Social Media Manager - agencja 360°
Nowa
Marketing

Social Media Manager - agencja 360°

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

reklamy

copywriting

TikTok

account manager

kreatywność

multitasking

content marketing

Mile widziane

elastyczność

skuteczna komunikacja

pomysłowość

znajomość trendów

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć! Tu Marcin Mystkowski, strateg i szef BERRY.


Jeżeli szukasz alternatywy dla korpo, lubisz grać zespołowo i nie boisz się przejmować inicjatywy to mam dla Ciebie ciekawą propozycję pracy.


BERRY Kolektyw Kreatywny to niezależna agencja reklamowa z Warszawy.


Do naszych Klientów należą liderzy w swoich branżach. Pracujemy między innymi z: Media Expert, Polkomtel, Brain Embassy, Procter&Gamble, Tchibo oraz organizacjami ze świata nauki i przyrody.


Jeśli rozumiesz, czym jest brainrot, zdarzyło Ci się rozkręcić kilka viralowych akcji i potrafisz wycisnąć z tego insight i narrację dla naszych klientów - to będzie dobry match!


Kogo konkretnie szukamy?

👉 Osoby, która rozumie młodsze Zetki i Alfę - i mówi do nich ich językiem (ale bez cringe’u)

👉 Kogoś, kto tworzy i pisze - copy, captiony, scenariusze, formaty, prompty

👉 Kogoś, kto ma dar reagowania na nowe trendy lawiną pomysłów

👉 Kogoś z własnym gustem i umiejętnością krytycznego myślenia

👉 Kogoś kto nie czeka na brief - tylko sam/a go podsyła

👉 Kogoś kto woli gdy się dużo dzieje

👉 Kogoś kto nie boi się rozmawiać z ludźmi, prezentować pomysłów i bronić ich jeżeli trzeba



Co oferujemy?

Pracę stacjonarną w naszym studio kreatywnym na Dolnym Mokotowie

Wpływ na komunikację marek takich jak Media Expert, Brain Embassy, HAMMER, P&G i wiele więcej

Dużo przestrzeni na własne pomysły

Szkolenia i rozwój - jeśli tylko chcesz rosnąć

Współpracę z zespołem, który gra do jednej bramki


Twoje zadania:

  1. Scrollować z głową - czyli szukać trendów i insightów
  2. Generować pomysły i formaty, które wciągają ludzi do interakcji
  3. Pisać copy, które trafia w punkt
  4. Tworzyć content: kręcić, montować, działać
  5. Współpracować z kreacją i produkcją
  6. Planować kalendarz publikacji
  7. Wspierać team w kontakcie z klientem i tworzeniu koncepcji


Co musisz mieć?

  1. Min. 2 lata doświadczenia w social mediach (może być agencyjne, może być własne).
  2. Świetne ogarnięcie TikToka, IG, YT Shorts. Mile widziany discord.
  3. Własną inicjatywę, turbo zaangażowanie i luz w komunikacji.
  4. Talent do pisania rzeczy, które po prostu działają.


Jak aplikować?

1️⃣ CV – prześlij do nas

2️⃣ Przedstaw się w 280 znakach (X-style)

3️⃣ Podeślij link do przykładu swojego contentu


Co potem?

Krótka ankieta → szybka rozmowa → zadanie testowe → spotkanie na żywo


Praca od zaraz kochani!