Współpraca z Export Managerem w zakresie codziennych zadań związanych z dystrybucją produktów marki na rynkach zagranicznych:
przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, kompletacja i obieg
współpraca z agencją celną w zakresie przygotowywania dokumentacji eksportowej
współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji zamówień (planowanie produkcji, zakupy, kontrola jakości, technologia i R&D, księgowość, dział finansowy)
pomoc w realizacji polityki sprzedażowej i marketingowej a także realizacji i kontroli działań promocyjnych i reklamowych na wybranych rynkach
wsparcie w przygotowywaniu analiz, prezentacji i raportów
Nasze wymagania:
mile widziane doświadczenie w pracy w dziale eksportu lub dziale handlowym w firmie z branży FMCG
bardzo dobra organizacja pracy
systematyczność i zaangażowanie w realizowaniu obowiązków
biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Power Point)
bardzo dobra znajomość języka angielska umożliwiająca codzienną wymianę mailową, odbywania spotkań czy rozmów telefonicznych