Grupa Bielenda łączy marki z niemal wszystkich segmentów pielęgnacji. Pod naszymi skrzydłami znajdują się takie marki jak: Bielenda, Bielenda Professional, Soraya, Dermika, BodyBoom, tołpa SheCosmetics, Miya Cosmetics oraz SKINARTÉ. Jesteśmy największą i najszybciej rozwijająca się polską firmą kosmetyczną 🌱🪴.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi klienta zagranicznego (Customer Service Specialist) 🌿
💡 Twój zakres obowiązków
- wprowadzanie zamówień do systemu,
- komunikacja z dostawcami oraz obszarem łańcucha dostaw i logistyki,
- monitorowanie stanu realizacji zamówień, ich potwierdzeń, terminów dostaw, wymaganych dokumentów
- kontrola limitów kredytowych, sprawdzanie dostępności zamawianych towarów,
- zarządzanie dokumentacją związaną z zamówieniami i realizacją wysyłki
✅ Nasze wymagania
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie biegłym
- Doświadczenie w obszarze obsługi klientów zagranicznych,
- Wysokie kompetencje komunikacyjne z Klientem,
- Wyróżniająca się umiejętność budowania długotrwałych relacji i wysokie kompetencje w zakresie negocjacji handlowych,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespole,
- praktyczne umiejętności wykorzystania systemów CDN (Comarch XL)
- łatwość w przyswajaniu wiedzy merytorycznej i umiejętności analityczne,
- Podejście biznesowe, połączone z chęcią dalszego samorozwoju
Mile widziane
- Mile widziany język rosyjski lub hiszpański,
🎯 To oferujemy
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Możliwość pracy zdalnej (po okresie adaptacji)
- Elastyczny czas pracy
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Brak dress code’u
- Kawa / herbata
- Parking dla pracowników
- Paczki świąteczne