Specjalista SEO
Domaniewska 48, Warszawa
Biesiada Invest
Jeśli do nas dołączysz do Twoich zadań będzie należało
Opracowywanie i wdrażanie strategii SEO, tworzenie długo- i krótkoterminowych strategii SEO w zgodzie z celami biznesowymi firmy.
Przygotowywanie i realizacja projektów SEO w ramach współpracy z developerami,
Monitoring, analiza i optymalizacja on-site oraz off-site zorientowana na wzrost ruchu organicznego, widoczności oraz konwersji
Analiza konkurencji, monitorowanie i analiza działań SEO konkurentów w celu identyfikacji ich strategii, mocnych i słabych stron.
Research i analiza słów kluczowych, identyfikacja wartościowych fraz kluczowych (transakcyjnych, informacyjnych, brandowych) w celu dotarcia do docelowej grupy odbiorców.
Przeprowadzanie audytów SEO, regularne, kompleksowe audyty strony pod kątem technicznym, on-page i off-page w celu znalezienia obszarów do optymalizacji.
Zarządzanie linkowaniem wewnętrznym, tworzenie logicznej i wspierającej SEO struktury linków wewnętrznych w obrębie serwisu.
Optymalizacja meta tagów, tworzenie i optymalizacja unikalnych i chwytliwych tytułów (title) oraz opisów (meta description).
Napisz do nas jeśli:
Od min. 4–5 lat zbierasz doświadczenie w SEO (techniczne i contentowe) i jest ono poparte sukcesami w projektach e-commerce.
Współpracujesz z zespołami developerskimi i wpływasz na kształtowanie architektury serwisu.
Posiadasz komercyjne doświadczenie w monitorowaniu kluczowych wskaźników efektywności (KPI), w tym wzrostu ruchu organicznego, pozycji na kluczowe frazy, współczynnika konwersji z kanału organicznego i widoczności domeny.
Współpracujesz z zespołami developerskimi (we wdrażaniu zmian technicznych), content marketingu (w tworzeniu treści) oraz marketingu (dla spójności komunikacyjnej).
Śledzisz zmiany w algorytmach wyszukiwarek oraz na bieżąco aktualizują wiedzę o trendach i najlepszych praktykach SEO.
Biegle posługujesz się narzędziami SEO (np. Ahrefs, Senuto, SEMrush).
Znasz aktualne wytyczne Google, Core Web Vitals i zasady optymalizacji pod mobile i AI.
Myślisz analitycznie i wyciągasz wnioski na podstawie danych.
Znasz popularne CMSy: Medusa, Wordpress, Magento 2,
Twoim atutem będzie znajomość podstaw HTML, CSS, JavaScript oraz CMS/e-commerce platform (np. Magento, Shopify, WooCommerce).
jesteś mistrzem Excela, doskonale radzisz sobie w pracy na dużej liczbie danych,
Znasz narzędzia AI i wykorzystujesz je w praktyce,
Twoim atutem będzie także doświadczenie w pracy na stanowisku in-house SEO
Specjalista SEO
Specjalista SEO
Domaniewska 48, Warszawa
Biesiada Invest