Cześć, jesteśmy grupą spółek działających w różnych branżach. Jesteśmy dużym producentem mebli, ale nie tylko. Mamy dwa sklepy internetowe w branży meblarskiej i biurowej, a także spółkę działającą w branży deweloperskiej i hurtownię artykułów biurowych
Szukamy osoby, która pomoże nam w tworzeniu znacznie lepszych treści, które będą w umiejętny sposób budowały relację z klientem zachęcając go przy tym do konkretnego działania (zakup, zapoznanie się z oferta itp).
Mamy na to pomysł, wiemy do czego dążymy i widzimy przestrzeń do rozwoju na tym rynku, dlatego szukamy osoby takiej jak ty, która nam w tym pomoże :)
Jesteśmy na samym początku naszej drogi (choć nasze biznesy generują już wysokie obroty), dlatego będziesz miał możliwość współtworzyć z nami sposób i styl komunikacji dla naszych marek. Kluczowe wymagania dla nas to doświadczenie w tworzeniu angażujących odbiorcę treści, które będą wspierały nasze kampanie marketingowe, newslettery, czy inne materiały promocyjne.
Doświadczenie w e-commerce, a także zasady UX web writingu są dla nas ważnym elementem. Ważnym elementem tego stanowiska jest doświadczenie w e-commerce, dlatego od razu zwracamy na to uwagę. Będziesz odpowiedzialny za sposób i styl komunikacji z naszymi
odbiorcami. Znajomość direct response marketingu będzie dodatkowym atutem.
Oczekujemy szerokiej wiedzy i doświadczenia w zakresie copywritingu popartego solidnym doświadczeniem, portfolio i wynikami w optymalizacji działań marketingowych z wykorzystaniem tekstu w Internecie, które będą wpływa na lepszy odbiór, unikalny styl i znacznie lepsze budowanie relacji z naszym odbiorcami. Dzięki czemu będziemy się odróżniać od konkurencji w jasny i czytelny sposób.
Oferujemy :
- zatrudnienie na podstawie umowy o prace lub B2B w firmie, która chce być jednym z liderów w swojej branży w Polsce w kilku kategoriach. Jest to poparte potencjałem i świadomością, gdzie chcemy dojść.
- fajną i pozytywną atmosferę, nie jesteśmy korporacją tylko normalnymi ludźmi :)
- Oferujemy kartę MultiSport + ubezpieczenie zdrowotne (pakiet medyczny)
- duży wpływ na efektywność rozwoju kanału online, które będą wspierać ecommerce (branża meblarska i biurowa) + sprzedaż offline (deweloperka, sprzedaż stacjonarna na rynkach lokalnych)
- przestrzeń do samodzielnego działania i inicjatywy – stawiamy na ludzi i swobodę pracy
- autonomię w pracy pod warunkiem, że dowozisz to na co się umówimy :)
- inwestujemy w rozwój kompetencji pracowników – szkolenia i kursy
Wymagania:
- szukamy osób z doświadczeniem w branży copywritingu – minimum 3 lata
- doświadczenie i znajomość branży e-commerce – minimum 2-3 lata w tworzeniu unikalnych tekstów i treści reklamowych, sprzedażowych i nie tylko
- doświadczenie w direct reponse copywritngu będzie dodatkowym atutem
- oczekujemy minimum 3 dni pracy w biurze, pozostały czas może być zdalnie (praca hybrydowa)
- osoba świadoma i otwarta na rozwój w e-commerce i marketingu internetowym, a szczególnie z wykorzystaniem copywritingu w tym obszarze.
- Nie boi się pogłębiać swojej wiedzy i zajmować się nowymi zagadnieniami, które trzeba dopiero zbadać i rozwinąć
- doświadczenie poparte realnymi efektami pracy pod kątem rozwoju projektów e-commerce i nie tylko
- znajomość lejków sprzedażowych, które będą prowadziły od poznania marki do finalizacji zakupu, a następnie ponownej retencji klienta
- newsletter - tworzenie i przygotowywanie treści we współpracy z grafikiem i zespołem contentowym
- znajomość procesów i mechanizmów działających w sklepie internetowym
- znajomość zasad i specyfiki SEO, a także narzędzi do weryfikacji i diagnozy skuteczności pod kątem SEO będzie dodatkowym atutem
- osoba ta powinna być tu na styku marketingu i sprzedaży - działać marketingowo, ale rozumieć w jaki sposób prowadzone działania będą przynosiły odpowiednie efekty i zwroty marketingowe z ponoszonych inwestycji
- umiejętność i doświadczenie w diagnozowania i rozmieszczaniu tekstu na stronach i sklepach internetowych, a także Landing Page
Opis stanowiska:
- odpowiedzialność za styl i sposób komunikacji naszych marek, jeśli chodzi o formę tekstową
- realny wpływ na rozwój sklepu internetowego np. marketing automation i budowania relacji w kanale online, a także analizę efektywności prowadzonych działań tekstowych pod kątem reklamowym, promocyjnym, które będą pokazywały skuteczność działań copywritingowych
- budowanie komunikacji tekstowej w sklepie internetowym (social media, sklep, newsletter, landing page, reklamy)
- realizacja strategii komunikacji we współpracy z Digital Brand Manager
- wdrażanie nowych rozwiązań z obszaru copywriting-u mających na celu podnoszenie efektywności prowadzonych działań marketingowych i sprzedażowych
- analiza trendów w copwyrtingu oraz działań konkurencji
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy