Opis stanowiska
- Aktywne poszukiwanie oraz tworzenie innowacyjnych rozwiązań oraz usprawnień aplikacyjnych dla klientów (z wykorzystaniem produktów firmy) 
 
- Praca mobilna na terenie północnej części Polski
 
- Zarządzanie zapytaniami klientów
 
- Tworzenie oraz prezentacja specyfikacji technicznych produktów dążąc do finalizacji sprzedaży
 
- Wsparcie klientów w doborze produktów pod kątem technicznym jak i wsparcie posprzedażowe (również u klienta)
 
- Udział w testach oraz przeprowadzanie szkoleń technicznych u klientów 
 
- Prowadzenie audytów Efektywności Energetycznej u Klientów
 
- Badanie potencjału sprzedażowego wśród klientów spółki
 
- Praca z wykorzystaniem systemu CRM 
 
- Współpraca z innymi zespołami, w tym z zespołem sprzedaży
 
- Min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży oraz doradztwie technicznym w zakresie rozwiązań inżynierskich
 
- Wykształcenie techniczne (preferowane z zakresu automatyki/pneumatyki/robotyki)
 
- Znajomość systemów CRM (preferowany Sugar CRM) oraz innych narzędzi administracyjnych
 
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2)
 
- Umiejętność czytania oraz tworzenia dokumentacji technicznej oraz raportów
 
- Kompetencje komunikacyjne i umiejętność pracy zespołowej
 
- Doświadczenie w pracy z klientem oraz umiejętność weryfikacji potrzeb klientów
 
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu audytów efektywności energetycznej i testów produktów
 
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
 
- Pracę w międzynarodowej organizacji 
 
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
 
- Możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikację 
 
- Pakiet benefitów m.in: kartę sportową, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dodatkowe ubezpieczenie dla dzieci, świadczenie urlopowe
 
- Nowoczesne narzędzia pracy w tym auto służbowe do użytku prywatnego
 
Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja biura
Oferta dodana: 28.11.2024