Będzie dłużej, niż bywa w typowych ogłoszeniach, bo na długo szukamy osoby, która wesprze zespół pracujący z klientami w tworzeniu ofert i bieżącej pracy projektowej dla dużych międzynarodowych klientów.
- Szukamy juniora / asystenta. Jest to rola w zespole sprzedaży, z dużym potencjałem nauki i własnego rozwoju. Docelowego w kierunku samodzielnego accounta lub specjalisty ds. ofert.
- Co? Twoja praca będzie pracą z managerem, accountem głównie w zakresie tworzenia ofert i wycen dla naszych klientów, bazując na wiedzy i zbudowanym know-how firmy (nieustannie budowanym). I Twoim. Jest to połączenie sprawczości, myślenia, doboru, pewnego zmysłu estetycznego oraz pomysłów i wycen w excelu. Dużo pracy z powerpointem, excelem i googlem. Dużo zarządzania procesami i logiki, zmienności a znacznie mniej obszarów artystycznych i kreatywnych. Tu do wsparcia są graficy i accounci oraz doradcy.
- Będziesz powoli włączany w projekty klienckie pod okiem accounta / seniora i był częścią procesu obsługi klientów, najpierw jako asystent później samodzielnie na mniejszych projektach. W tym czasie niezbędne będzie zbudowanie wiedzy ofertowej oraz nauka modelu obsługi doradczej klientów korporacyjnych. W zależności od tego, czy masz predyspozycję i chęci do pracy z klientem końcowym, czy bardziej jara Cię kreacja, produkt, dobór i praca na 2 linii frontu możesz się rozwijać w kierunku samodzielnego accounta (w zespole managera) bądź osoby wspierającej proces sprzedaży.
- Świetna organizacja własnej pracy: czasem będziesz miał na to więcej czasu, a czasem będziemy tego potrzebować za godzinę.
- Kreatywność i sprawczość: Będziesz mieć wiele obszarów do wyżycia się. Od wyszukiwania pomysłów, pracy z grafikami nad wizualizacją, po skomplikowane wyceny, liczenie marż, dobór i najlepsze możliwe dopasowanie rozwiązań pod potrzeby klienta. I satysfakcję z zespołowego dopięcia projektu.
- Nie musisz mieć doświadczenia w naszej branży, nie mniej ważne jest doświadczenie w pracy na Outlooku, Powerpoincie oraz Excelu czy ofertowaniu klienta B2B.
- Proaktywna postawa i nastawienie na współpracę w zespole. #Teamplayer. Solistom - dziękujemy.
- Otwartość na uczenie się i oduczanie, uczenie się z błędów własnych i feedbacku kolegów i koleżanek, czyli pokora i nastawienie na samorozwój
- Dobra organizacja swojego miejsca pracy, wielozadaniowość, skrupulatność.
- Praca pod presją czasu oraz odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Sprawna praca w środowisku Microsoft – podstawa to Outlook oraz: Powerpoint, Excel, google search. Poziom uczelniany jest wystarczający jeżeli brałeś/brałaś udział aktywnie w zajęciach :)
- Osoby, które wolą real od wirutalnego życia - my tam jesteśmy mentalnie i zawodowo. Spotkasz w biurze odwiedzających nas na kawie klientów i klientki, by pogadać o koncepcji szefów HR czy juniorów EB, by zaakceptować znakowanie czy zabrać wzory.
- Równie ważne, co kompetencje zawodowe, są dla nas kompetencje społeczne i osobiste, które wpływają na dopasowanie do naszej drużyny. Kompetencje zawodowe można rozwijać, doskonalić się, co robimy, lecz braku dopasowania nie zmienimy).
- Komunikatywność i chęć pracy z ludźmi. Odnajdą się u nas osoby lubiące perfekcyjnie realizować wiele różnych zadań na raz oraz takie, które lubią kontakty międzyludzkie (rozmowy, kawy i pomaganie klientom), czasami głośne otoczenie i sytuacje w których „dużo różnych rzeczy” dzieje się „nagle”.
- Fan/ka gadżetów i nowinek to duży atut w tej pracy. Pewnie łatwiej będzie Ci przyswoić dużą dawkę produktowej wiedzy, ale połowa naszego teamu gadżeciarzami nie jest i nie przeszkadza im to być świetnymi w tym, co robią.
- Mówimy o sobie drużyna. Nie ma u nas wyścigu szczurów, solistów, korpo-gierek, mocno za to ścigamy się sami ze sobą, by być najlepszą drużyną w swojej kategorii. Jeżeli potrzebujesz pracować w ciszy i mieć samodzielne duże zadania - to to stanowisko nie jest dla Ciebie.
- Zamieszkanie w Warszawie, potrzebujemy Cię na full time (9-10 do 17-18) w biurze. Nie oferujemy pracy zdalnej i hybrydowej.
- Pracę na full time, w biurze przy Rondzie Daszyńskiego, od zaraz.
- Wszelkie niezbędne narzędzia pracy.
- Umowę zlecenie lub kontrakt B2B
- Stałe i wypłacane przed końcem miesiąca wynagrodzenie. Z czasem dodatkowe elementy zmienne
- Praca w nowoczesnym i zacisznym biurze w centrum Warszawy. W promieniu dwóch minut mamy do dyspozycji sklepy, knajpy, punkty usługowe, a w biurze własny parking, rozbudowaną kuchnie.
- Unikalną kulturę firmy opartą o współpracę, feedback, wzajemny szacunek. Z benefitami, jakich nie ma w innych miejscach (nie są to owoce, masaże i multisport).
- Za oknem mamy zieleń i ciszę, a tuż za rogiem 200 metrowe biurowce. W biurze znajdziesz biblioteczkę z biblią Simona Sinka, pozycjami Joanny Heidtman, Jacka Santorskiego czy Miłosza Brzezińskiego. Wiemy co to Insights Discovery, MBTI czy talenty Gallupa. Wiemy też, co to matryca Einsenhowera i PRINCE2. Lecz im więcej wiemy, tym więcej wiemy czego nie wiemy. Podnosimy sobie ciągle poprzeczkę.
bfagencja.pl – jesteśmy wiodącą agencją kreatywno-marketingową w regionie Europy środkowej. Jako jedyni w Polsce łączymy doradztwo, kreacje, produkcję i nieograniczony sourcing, logistykę i magazynowanie z nowoczesną technologią.
- Wierzymy, że marki można promować w mądry sposób, kreatywnie, użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Definiuje nas innowacyjność i kreatywność.
- Wierzymy, że dajemy Klientom dokładnie to czego potrzebują – nasze zaangażowanie i unikalny know how. Doradzamy, kreujemy, produkujemy i realizujemy pełne koncepcję, logistykę i magazynowanie.
- Wierzymy w zrównoważony rozwój i nasz wkład w świat, w którym żyjemy.
- Wierzymy w relacje i zaufanie. Dla Klienta idziemy o krok dalej. Wspólnie budujemy wyjątkowy zespół, chcąc być postrzeganym za najlepszego pracodawcę w branży.
Wszelkie nośniki kampanii, merch, welcomepacki, gadżety na targi pracy, upominki. Doradzamy i budujemy całe rozwiązania dla marek. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. W praktyce mamy niewiele wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i marketingowymi.
Od 14 lat na rynku. Jesteśmy zgraną drużyną, która trzy lata z rzędu zdobyła lokalny puchar i mierzy się obecnie w Lidze Mistrzów. A to inna liga … zaufanie, współpraca, samodzielność, odpowiedzialność, łączenie kropek wspierane przez procesy. Potrzebujemy najlepszych napastników, pomocników i obrońców. Potrzebujemy najlepszego fizjoterapeutę i kucharza. Pełen skład grający do jednej bramki.
Jesteśmy ludźmi, którzy przekraczając próg biura nie przychodzą, by coś sprzedać i odpisać na wszystkie maile, ale by wesprzeć klientów w ich potrzebach, rozwijać ich biznes kreując unikalne rozwiązania. Cenimy relacje, współpracę i lojalność klientów. Nie akceptujemy bylejakości, ślizgania się, ściemniania ani odwalania czegoś na odczep się.
- O nas jako ludziach, co nas jara, o tym kogo spotkasz w ciągu dnia, z kim wypijesz kawę, z kim pogadasz i może się pokłócisz, znajdziesz więcej tu: www.instagram.com/bfagencja.pl
- A oficjalniej tu: www.bfagencja.pl oraz na LinkedIn. Niewiele znajdziesz, bo skupiając się na klientach zapominamy o sobie i naszym marketingu. Obecnie budujemy nową WWW.
Jeśli doczytałeś i coś pykło, czujesz to w środku - zacznijmy od przesłania CV klikając w "Aplikuj", w schludnej formie, ze zdjęciem wraz z paroma zdaniami przemyśleń, jakie masz: co Cię zaciekawiło w ogłoszeniu i/lub linkach, a co nie spodobało. Nie załączaj listu motywacyjnego.
Krok 1️⃣. Mail od Ciebie. My skrupulatnie przejrzymy co chcesz nam pokazać i przekazać. Odpiszemy i zadamy kilka pytań oraz mamy prosty test do wypełnienia. Jeśli klei się, to …
Krok 2️⃣. Odpiszemy z feedbakiem i zaprosimy Cię na spotkanie z zarządzającymi osobami (żadne niedoinformowane HR czy osoby z łapanki). Jeśli obu stronom dalej się klei, to …
Krok 3️⃣. Organizujemy drugie spotkanie u nas z liderem zespołu i seniorami, by się poznać, zobaczyć czy klika. I podejmujemy wspólnie decyzje – Ty i my. Jest 2 x TAK. Składamy ofertę i decydujesz.