Oferty
✨ Customer Support Specialist (HRtech SaaS)
Nowa
Support

✨ Customer Support Specialist (HRtech SaaS)

Warszawa
1 688 - 1 929 USDNetto miesięcznie - B2B
1 447 - 1 688 USDBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

komunikatywność

analiza

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć 👋


Jesteśmy tomHRM, jednym z najszybciej rozwijających się SaaS-ów (bootstrapping) z branży HRtech w Polsce. tomHRM to aplikacja typu "all in one software" posiadająca zestaw narzędzi do wyboru, do zarządzania obszarami HR i komunikacją wewnętrzną. Dzięki bootstrapowaniu jesteśmy niezależni, ale też mamy wysoki wskaźnik rentowności, a dzięki super sprawnemu team-owi sukcesywnie zdobywamy coraz większy udział w rynku w Polsce i globalnie.


Wspieramy w codziennej pracy ponad 100.000 pracowników, managerów i pracowników działów HR. Należą do nich m.in. Mercedes Benz, Alior Leasing, Esotiq, Westwing, STS, Airly, Ailleron, TheFarm51, Finitec, Brand24, czy też sieć sklepów x-kom. 


Poszukujemy osoby, który ma w sobie ducha pomocy, łatwo nawiązuje kontakt, ale równie ważne aby rozumiała i płynnie poruszała się po aspektach technicznych (integracje systemów, migracje danych, API itp.), Szukamy osoby szybko uczącej się (stroma krzywa uczenia się), lubiącej mierzyć się z postawionymi celami i lubiącej pracować w zgranym zespole. Stawiamy na mocny team. Średnia stażu w naszym zespole to 5 lat 😎


Wymagania


  • Wysoka komunikatywność i kultura pracy,
  • Dbałość o szczegóły i umiejętność rozwiązywania złożonych problemów,
  • Pasja do pomagania klientom,
  • Umiejętność ustalanie priorytetów i zarządzania czasem,
  • Umiejętność analizy technicznej,
  • Wiedza lub doświadczenie techniczne w zakresie pojęć takich jak: struktura danych, mapowanie danych, migracje danych, API, integracje systemów,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • Mile widziana: znajomość systemu zgłoszeń lub zarządzania zadaniami np. Jira, Frontapp lub Clickup.


Musisz posiadać miękkie umiejętności komunikacji z klientem B2B oraz rozwiązywania problemów techniczno-biznesowych.


Obowiązki


  • Komunikacja z klientem za pomocą kanałów: czat, email,
  • Issue triage
  • Identyfikacja potrzeb klientów, pomaganie w konfiguracji i korzystania z aplikacji,
  • Aktualizacja treści poradnika online,
  • Prowadzenie szkoleń online z zakresu użytkowania produktu,
  • Raportowanie do Head of Customer Success


Oferujemy


  • Forma umowy: B2B lub UoP,
  • W przypadku B2B: 20 dni (odpłatnego) zwolnienia ze świadczenia usług w ciągu roku,
  • Praca zdalna,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Cykliczne szkolenia wewnętrzne,
  • Możliwość awansu i przesunięć poziomych: Customer Sucess Manager, zespół produktowy.


Benefity 

  • Home Office Starter Pack (1200 zł)
  • Budżet szkoleniowy na rozwój: 2000 zł / rok
  • Dodatkowe wolne:
  • Czas na dobrostanu psychofizycznego: 16 godz. / rok
  • Dzień z okazji urodzin
  • Bonus za staż pracy
  • Premie za polecenie pracownika


Jak wyglądają kroki rekrutacji

  1. Spotkanie online z Head of Product.
  2. Zadanie testowe.
  3. Spotkanie online finalne z Head of Product + wybraną osobą z zespołu Customer Success.
  4. Oferta finansowa / decyzja.


Jak wygląda onboarding

  1. Onboarding trwa 1.5 miesiąca.
  2. Uczestniczysz w szeregu szkoleń wewnętrznych dot. produktu (około 10).
  3. Uczestniczysz jako słuchacz i czerpiesz wiedzę ze spotkań szkoleniowych oraz spotkań sprzedażowych z klientami (łącznie około 10) aby mieć całościowy wgląd w proces na każdym etapie kontaktu z klientem.
  4. Przechodzisz szkolenie dot. bezpieczeństwa, RODO oraz strategii firmy.
  5. Prowadzisz symulację szkolenia wdrożeniowego.
  6. Prowadzisz samodzielnie (ze wsparciem osoby z działu CS) szkolenie wdrożeniowe dla wybranego klienta.


1 688 - 1 929 USD

Netto miesięcznie - B2B

1 447 - 1 688 USD

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Relations Specialist (język angielski)

Nowa
CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Jelenia Góra
Microsoft Office
Microsoft Azure
Windows
Nowa

Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
obsługa klienta
eSambo
Microsoft Office Excel
Nowa

Host/Hostessa - Promotor marki

Nowa
1 254 - 1 736 usd
4Specialist Sp. z.o.o.
Warszawa
język angielski
empatia
administracja
Nowa

Customer Service Specialist with Dutch (100% remotely)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
support
Dutch
Nowa

Client Relations Manager

Nowa
Colliers
Warszawa
sprzedaż
business development
Microsoft Office Word
Nowa