WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca… tak jak by to był brief od Twojego kluczowego klienta, gdzie czasem w ostatnim zdaniu lub w PS jest zamówienie na 100k... Będzie dłużej, bo na długo szukamy osoby odpowiedzialnej za UTRZYMYWANIE i samodzielne ROZWIJANIE KLIENTA korporacyjnego.
Kim jesteśmy? 🌍
BFAGENCJA.pl – to coś więcej niż typowa agencja doradczo-marketingowa. Od ponad 14 lat wyznaczamy standardy na rynku merchu, oferując innowacyjne, ekologiczne i funkcjonalne rozwiązania dla marek na całym świecie. Łączymy doradztwo, kreację, produkcję, logistykę oraz technologię. Naszym celem nie jest „odwalanie” zadań, lecz budowanie autentycznych relacji z klientami i wspieranie ich w osiąganiu biznesowych celów. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej – tak, jak sami byśmy chcieli dostać. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób – kreatywnie, użytecznie i z poszanowaniem ekologii.🌱
Twój zakres obowiązków czyli kogo szukamy? 💼
- Szukamy opiekuna klienta (Account Executive), który nie tylko będzie zarządzał relacjami z obecnymi klientami, ale przede wszystkim będzie w stanie samodzielnie rozwijać współpracę z największymi korporacjami w Europie. Jeśli szukasz miejsca, gdzie liczy się realna wartość i relacje – a nie tylko formalności – to jest oferta dla Ciebie.
- Szukamy osób sprawczych, samodzielnych, skrupulatnych, uczciwych, umiejących pracować w zespole, zarządzać swoimi priorytetami i radzić sobie w trudnych sytuacjach.
- Na stanowisku client account powinieneś stale rozwijać swoje kompetencje w kilku kluczowych obszarach:
- Budowanie relacji i partnerstwa z klientami: dzięki rozmowie, pytaniu o potrzeby, doradztwu oraz empatii.
- Sprzedaż: proaktywna i reaktywna, umiejętność wyceny, składania ofert i oceny ryzyka. Zachęcamy do przejrzenia zakładki „OFERTA” na naszej stronie WWW. https://bfagencja.pl/oferta/
- Komunikacja: doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, zarówno werbalnych, jak i pisemnych; efektywne budowanie relacji i negocjowanie warunków umów.
- Zrozumienie biznesu klienta, potrzeb i problemów, interesowanie się jego działalnością i słuchanie, aby proponować rozwiązania wspierające jego cele.
- Stymulowanie własnej kreatywności oraz zespołu w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań dla klientów, które wesprą ich biznes.
- Zorientowanie na wynik – swój i zespołu: rozumienie zasad analizy danych biznesowych, monitorowania wskaźników sprzedaży i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Poszerzanie wiedzy z zakresu technik sprzedażowych (doradczych, nie e-commerce).
Nasze oczekiwania od Ciebie 🎯
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z klientami B2B (sprzedaż i obsługa, nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji) – branża nie ma znaczenia, liczy się Twoje podejście, zapał i gotowość do rozwoju. Znajomość branży artykułów promocyjnych (merchu) będzie dodatkowym atutem.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne – potrafisz zarządzać wieloma projektami jednocześnie i priorytetyzować zadania. Działanie jest kluczem – u nas nie ma miejsca na biurokrację.
- Szukamy partnera biznesowego, a nie tylko sprzedawcy. Kogoś, kto zrozumie potrzeby klienta i zaproponuje rozwiązania wspierające ich rozwój.
- Zespół to podstawa – jesteśmy drużyną, a nie zbiorem indywidualnych graczy. Wspieramy się nawzajem, współpracujemy z działem graficznym, ofertowym, realizacji zamówień czy logistycznym. Szukamy osoby otwartej, zespołowej, ale także dobrze zorganizowanej. Musisz lubić kontakt z ludźmi, zadzwonić, dopytać, podpowiedzieć, rozwiązać problem. Umiejętność proszenia o wsparcie i dawania konstruktywnego feedbacku jest kluczowa.
- Ciągły rozwój – lubimy podnosić poprzeczkę, uczyć się i zmieniać, tego też będziemy oczekiwać o Ciebie.
- Przedsiębiorczość i odporność na stres – jesteś osobą, która w każdej sytuacji znajdzie wyjście, dobrze radzi sobie ze stresem i czerpie przyjemność z nauki nowych rzeczy. Zależy nam na osobach z szerokim spojrzeniem biznesowym, które rozumieją wyceny, marże i rabaty.
- Język angielski na poziomie biznesowym – komunikujesz się swobodnie, zarówno pisemnie, jak i ustnie, ponieważ nasi klienci są z różnych stron świata.
- Sprawna obsługa Microsoft Office oraz wysoki standard pracy – dbamy o jakość w każdym detalu.
- Mindset 9-17? To nie u nas (co nie oznacza, że pracujemy w nocy). Szukamy osób, które nie ograniczają się do sztywnych ram czasowych i chcą działać prokliencko i dynamicznie.
- Praca w biurze, nie zdalnie – rozwijamy się razem, pracując w naszym biurze w Warszawie. Potrzebujemy Cię na miejscu, by tworzyć świetną atmosferę i dynamicznie działać.
Co oferujemy? 🎁
- Dołączenie do firmy doradczej, gdzie nie sprzedajemy „gotowców”, lecz dostarczamy to, co faktycznie odpowiada na potrzeby klienta. Współpracujemy z największymi korporacjami na świecie.
- Pracę w dynamicznym, wspierającym zespole, gdzie masz do dyspozycji wszystkie narzędzia potrzebne do skutecznego działania. Jasną strategię, cele i wsparcie zespołu oparte na 15-letnim doświadczeniu naszej firmy.
- Pracę na full time, od zaraz. W młodym, zajaranym i fajnym zespole.
- Wynagrodzenie, które plasuje się wśród najwyższych w naszej branży, odzwierciedlając Twój wkład i zaangażowanie.
- Stabilny kontrakt B2B z terminowymi wypłatami przed końcem każdego miesiąca.
- Regularne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz pracę z trenerami biznesu czy psychologami biznesu, wsparcie rozwoju osobistego.
- Biuro z duszą: Komfortowe i nowoczesne biuro w sercu Warszawy (250 m od Metra Rondo Daszyńskiego), z własnym parkingiem, zielenią za oknem i świetnie wyposażoną kuchnią.
- Unikalną kulturę firmy opartą o współpracę, feedback i ciągłe uczenie się.
O nas. Gramy w szachy, nie warcaby. Czyli co w praktyce robimy? ♟️
bfagencja.pl – jesteśmy wiodącą agencją doradczo-merchandisingową w regionie Europy środkowej, znaną z innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań (ESG), które łączą marki z ludźmi poprzez kreatywne i funkcjonalne „produkty”. Jako jedyni w Polsce łączymy doradztwo, kreacje, produkcję, nieograniczony dobór, logistykę i magazynowanie z nowoczesną technologią i digital. Ponad 14 lat na rynku, ponad 30 osób, a wśród klientów największe globalne marki. Wierzymy, że marki można promować w mądry sposób, kreatywnie, użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Nie zajmujemy się social mediami ani e-marketingiem – naszą pasją jest tworzenie rzeczywistych, użytecznych i potrzebnych klientom produktów. 🌍
W BF wierzymy, że kluczem do sukcesu są relacje oparte na zaufaniu, empatii i otwartości. Jako zespół wspieramy się nawzajem, działając proaktywnie i innowacyjnie, aby dostarczać najwyższej jakości usługi i produkty, zawsze stawiając na pierwszym miejscu potrzeby naszych klientów. W naszej stronie spisaliśmy jak to rozumiemy w zakładce „#normalnie”. Zapraszamy. 💡 https://bfagencja.pl/normalnie/
Jesteśmy ludźmi, którzy przekraczając próg biura nie przychodzą, by coś sprzedać i odpisać na wszystkie maile, ale by wesprzeć klientów w ich potrzebach. Cenimy relacje, współpracę i lojalność klientów. Nie akceptujemy bylejakości, ślizgania się, ściemniania ani odwalania czegoś na odczep się. Gramy w szachy, nie warcaby.
Jeśli doczytałeś i coś pykło - działajmy. Jeśli znajdziesz na naszej stronie bezpośredniego maila rekrutacyjnego, 2 plusy na start (za doczytanie do końca ogłoszenia i bycie na naszej WWW). Jak nie, zgłoś się przez formularz.
CO DALEJ?
Krok 1️⃣. Wyślij nam swoje CV wraz z krótką wiadomością na temat tego, (1) co Cię zaciekawiło w naszym ogłoszeniu, ofercie i modeli obsługi klienta, (2) a co nie do końca. (3) Daj znać, dlaczego uważasz, że do nas pasujesz. Zadamy kilka pytań. Dodamy też linki do materiałów o nas, których nie ma w sieci (w tym do nowej WWW). Będziesz mieć pełny obraz. Jeśli klei się, to …
Krok 2️⃣. Wybranym kandydatom odpiszemy z feedbackiem, zadamy kilka pytań. Działamy od tego momentu na maila. Dodamy też linki do materiałów o nas i zaprosimy Cię na spotkanie z zarządzającymi osobami (żadne niedoinformowane HR czy osoby z łapanki).
Krok 3️⃣. Jeśli zaiskrzy z obu stron – przygotujemy ofertę i zaczynamy działać!