📣 Rekrutacja: Człowiek Pierwszego Kontaktu / Community Manager
Posiadasz naturalną łatwość w nawiązywaniu kontaktów i z empatią podchodzisz do potrzeb innych? Skuteczne rozwiązywanie problemów sprawia Ci satysfakcję? Swobodnie i precyzyjnie komunikujesz się w mowie i piśmie? Wiążesz swój rozwój zawodowy z obszarem komunikacji i obsługi klienta? Jeśli tak, czekamy właśnie na Ciebie! 🎉
Poszukujemy zaangażowanej osoby, która dołączy do zespołu Komunikacji na stanowisku Community Manager. Twoja codzienna misja będzie polegać na wspieraniu naszych użytkowników i nowych klientów, którzy kontaktują się z nami mailowo, przez media społecznościowe lub telefonicznie. Będziesz osobą, która cierpliwie wytłumaczy zawiłości produktów, pomoże rozwiązać problemy i doradzi gdy pojawią się trudności. Podsumowując – szukamy osoby, która będzie częścią zespołu Komunikacji i wesprze nas w codziennych zadaniach! 🚀
Jeśli chcesz każdego dnia odczuwać, że Twoje działania realnie pomagają innym – masz taką szansę!
📍 Poznań, Ułańska 3 (piękne biuro ❤️), z możliwością okresowej pracy zdalnej!
💵 6000-7500 zł brutto na UOP
⏰ Praca w pełnym wymiarze godzin.
💻 Pełny zestaw sprzętu firmowego.
⭐️ Praca w firmie z misją, której działania realnie przekładają się na kształt edukacji w naszym kraju i, tym samym, na jakość życia tysięcy ludzi.
Zbieranie zgłoszeń potrwa do 19 maja. Do 2 czerwca otrzymasz od nas odpowiedź i ewentualne zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną.
Start pracy możliwy od czerwca/lipca 2025 - do ustalenia z kandydatem.
_______________________________________________________________
Kim jesteśmy i dlaczego robimy to, co robimy?
W Bethink już od 7 lat wyznaczamy nową jakość e-learningu. Korzystamy z autorskiej metodyki nauczania oraz własnej platformy e-learningowej, w ramach której prowadzone są portale edukacyjne Więcej niż LEK, Więcej niż Matura oraz Bethink.space. Aktualnie realizujemy tylko nasze własne projekty edukacyjne, które planujemy rozwijać przez wiele lat. Możesz je poznać tutaj: wiecejnizlek.pl, bethink.space, wiecejnizmatura.pl i twojdyzur.pl.
Tworzymy narzędzia do zarządzania własnym kapitałem intelektualnym. Działamy zarówno w obszarze technologii, jak i tworzymy treści edukacyjne w postaci portali edukacyjnych, na których odbywa się nauczanie w trybie asynchronicznym ze stałą opieką dydaktyczną. Nasze produkty to z jednej strony kursy (content), a z drugiej narzędzia – autorski LMS (Learning Management System). Rozwijamy też działalność badawczo-rozwojową dzięki realizacji projektu IWAN (Inteligentny Wirtualny Asystent Nauki), który zapewnia infrastrukturę do badań nad efektywnością nauki online.
Dlaczego warto pracować w Bethink?
👉 Bethink to firma z misją. Pracując w Bethink wpływasz na jakość kształcenia już ponad połowy corocznych absolwentów studiów lekarskich w Polsce, co przekłada się na zdrowie dużej części polskiego społeczeństwa (!). Kolejne projekty ukierunkowane na naukę i rozwój jeszcze bardziej poszerzają zakres społecznego oddziaływania organizacji.
👉 Zaangażowani i oddani misji współpracownicy (co potwierdzają doskonałe wyniki przeprowadzanych ankiet wewnątrzfirmowych).
👉 Środowisko inspirujące do rozwoju, duża autonomia i przestrzeń do nauki oraz uczenia innych.
👉 W firmie panuje pełna przejrzystość co do planowanych działań, struktury zatrudnienia czy zarobków, co w połączeniu daje wyjątkowo zdrową atmosferę pracy zespołowej dzięki budowaniu wzajemnego zaufania na każdym możliwym etapie współpracy.
👉 Poczucie stabilności i bezpieczeństwa. Decyzje w organizacji są podejmowane w sposób usystematyzowany z udziałem osób, które mogą dostarczyć cennego punktu widzenia i z ewaluacją wszystkich podjętych decyzji po wyznaczonym czasie. Rotacja pracowników była i jest bardzo niska. Od samego początku finansujemy się samodzielnie. Wszystkie inwestycje czy projekty unijne pozyskaliśmy dla poszerzenia skali działań, a nie z konieczności utrzymania się przy życiu.
👉 Nasz zespół liczy już ponad 170 osób, a siedziba firmy znajduje się w Poznaniu przy ulicy Ułańskiej. Mimo dynamicznego rozwoju, zachowujemy nieformalny charakter współpracy i partnerskie relacje na wszystkich poziomach organizacji.
👉 Dbamy o organizację pracy w zespołach – wykorzystujemy możliwości Jiry, Slacka, Miro i innych narzędzi. Obowiązki planujemy na cyklicznych spotkaniach. Tworzymy zespół, w którym wymagamy wiele od siebie nawzajem, ale komunikujemy się otwarcie, ze szczerą intencją wsparcia i poprawy jakości doświadczenia dla naszych użytkowników oraz jakości naszej współpracy.
Jakie będą Twoje zadania?
Poszukujemy zaangażowanej osoby, która dołączy do zespołu Komunikacji na stanowisku Community Managera. Twoja codzienna misja będzie polegać na wspieraniu naszych użytkowników i nowych klientów, którzy kontaktują się z nami mailowo, przez media społecznościowe lub telefonicznie. Będziesz osobą, która cierpliwie wytłumaczy zawiłości produktów, pomoże rozwiązać problemy i doradzi gdy pojawią się trudności. Podsumowując – wesprzesz nas w codziennych zadaniach! 🚀
👉 Obsługa zapytań i problemów kursantów, delegowanie odpowiednim osobom problemów specjalistycznych (administracyjne, prawne, techniczne);
👉 Komunikacja telefoniczna, Meta Business Suite, e-mail, Discord;
👉 Moderacja profili społecznościowych;
👉 Współpraca przy tworzeniu strategii marketingowej i komunikacyjnej;
👉 Obsługa chatbotów.
Czego oczekujemy?
👉 Perfekcyjnych kompetencji komunikacyjnych;
👉 Znajomości zasad poprawności językowej oraz umiejętności ich zastosowania w tworzeniu skutecznych i adekwatnych treści pisemnych;
👉 Umiejętności czytania ze zrozumieniem i krytycznego myślenia;
👉 Zrozumienia specyfiki komunikacji w internecie;
👉 Doskonałej organizacji pracy, skrupulatności i punktualności;
👉 Dużej dozy empatii i cierpliwości wobec użytkowników – niestrudzonej chęci niesienia pomocy ludziom i rozwiązywania ich problemów;
👉 Nastawienia na rozwój.
Będzie super, jeśli znasz (ale nie jest to warunek konieczny do aplikowania):
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty