Cześć 👋
Jesteśmy tomHRM, jednym z najszybciej rozwijających się SaaS-ów (bootstrapping) z branży HRtech w Polsce. tomHRM to aplikacja typu "all in one software" posiadająca zestaw narzędzi do wyboru, do zarządzania obszarami HR i komunikacją wewnętrzną. Dzięki bootstrapowaniu jesteśmy niezależni, ale też mamy wysoki wskaźnik rentowności, a dzięki super sprawnemu team-owi sukcesywnie zdobywamy coraz większy udział w rynku w Polsce i globalnie.
Wspieramy w codziennej pracy ponad 100.000 pracowników, managerów i pracowników działów HR. Należą do nich m.in. Mercedes Benz, Alior Leasing, Esotiq, Westwing, STS, Airly, Ailleron, TheFarm51, Finitec, Brand24, czy też sieć sklepów x-kom.
Poszukujemy osoby, który ma w sobie ducha pomocy, łatwo nawiązuje kontakt, ale równie ważne aby rozumiała i płynnie poruszała się po aspektach technicznych (integracje systemów, migracje danych, API itp.), Szukamy osoby szybko uczącej się (stroma krzywa uczenia się), lubiącej mierzyć się z postawionymi celami i lubiącej pracować w zgranym zespole. Stawiamy na mocny team. Średnia stażu w naszym zespole to 5 lat 😎
- Wysoka komunikatywność i kultura pracy,
- Dbałość o szczegóły i umiejętność rozwiązywania złożonych problemów,
- Pasja do pomagania klientom,
- Umiejętność ustalanie priorytetów i zarządzania czasem,
- Umiejętność analizy technicznej,
- Wiedza lub doświadczenie techniczne w zakresie pojęć takich jak: struktura danych, mapowanie danych, migracje danych, API, integracje systemów,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- Mile widziana: znajomość systemu zgłoszeń lub zarządzania zadaniami np. Jira, Frontapp lub Clickup.
Musisz posiadać miękkie umiejętności komunikacji z klientem B2B oraz rozwiązywania problemów techniczno-biznesowych.
- Komunikacja z klientem za pomocą kanałów: czat, email,
- Issue triage
- Identyfikacja potrzeb klientów, pomaganie w konfiguracji i korzystania z aplikacji,
- Aktualizacja treści poradnika online,
- Prowadzenie szkoleń online z zakresu użytkowania produktu,
- Raportowanie do Head of Customer Success
- Forma umowy: B2B lub UoP,
- W przypadku B2B: 20 dni (odpłatnego) zwolnienia ze świadczenia usług w ciągu roku,
- Praca zdalna,
- Elastyczne godziny pracy,
- Cykliczne szkolenia wewnętrzne,
- Możliwość awansu i przesunięć poziomych: Customer Sucess Manager, zespół produktowy.
Benefity
- Home Office Starter Pack (1200 zł)
- Budżet szkoleniowy na rozwój: 2000 zł / rok
- Dodatkowe wolne:
- Czas na dobrostanu psychofizycznego: 16 godz. / rok
- Dzień z okazji urodzin
- Bonus za staż pracy
- Premie za polecenie pracownika
Jak wyglądają kroki rekrutacji
- Spotkanie online z Head of Product.
- Zadanie testowe.
- Spotkanie online finalne z Head of Product + wybraną osobą z zespołu Customer Success.
- Oferta finansowa / decyzja.
Jak wygląda onboarding
- Onboarding trwa 1.5 miesiąca.
- Uczestniczysz w szeregu szkoleń wewnętrznych dot. produktu (około 10).
- Uczestniczysz jako słuchacz i czerpiesz wiedzę ze spotkań szkoleniowych oraz spotkań sprzedażowych z klientami (łącznie około 10) aby mieć całościowy wgląd w proces na każdym etapie kontaktu z klientem.
- Przechodzisz szkolenie dot. bezpieczeństwa, RODO oraz strategii firmy.
- Prowadzisz symulację szkolenia wdrożeniowego.
- Prowadzisz samodzielnie (ze wsparciem osoby z działu CS) szkolenie wdrożeniowe dla wybranego klienta.