Customer Value & Partnerships Specialist
Nowa
Marketing

Customer Value & Partnerships Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Mile widziane

Google Analytics

SQL

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Moglibyśmy powiedzieć, że jesteśmy firmą, która należy do wiodącego koncernu ubezpieczeniowego w Europie Środkowo – Wschodniej Vienna Insurance Group. Moglibyśmy wskazać również nasze największe firmy w Polsce: Compensa, InterRisk, Wiener, Vienna Life. Wolimy Ci jednak powiedzieć, że na początku 2020 roku powstała firma, która chciała zrewolucjonizować rynek ubezpieczeń i zaczęła swoją przygodę.

Grupa pasjonatów technologicznych przekuła swoje wizje w realne działania - mamy pomysły i plany na dalszy rozwój.

Dołączając do nas, będziesz uczestniczył w budowaniu nowoczesnego, cyfrowego rozwiązania w międzynarodowym zespole profesjonalistów.

Zatrudniamy najlepszych Specjalistów, których ambicją jest udział w projekcie, który codziennie zmienia świat ubezpieczeń.


Czym się zajmiesz?

  • Będziesz odpowiadać po stronie biznesu za naszą współpracę z partnerami zewnętrznymi (porównywarki internetowe i inni pośrednicy ubezpieczeniowi)

  • Zadbasz o realizację planów sprzedażowych po stronie naszych partnerów, w razie potrzeby organizując warsztaty, współorganizując akcje wspierające sprzedaż, będziesz na bieżąco monitorować rozwój naszej współpracy

  • Będziesz wspierać zespół Business Development w pracach koncepcyjnych dla obszaru performance marketingu i innych aktywności wokół sprzedaży cyfrowej, na styku z innymi zespołami (deweloperskimi, UX, data science, pricing, produkt)

  • Zaangażujesz się w obszar budowania wartości klienta (strategie sprzedaży, uproduktowienia, kontrola lejka sprzedażowego, inicjatywy cross/up-sell od fazy koncepcyjnej aż po wdrażanie konkretnych rozwiązań)


Co jest dla nas ważne?

  • Znajomość MS Excel (tabele przestawne i praca na danych) i umiejętność syntezy danych → przekucia w biznesowe insighty (zdarza nam się robić slajdy)

  • Otwartość na naukę nowych narzędzi

  • Analityczne podejście - data-driven decisions są dla nas ważne

  • Jesteś osobą komunikatywną oraz lubisz pracę w zespole

  • Znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację - współpracujemy ze spółkami VIG z innych krajów

  • Kończysz studia (preferowane kierunki ekonomiczne/biznesowe/ścisłe - mile widziani studenci 1. i 2. roku magisterki), ale pierwsze doświadczenia zawodowe (np. praktyki) masz już za sobą

  • Dostępność na poziomie min. 120h/mc (3/4 etatu) - preferowany full-time, ale jesteśmy elastyczni


Co będzie Twoim dodatkowym atutem? 

  • Masz doświadczenie z praktyk, np. w firmach doradczych (Big4 itp.)

  • Wcześniejsza styczność ze światem ubezpieczeń - GWP czy loss ratio to nie są dla Ciebie obce terminy

  • Kojarzysz wątki związane z lejkiem sprzedażowym, e-commerce

  • Miałeś/aś styczność z narzędziami do analityki czy zachowań użytkowników takimi jak Google Analytics, HotJar

  • Znasz podstawy SQL


Co możemy Ci zaproponować?

  • Świetną atmosferę, otwartą komunikację i startup’ową kulturę

  • Kompleksowy onboarding, w tym wsparcie Buddy’ego, który nie boi się odpowiadać na najbardziej trywialne pytania

  • Umowę zlecenie lub umowę o pracę lub współpracę B2B

  • Pracuję hybrydową - do biura przychodzimy 1-2 razy w tygodniu

  • Elastyczne godziny pracy​

  • Dostęp do najnowszych narzędzi i rozwiązań, jesteśmy cloud-native

  • Kafeterię benefitową, a w niej m.in. ubezpieczenie medyczne, karta MultiSport

  • Zniżki pracownicze na produkty ubezpieczeniowe (również dla rodziny i znajomych)

  • Program rekomendacji - zgarnij dodatkowy bonus za polecenie kandydatów do pracy

  • Firmowy klub sportowy

  • Różnorodne integracje

  • Dzień na rozwój w trakcie godzin pracy