Dołączysz do działu E-Commerce będącego częścią funkcji Działu Sprzedaży NIVEA Polska i będziesz wspierać e-Commerce Managera, Key Account Managerów oraz Digital Shelf Managera w codziennej pracy, w szczególności w:
- gromadzeniu i analizie danych (sell-in; sell-out) oraz przygotowywaniu raportów,
- wspieraniu zespołu we współpracy z kluczowymi klientami (rozliczanie akcji promocyjnych),
- bieżącej komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- przygotowaniu opisów contentu produktowego i kart produktów,
- analizie kluczowych wskaźników efektywności e-commerce, przygotowywaniu prezentacji
- monitorowaniu e-półki.
Będziesz również zaangażowany/a w bieżące zadania całego Działu E-Commerce odpowiedzialnego za strategię i jej egzekucję w Polsce i w Regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W ramach rozwoju zaprosimy Cię również do udziału w międzynarodowych projektach.
Profil kandydata:
- Student/ka studiów magisterskich; preferowane specjalności: Marketing, Zarządzanie, itp.
- Dostępność min. 35 godzin w tygodniu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Bardzo dobre umiejętności analitycznego myślenia
- Bardzo dobra znajomość Excela i Power Pointa
- Zainteresowanie tematyką e-commerce
- Komunikatywność, orientacja na pracę zespołową
- Umiejętność prowadzenia i realizacji kompleksowych zadań oraz planowania pracy
Mile widziane:
- Pierwsze doświadczenia w obszarze e-commerce/trade marketingu
- Doświadczenie w analizie danych