Samodzielny/-a specjalist(k)a ds. finansów
Al. Jerozolimskie 181B, Warszawa
BeeSpeaker sp. z o.o.
Cześć! Jesteśmy BeeSpeaker — 20-kilkuosobowym zespołem, który zmienia sposób, w jaki ludzie uczą się języków obcych 🐝
Szukamy Specjalisty/-tki ds. finansów, który/-a nie tylko świetnie czuje się w analizie danych, budżetowaniu i kontroli kosztów, ale także rozumie dynamikę pracy w małej, szybko rosnącej organizacji technologicznej i bierze odpowiedzialność za stabilność i strategię finansową stanowiącą fundament naszej misji.
Jesteśmy małym zespołem z dużą misją, a Twoja rola będzie kluczowa w jej realizacji. Szukamy osoby, która zapewni nam solidne finansowe podstawy, niezbędne do skalowania działalności.
Jeśli szukasz miejsca, w którym Twoje umiejętności tworzenia precyzyjnych prognoz, optymalizacji procesów finansowych i strategicznego wsparcia zarządu przełożą się bezpośrednio na osiągnięcie celów językowych ponad miliona naszych użytkowników, dołącz do nas!
W BeeSpeaker będziesz:
Koordynować budżety roczne i kwartalne, a także aktualizować prognozy z uwzględnieniem bieżącego wykonania.
Tworzyć miesięczne raporty finansowe i omawiać je z zarządem, analizując zgodność bieżących wyników finansowych z założeniami planów.
Koordynować planowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników finansowych (KPI).
Przygotowywać analizy opłacalności projektów i działań.
Weryfikować wydatki pod kątem miejsc ich powstania i rodzajów.
Współpracować z Biurami Rachunkowymi oraz instytucjami finansowymi (banki).
Przygotowywać analizy i formułować rekomendacje w obszarze optymalizacji wyników firmy.
Monitorować spływ należności oraz stan cashflow.
Monitorować stan kont względem planowanych wydatków, przygotowywać przelewy bankowe i kierować je do autoryzacji, a także dokonywać rozliczeń międzywalutowych.
Wystawiać faktury sprzedażowe i koordynować obieg dokumentów kosztowych.
Rozliczać dotacje oraz pilnować wykorzystania ulg podatkowych.
Dbać o sprawny obieg dokumentacji i informacji we wszystkich prowadzonych zadaniach.
Będziesz raportować bezpośrednio do zarządu i najbliżej współpracować z zewnętrznym biurem księgowym (dobrym!) oraz z Działem HR i Administracji firmy. Jest to “stanowisko” jednoosobowe. Obecnie nie przewidujemy więcej pracy niż 50-80h/m-c.
Ze względu na stosunkowo niewielki rozmiar operacji potrzebujemy osoby, która będzie jednocześnie patrzeć razem z zarządem krytycznie i strategicznie na dane zbiorcze, aktywnie proponować usprawnienia, a jednocześnie będzie prowadziła i koordynowała prowadzenie działań operacyjnych typu przygotowanie przelewu czy rejestracja faktury kosztowej. Mamy sprawnie działające procedury obiegu dokumentów i odpowiednio wdrożone w tematy około finansowo-księgowe stanowiska administracyjne.
Możesz liczyć na solidny onboarding :)
Jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko, jeśli:
Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze finansowym, księgowym lub controllingu, w firmach prowadzących KH,
Znasz się na przepisach podatkowych oraz ustawie o rachunkowości i potrafisz zastosować je w praktyce,
Umiesz sporządzać kalkulacje i analizy finansowe,
Bardzo dobrze znasz pakiet Google Workspace lub MS Office – w tym biegle posługujesz się MS Excel/arkuszami kalkulacyjnymi Google,
Potrafisz komunikować się w j. angielskim w mowie i piśmie na poziomie min. B2 - szczególnie to dotyczy pisemnej korespondencji mailowej z zagranicznymi klientami i kontrahentami,
Masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, controlling),
Wyróżniasz się samodzielnością, inicjatywą, efektywną komunikacją i doskonałą organizacją pracy własnej, umiejętnością analitycznego myślenia oraz skrupulatnością.
Dodatkowe atuty:
Doświadczenie w korzystaniu z systemów Symfonia, Saldeo,
Wiedzę / doświadczenie w rozliczaniu ulg B+R i projektów współfinansowanych ze środków UE/EOG, WHT,
Wiedzę / doświadczenie w obszarze rozliczeń międzynarodowych - w tym poza UE.
Oferujemy:
Pracę/współpracę w wymiarze do 50% FTE,
Umowę zlecenie lub kontrakt B2B - w zależności od Twoich preferencji i potrzeb,
Pracę w pełni zdalną,
Elastyczne godziny pracy (core hours reszty zespołu to 9:00-15:00 CET), możliwe ustalenia indywidualne,
Ubezpieczenie usług medycznych z dopłatą (Compensa),
karta Multisport z dopłatą,
Dostęp do aplikacji nauki języka angielskiego BeeSpeaker
Dostęp do kursów online, szkoleń zewnętrznych wg ustalonych priorytetów rozwojowych,
A poza tym umożliwiamy workation :)
Proces rekrutacji:
Zapoznamy się z CV i Twoimi odpowiedziami w formularzu aplikacyjnym, żeby lepiej Cię poznać.
Jeśli zaintryguje nas Twoje doświadczenie zawodowe - zaprosimy Cię na krótką rozmowę telefoniczną (ok. 15 minut).
Po udanej rozmowie zapoznawczej czeka na Ciebie już ostatni etap: spotkanie ze Specjalistką ds. finansów oraz członkiem Zarządu.
Jeśli rozmowy potwierdzą Twoje kompetencje i po obu stronach poczujemy chemię do długofalowej współpracy - złożymy Ci ofertę pracy!
Samodzielny/-a specjalist(k)a ds. finansów
Samodzielny/-a specjalist(k)a ds. finansów
Al. Jerozolimskie 181B, Warszawa
BeeSpeaker sp. z o.o.