Oferty
Account Executive (Opiekun Klienta B2B)
Sprzedaż

Account Executive (Opiekun Klienta B2B)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

B2B

język angielski

Microsoft Office

sprzedaż

Opis stanowiska

WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca… tak jak by to był brief od Twojego kluczowego klienta, gdzie czasem w ostatnim zdaniu lub w PS jest zamówienie na 100k... Będzie dłużej, bo na długo szukamy osoby odpowiedzialnej za UTRZYMYWANIE i samodzielne ROZWIJANIE KLIENTA korporacyjnego.


Kim jesteśmy? 🌍


BFAGENCJA.pl – to coś więcej niż typowa agencja doradczo-marketingowa. Od ponad 14 lat wyznaczamy standardy na rynku merchu, oferując innowacyjne, ekologiczne i funkcjonalne rozwiązania dla marek na całym świecie. Łączymy doradztwo, kreację, produkcję, logistykę oraz technologię. Naszym celem nie jest „odwalanie” zadań, lecz budowanie autentycznych relacji z klientami i wspieranie ich w osiąganiu biznesowych celów. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej – tak, jak sami byśmy chcieli dostać. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób – kreatywnie, użytecznie i z poszanowaniem ekologii.🌱


Twój zakres obowiązków czyli kogo szukamy? 💼


  • Szukamy opiekuna klienta (Account Executive), który nie tylko będzie zarządzał relacjami z obecnymi klientami, ale przede wszystkim będzie w stanie samodzielnie rozwijać współpracę z największymi korporacjami w Europie. Jeśli szukasz miejsca, gdzie liczy się realna wartość i relacje – a nie tylko formalności – to jest oferta dla Ciebie.
  • Szukamy osób sprawczych, samodzielnych, skrupulatnych, uczciwych, umiejących pracować w zespole, zarządzać swoimi priorytetami i radzić sobie w trudnych sytuacjach.
  • Na stanowisku client account powinieneś stale rozwijać swoje kompetencje w kilku kluczowych obszarach:
  • Budowanie relacji i partnerstwa z klientami: dzięki rozmowie, pytaniu o potrzeby, doradztwu oraz empatii.
  • Sprzedaż: proaktywna i reaktywna, umiejętność wyceny, składania ofert i oceny ryzyka. Zachęcamy do przejrzenia zakładki „OFERTA” na naszej stronie WWW. https://bfagencja.pl/oferta/
  • Komunikacja: doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, zarówno werbalnych, jak i pisemnych; efektywne budowanie relacji i negocjowanie warunków umów.
  • Zrozumienie biznesu klienta, potrzeb i problemów, interesowanie się jego działalnością i słuchanie, aby proponować rozwiązania wspierające jego cele.
  • Stymulowanie własnej kreatywności oraz zespołu w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań dla klientów, które wesprą ich biznes.
  • Zorientowanie na wynik – swój i zespołu: rozumienie zasad analizy danych biznesowych, monitorowania wskaźników sprzedaży i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Poszerzanie wiedzy z zakresu technik sprzedażowych (doradczych, nie e-commerce).


Nasze oczekiwania od Ciebie 🎯

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z klientami B2B (sprzedaż i obsługa, nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji) – branża nie ma znaczenia, liczy się Twoje podejście, zapał i gotowość do rozwoju. Znajomość branży artykułów promocyjnych (merchu) będzie dodatkowym atutem.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne – potrafisz zarządzać wieloma projektami jednocześnie i priorytetyzować zadania. Działanie jest kluczem – u nas nie ma miejsca na biurokrację.
  • Szukamy partnera biznesowego, a nie tylko sprzedawcy. Kogoś, kto zrozumie potrzeby klienta i zaproponuje rozwiązania wspierające ich rozwój.
  • Zespół to podstawa – jesteśmy drużyną, a nie zbiorem indywidualnych graczy. Wspieramy się nawzajem, współpracujemy z działem graficznym, ofertowym, realizacji zamówień czy logistycznym. Szukamy osoby otwartej, zespołowej, ale także dobrze zorganizowanej. Musisz lubić kontakt z ludźmi, zadzwonić, dopytać, podpowiedzieć, rozwiązać problem. Umiejętność proszenia o wsparcie i dawania konstruktywnego feedbacku jest kluczowa.
  • Ciągły rozwój – lubimy podnosić poprzeczkę, uczyć się i zmieniać, tego też będziemy oczekiwać o Ciebie.
  • Przedsiębiorczość i odporność na stres – jesteś osobą, która w każdej sytuacji znajdzie wyjście, dobrze radzi sobie ze stresem i czerpie przyjemność z nauki nowych rzeczy. Zależy nam na osobach z szerokim spojrzeniem biznesowym, które rozumieją wyceny, marże i rabaty.
  • Język angielski na poziomie biznesowym – komunikujesz się swobodnie, zarówno pisemnie, jak i ustnie, ponieważ nasi klienci są z różnych stron świata.
  • Sprawna obsługa Microsoft Office oraz wysoki standard pracy – dbamy o jakość w każdym detalu.
  • Mindset 9-17? To nie u nas (co nie oznacza, że pracujemy w nocy). Szukamy osób, które nie ograniczają się do sztywnych ram czasowych i chcą działać prokliencko i dynamicznie.
  • Praca w biurze, nie zdalnie – rozwijamy się razem, pracując w naszym biurze w Warszawie. Potrzebujemy Cię na miejscu, by tworzyć świetną atmosferę i dynamicznie działać.


Co oferujemy? 🎁

  • Dołączenie do firmy doradczej, gdzie nie sprzedajemy „gotowców”, lecz dostarczamy to, co faktycznie odpowiada na potrzeby klienta. Współpracujemy z największymi korporacjami na świecie.
  • Pracę w dynamicznym, wspierającym zespole, gdzie masz do dyspozycji wszystkie narzędzia potrzebne do skutecznego działania. Jasną strategię, cele i wsparcie zespołu oparte na 15-letnim doświadczeniu naszej firmy.
  • Pracę na full time, od zaraz. W młodym, zajaranym i fajnym zespole. 
  • Wynagrodzenie, które plasuje się wśród najwyższych w naszej branży, odzwierciedlając Twój wkład i zaangażowanie.
  • Stabilny kontrakt B2B z terminowymi wypłatami przed końcem każdego miesiąca.
  • Regularne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz pracę z trenerami biznesu czy psychologami biznesu, wsparcie rozwoju osobistego.
  • Biuro z duszą: Komfortowe i nowoczesne biuro w sercu Warszawy (250 m od Metra Rondo Daszyńskiego), z własnym parkingiem, zielenią za oknem i świetnie wyposażoną kuchnią. 
  • Unikalną kulturę firmy opartą o współpracę, feedback i ciągłe uczenie się.


O nas. Gramy w szachy, nie warcaby. Czyli co w praktyce robimy? ♟️


bfagencja.pl – jesteśmy wiodącą agencją doradczo-merchandisingową w regionie Europy środkowej, znaną z innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań (ESG), które łączą marki z ludźmi poprzez kreatywne i funkcjonalne „produkty”. Jako jedyni w Polsce łączymy doradztwo, kreacje, produkcję, nieograniczony dobór, logistykę i magazynowanie z nowoczesną technologią i digital. Ponad 14 lat na rynku, ponad 30 osób, a wśród klientów największe globalne marki. Wierzymy, że marki można promować w mądry sposób, kreatywnie, użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Nie zajmujemy się social mediami ani e-marketingiem – naszą pasją jest tworzenie rzeczywistych, użytecznych i potrzebnych klientom produktów. 🌍


W BF wierzymy, że kluczem do sukcesu są relacje oparte na zaufaniu, empatii i otwartości. Jako zespół wspieramy się nawzajem, działając proaktywnie i innowacyjnie, aby dostarczać najwyższej jakości usługi i produkty, zawsze stawiając na pierwszym miejscu potrzeby naszych klientów. W naszej stronie spisaliśmy jak to rozumiemy w zakładce „#normalnie”. Zapraszamy. 💡 https://bfagencja.pl/normalnie/


Jesteśmy ludźmi, którzy przekraczając próg biura nie przychodzą, by coś sprzedać i odpisać na wszystkie maile, ale by wesprzeć klientów w ich potrzebach. Cenimy relacje, współpracę i lojalność klientów. Nie akceptujemy bylejakości, ślizgania się, ściemniania ani odwalania czegoś na odczep się. Gramy w szachy, nie warcaby.


Jeśli doczytałeś i coś pykło - działajmy. Jeśli znajdziesz na naszej stronie bezpośredniego maila rekrutacyjnego, 2 plusy na start (za doczytanie do końca ogłoszenia i bycie na naszej WWW). Jak nie, zgłoś się przez formularz.


CO DALEJ?


Krok 1️⃣. Wyślij nam swoje CV wraz z krótką wiadomością na temat tego, (1) co Cię zaciekawiło w naszym ogłoszeniu, ofercie i modeli obsługi klienta, (2) a co nie do końca. (3) Daj znać, dlaczego uważasz, że do nas pasujesz. Zadamy kilka pytań. Dodamy też linki do materiałów o nas, których nie ma w sieci (w tym do nowej WWW). Będziesz mieć pełny obraz. Jeśli klei się, to …

Krok 2️⃣. Wybranym kandydatom odpiszemy z feedbackiem, zadamy kilka pytań. Działamy od tego momentu na maila. Dodamy też linki do materiałów o nas i zaprosimy Cię na spotkanie z zarządzającymi osobami (żadne niedoinformowane HR czy osoby z łapanki). 

Krok 3️⃣. Jeśli zaiskrzy z obu stron – przygotujemy ofertę i zaczynamy działać!

Sprawdź podobne oferty pracy

Business Development Manager

Nowa
1 560 - 2 079 usd
Axon
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
branża IT
komunikatywność
Nowa

Business Development Manager (Polish, Ukrainian)

Nowa
Jooble
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikacja
analiza
sales
Nowa

Key Account Manager z niemieckim

Nowa
1 953 - 2 442 usd
Packeta Poland Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
język angielski
account manager
Nowa

Partnership Manager

Nowa
2 027 - 3 028 usd
Omni Calculator
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
goal-oriented
English
sales
Nowa

Business Development Manager

Nowa
1 709 - 3 663 usd
Lemon Agency
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
analityczny umysł
pozyskiwanie klientów
negocjacje
Nowa