża kreatywności i chęci do działania
👍 determinacji w rozwoju na ścieżce zawodowej prowadzącej do wyższego stanowiska np. młodszego managera (u nas to możliwe)
👍 jeśli masz jakąś dodatkową moc: performance, social media, copy, kreatywność, video - będzie super. Jeśli nie, to nic strasznego 🧞♂️
ℹ️chcielibyśmy, abyś przez pierwsze 3 miesiące regularnie pracował/a z biura, aby łatwiej było Ci się wdrożyć i lepiej się poznać 😊
Po 3 miesięcznym okresie próbnym zapewniamy:
👌pracę hybrydową w wymiarze 2 dni z biura, 3 dni zdalnie
👌 nielimitowaną liczbę dni wolnych 🏝,
👌 prywatną opiekę medyczną 🤧,
👌 100% płatne L4 (urlop chorobowy),
👌 sprzątanie Twojego mieszkania, pranie i prasowanie - tak! Każdy z nas ma w miesiącu do dyspozycji 16h pomocy domowej realizowanej przez profesjonalistów,
👌 realną możliwość wpływu na to co robisz – od pomysłu do realizacji,
👌 pracę zespołową i wsparcie doświadczonych managerów,
👌 dużą samodzielność w pracy,
👌 jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery prowadzącą do stanowiska specjalisty,
👌 fair podejście – traktujemy innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani.
🕺💃 Proces rekrutacji:
🎯 wybór osób do kontaktu,
🎯 krótka rozmowa telefoniczna z wybranymi osobami dotycząca ich motywacji i doświadczenia, opowiemy też o sobie i ofercie,
🎯 spotkania offline, podczas którego pogłębimy pierwszy kontakt, damy Ci krótkie zadanie do zrealizowania,
🎯 decyzja o zatrudnieniu, ustalenie warunków i daty startu.
Mamy nadzieję, że brzmi dobrze. Czekamy na Twoją aplikację 🚀🚀🚀
Brutto miesięcznie - UZ
Rekomendowane oferty
Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną