Do naszego teamu w Warszawie poszukujemy osoby do pomocy w organizacji i zapewnieniu sprawnej pracy biura. Preferowana data rozpoczęcie współpracy to 1.02.2025 r.
Główne zadania na tym stanowisku to:
- pomoc w przygotowywaniu umów z pracownikami i klientami (do pomocy kancelaria prawnicza oraz firma księgowa)
- przygotowanie faktur kosztowych i przychodowych na koniec miesiąca
- kontrola firmy sprzątającej
- realizacja zakupów firmowych
- pomoc w organizacji wydarzeń firmowych
- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- wykonywanie innych zadań administracyjnych
Nasze wymagania:
- samodzielność w rozwiązywaniu bieżących problemów i podejmowaniu decyzji
- komunikatywność, dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
- dobra znajomości pakietu Ms Office, zwłaszcza MS Excel
- wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziani studenci ostatnich lat)
- motywacja do pracy
Co oferujemy:
- pracę w nowoczesnej i rozwijającej się firmie z branży marketingu i technologii
- umowę zlecenie w wymiarze ½ etatu
- wynagrodzenie – 2 600 zł. netto
- świetną lokalizacje biura w Warszawie - róg Świętokrzyskiej i Marszałkowskiej
- pracę w systemie hybrydowym – szczegóły godzin do ustalenia