Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

Obsługa klienta

Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

Obsługa klienta

Rondo Daszyńskiego, Warszawa

Benefit Systems SA

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
Miro
Confluence
Jira
Scrum
Agile
systemy Contact Center

Opis stanowiska

Witaj w świecie MultiMożliwości!

Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz dostarczamy narzędzia ułatwiające prace działów HR.


Na co dzień pracujemy nad kultowymi produktami, znanymi niemal przez każdego pracownika! Tworzymy ekosystem kompleksowych rozwiązań, które motywują do zmiany życia na lepsze. Przekonaj się osobiście:

👉 Stworzona przez nas karta MultiSport jest jednym z najpopularniejszych benefitów na rynku. Daje dostęp do różnorodnych dyscyplin sportowych, eksperckich kursów, motywującej dawki wiedzy i wspiera użytkowników w zdrowym i aktywnym stylu życia.

👉 Nasza platforma MultiLife z narzędziami wspierającymi dobrostan, umożliwia osiągnięcie osobistych i zawodowych celów. Użytkownicy mogą dzięki niej korzystać ze wsparcia ekspertów, przydatnych aplikacji i szerokiej oferty kursów. MultiLife wspiera ich w czterech kluczowych obszarach: psychologia, zdrowie, dieta, rozwój.

👉 Wdrożyliśmy i rozwijamy MyBenefit, czyli platformę kafeteryjną, dającą dostęp do szerokiej oferty świadczeń oraz narzędzie do wsparcia procesów HR, dzięki któremu pracodawcy mogą uprościć pracę całej organizacji.


Stanowisko

Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)


Opis stanowiska

W tej roli będziesz odpowiadać za rozwój rozwiązań wspierających działanie Infolinii – tak, aby realnie zwiększać jej efektywność, jakość i wartość dla użytkowników. Wspólnie z zespołem i interesariuszami wyznaczysz kierunek rozwoju oraz zaplanujesz konkretne działania, które pozwolą go zrealizować:

  • Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail);

  • Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne;

  • Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej współpracy z zespołem;

  • Zbieranie i porządkowanie rekomendacji do backlogu oraz wspieranie jego priorytetyzacji;

  • Komunikowanie zmian wdrażanych w produkcie (m.in. szkolenia, komunikaty, aktualizacja Bazy Wiedzy);

  • Wyznaczanie celów, mierników sukcesu i szacowanie wartości wdrożeń (KPI);

  • Współpraca z zespołem IT w zakresie możliwości i zakresu realizacji zadań;

  • Koordynowanie prac z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi;

  • Monitorowanie efektów wdrożeń i rekomendowanie działań optymalizacyjnych;

  • Śledzenie trendów i nowych rozwiązań w obszarze Infolinii i rekomendowanie usprawnień.


Wymagania

  • Masz doświadczenie z systemami Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM, omnichannel – voice, chat, e-mail)?

  • Umiesz analizować potrzeby użytkowników i biznesu, a potem przekładać je na konkretne wymagania?

  • Pracujesz zwinnie (Scrum, Agile) i dobrze odnajdujesz się w interdyscyplinarnym zespole?

  • Potrafisz zaplanować rozwój produktu: tworzysz roadmapę, ustalasz priorytety, budujesz backlog?

  • Masz doświadczenie w przygotowywaniu komunikacji zmian – zarówno w formie szkoleń, jak i treści do Bazy Wiedzy?

  • Wiesz, czym są KPI i jak ocenić wartość biznesową wdrożenia?

  • Dobrze czujesz się w pracy z IT i potrafisz określać zakres techniczny zadań wspólnie z zespołami developerskimi?

  • Miałeś/aś okazję współpracować z zewnętrznymi dostawcami i koordynować realizację zleceń?

  • W narzędziach typu JIRA, Confluence czy Miro czujesz się jak ryba w wodzie?


Fajnie, jeśli dodatkowo:

  • Śledzisz trendy z obszaru Infolinii/Obsługi Klienta i potrafisz przekładać je na konkretne rekomendacje zmian,

  • Interesujesz się UX, technologią i nie boisz się nowych rozwiązań.



Oferujemy

  • Czekamy na Ciebie w biurze przy Rondzie Daszyńskiego z umową o pracę, 

  • Nasze biuro znajduje się w Warszawie i oferujemy współpracę w modelu hybrydowym,

  • Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,

  • Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,

  • Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy z dofinansowania do posiłków z programu lunchowego,

  • W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,

  • Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,

  • Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems oraz dodatkowy urlop na wolontariat,

  • Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,

  • Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,

  • Czeka na Ciebie dostęp do platformy Multilife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych,

  • Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,

  • Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,

  • W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,

  • Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,

  • Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,

  • Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,

  • Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,

  • Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,

  • Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,

  • Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,

  • W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!

 

#LI-NK1

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
Miro
Confluence
Jira
Scrum
Agile
systemy Contact Center
Oferta dodana: 09.10.2025

Poznaj pracodawcę

Benefit Systems SA

Działamy na polskim rynku od 2000 roku i to od nas zaczęła się sportowa rewolucja pracowników. Dzisiaj naszymi klientami są dziesiątki tysięcy pracodawców, świadomych potrzeby dbania o dobrostan swoich pracowników i ponad dwa miliony użytkowników. Witaj w świecie MultiMożliwości!

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura

Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

Aplikuj na ofertę pracy

Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

Rondo Daszyńskiego, Warszawa

Benefit Systems SA

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Benefit Systems SA z siedzibą w Warszawie, Plac Europejski 2 (dalej jako "administrator"). Masz p... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca