Jesteśmy grupą spółek działających w różnych branżach. Jesteśmy dużym producentem mebli, ale nie tylko. Mamy dwa sklepy internetowe w branży meblarskiej i biurowej, a także spółkę działającą w branży deweloperskiej i sklepy stacjonarne działające na rynkach lokalnych.
Szukamy osoby, która pomoże nam w całościowym rozwoju brandingu w kanale online dla naszej organizacji.
Mamy na to pomysł, wiemy do czego dążymy i widzimy przestrzeń do rozwoju na tym rynku, dlatego szukamy osoby takiej jak ty, która nam w tym pomoże :)
Jesteśmy na samym początku naszej drogi (choć nasze biznesy generują już wysokie obroty), dlatego będziesz miał możliwość wspólnie z nami tworzenia dedykowanego działu brand marketingu składającego się ze specjalistów za których to pracę będziesz odpowiedzialny/a takich jak: specjalista social media, social community specialist, Video Content Creator, Design Branding, copywriter + wsparcie IT.
Kluczowe elementy dla nas to doświadczenie w budowaniu zespołów marketingowych dedykowanych pod budowanie świadomości naszych marek z wykorzystaniem brand awarness, ale także wiedza z obszar marketingu efektywnościowego, aby na końcu prowadzone przez Ciebie
działania przynosiły wymierne efekty biznesowe dla naszych spółek e-commerce i nie tylko.
Oferujemy :
- zatrudnienie na podstawie umowy o prace lub B2B w firmie, która chce być jednym z liderów w swojej branży w Polsce w kilku branżach. Jest to poparte potencjałem i świadomością, gdzie chcemy dojść.
- fajną i pozytywną atmosferę, nie jesteśmy korporacją tylko normalnymi ludźmi :)
- oferujemy kartę MultiSport + ubezpieczenie zdrowotne (pakiet medyczny)
- duży wpływ na budowanie świadomości marki i jej rozwoju w kanale online, które będą wspierać ecommerce (branża meblarska i biurowa) + sprzedaż offline (deweloperka, lokalna sprzedaż stacjonarna)
- przestrzeń do samodzielnego działania i inicjatywy – stawiamy na ludzi i swobodę pracy
- autonomię w pracy pod warunkiem, że dowozisz to na co się umówimy :)
- inwestujemy w rozwój kompetencji pracowników – szkolenia i kursy
- możliwość współpracy z czołowym ekspertem od e-commerce w Polsce – duży potencjał do rozwoju kompetencji własnych w e-commerce – wiele osób rozwinęło się dynamicznie pod jego okiem
Wymagania:
- doświadczenie i znajomość branży e-commerce – minimum 3-5 lat doświadczenia w budowaniu działań marketingowych i brandingowych, których celem jest budowanie świadomości naszych marek w e-commerce + jako wsparcie deweloperki i lokalnej sprzedaży stacjonarnej.
- odpowiedzialność za zbudowanie dedykowanego zespołu odpowiedzialnego za działania brandingowe dla naszych marek (specjalista social media, social community specialist, Video Content Creator, Design Branding, copywriter + wsparcie IT)
- osoba świadoma i otwarta na rozwój w digital marketingu. Nie boi się pogłębiać swojej wiedzy i zajmować się nowymi tematami, które trzeba dopiero zbadać
- doświadczenie poparte realnymi wynikami w budowaniu efektywności działań marketingowych z wykorzystaniem brandingu i budowania działań świadomościowych (social community, strategia marki, strategia komunikacji), które będą się przekładać na odpowiednie postrzeganie naszych marek
- znajomość lejków sprzedażowych, które będą prowadziły klienta krok po kroku od poznania marki do finalizacji zakupu, a następnie ponownej retencji klienta
- współpraca z grafikami - wyczucie estetyki jest dla nas kluczowe w kontekście tego stanowiska, dlatego jasne komunikowanie wytycznych i oczekiwań dotyczących kreacji działań graficznych i brandingowych to must have
- znajomość programów usprawniających i automatyzujących pracę np. narzędzia AI będą dodatkowym atutem
- newsletter i wszelkiego rodzaju materiały i kreacje graficzne - tworzenie i przygotowywanie newsletterów od strony brandingowej i graficznej
- znajomość procesów i mechanizmów działających w sklepie internetowym
- stworzenie dedykowanego zespołu marketingowego wewnątrz naszej organizacji, który będzie odpowiedzialny za rozwój strategii marki i budowania długofalowych działań świadomościowych, które będą odróżniały nas od konkurencji
- osoba ta powinna być na styku marketingu i sprzedaży - działać marketingowo, operacyjnie, ale rozumieć w jaki sposób prowadzone działania będą przynosiły odpowiednie efekty i zwroty marketingowe z ponoszonych przez nas nakładów
Opis stanowiska:
- odpowiedzialność i wpływ za długofalowe budowanie świadomości naszych marek w kanale online i offline
- odpowiedzialność za strategię marki i komunikacji dla naszych marek
- odpowiedzialność za efektywność prowadzonych działań marketingowych w kanale online we współpracy z Digital Performance Managerem
- budowanie komunikacji w sklepach internetowych (social media, sklep, newsletter, landing page)
- usprawnienie procesów biznesowych w sklepach internetowych
- wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu podnoszenie i zwiększanie świadomości naszych marek wśród klientów (znajomość procesu pozyskiwania klientów – lejki sprzedaży)
- analiza trendów w brandingu, sposobach i stylach komunikacji marketingowej.
- budowanie społeczności wokół poszczególnych marek (dwa sklepy internetowe – branża meblowa i biuro serwis) + deweloperka i lokalne sklepy stacjonarne.
- określanie celów i wskaźników dla osób w twoim zespole za które to Ty jesteś odpowiedzialny/a
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy