Oferty
Junior Account (Opiekun Klienta B2B) - Asystent Zespołu Wsparcia Sprzedaży
Nowa
Sprzedaż

Junior Account (Opiekun Klienta B2B) - Asystent Zespołu Wsparcia Sprzedaży

Warszawa
5 500 - 6 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 500 - 6 500 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

Microsoft Office Outlook

B2B

sprzedaż B2B

Google Search Console

Opis stanowiska

Będzie dłużej, niż bywa w typowych ogłoszeniach, bo na długo szukamy osoby, która wesprze zespół pracujący z klientami w tworzeniu ofert i bieżącej pracy projektowej dla dużych międzynarodowych klientów.


Twój zakres obowiązków


  • Szukamy juniora / asystenta. Jest to rola w zespole sprzedaży, z dużym potencjałem nauki i własnego rozwoju. Docelowego w kierunku samodzielnego accounta lub specjalisty ds. ofert. 
  • Co? Twoja praca będzie pracą z managerem, accountem głównie w zakresie tworzenia ofert i wycen dla naszych klientów, bazując na wiedzy i zbudowanym know-how firmy (nieustannie budowanym). I Twoim. Jest to połączenie sprawczości, myślenia, doboru, pewnego zmysłu estetycznego oraz pomysłów i wycen w excelu. Dużo pracy z powerpointem, excelem i googlem. Dużo zarządzania procesami i logiki, zmienności a znacznie mniej obszarów artystycznych i kreatywnych. Tu do wsparcia są graficy i accounci oraz doradcy.
  • Będziesz powoli włączany w projekty klienckie pod okiem accounta / seniora i był częścią procesu obsługi klientów, najpierw jako asystent później samodzielnie na mniejszych projektach. W tym czasie niezbędne będzie zbudowanie wiedzy ofertowej oraz nauka modelu obsługi doradczej klientów korporacyjnych. W zależności od tego, czy masz predyspozycję i chęci do pracy z klientem końcowym, czy bardziej jara Cię kreacja, produkt, dobór i praca na 2 linii frontu możesz się rozwijać w kierunku samodzielnego accounta (w zespole managera) bądź osoby wspierającej proces sprzedaży.
  • Świetna organizacja własnej pracy: czasem będziesz miał na to więcej czasu, a czasem będziemy tego potrzebować za godzinę.
  • Kreatywność i sprawczość: Będziesz mieć wiele obszarów do wyżycia się. Od wyszukiwania pomysłów, pracy z grafikami nad wizualizacją, po skomplikowane wyceny, liczenie marż, dobór i najlepsze możliwe dopasowanie rozwiązań pod potrzeby klienta. I satysfakcję z zespołowego dopięcia projektu.



Nasze oczekiwania 🎯


  • Nie musisz mieć doświadczenia w naszej branży, nie mniej ważne jest doświadczenie w pracy na Outlooku, Powerpoincie oraz Excelu czy ofertowaniu klienta B2B.
  • Proaktywna postawa i nastawienie na współpracę w zespole. #Teamplayer. Solistom - dziękujemy.
  • Otwartość na uczenie się i oduczanie, uczenie się z błędów własnych i feedbacku kolegów i koleżanek, czyli pokora i nastawienie na samorozwój 
  • Dobra organizacja swojego miejsca pracy, wielozadaniowość, skrupulatność.
  • Praca pod presją czasu oraz odpowiedzialność za powierzone zadania.
  • Sprawna praca w środowisku Microsoft – podstawa to Outlook oraz: Powerpoint, Excel, google search. Poziom uczelniany jest wystarczający jeżeli brałeś/brałaś udział aktywnie w zajęciach :)
  • Osoby, które wolą real od wirutalnego życia - my tam jesteśmy mentalnie i zawodowo. Spotkasz w biurze odwiedzających nas na kawie klientów i klientki, by pogadać o koncepcji szefów HR czy juniorów EB, by zaakceptować znakowanie czy zabrać wzory. 
  • Równie ważne, co kompetencje zawodowe, są dla nas kompetencje społeczne i osobiste, które wpływają na dopasowanie do naszej drużyny. Kompetencje zawodowe można rozwijać, doskonalić się, co robimy, lecz braku dopasowania nie zmienimy).
  • Komunikatywność i chęć pracy z ludźmi. Odnajdą się u nas osoby lubiące perfekcyjnie realizować wiele różnych zadań na raz oraz takie, które lubią kontakty międzyludzkie (rozmowy, kawy i pomaganie klientom), czasami głośne otoczenie i sytuacje w których „dużo różnych rzeczy” dzieje się „nagle”. 
  • Fan/ka gadżetów i nowinek to duży atut w tej pracy. Pewnie łatwiej będzie Ci przyswoić dużą dawkę produktowej wiedzy, ale połowa naszego teamu gadżeciarzami nie jest i nie przeszkadza im to być świetnymi w tym, co robią. 
  • Mówimy o sobie drużyna. Nie ma u nas wyścigu szczurów, solistów, korpo-gierek, mocno za to ścigamy się sami ze sobą, by być najlepszą drużyną w swojej kategorii. Jeżeli potrzebujesz pracować w ciszy i mieć samodzielne duże zadania - to to stanowisko nie jest dla Ciebie. 
  • Zamieszkanie w Warszawie, potrzebujemy Cię na full time (9-10 do 17-18) w biurze. Nie oferujemy pracy zdalnej i hybrydowej.


Co oferujemy? 🎁


  • Pracę na full time, w biurze przy Rondzie Daszyńskiego, od zaraz. 
  • Wszelkie niezbędne narzędzia pracy.
  • Umowę zlecenie lub kontrakt B2B
  • Stałe i wypłacane przed końcem miesiąca wynagrodzenie. Z czasem dodatkowe elementy zmienne
  • Praca w nowoczesnym i zacisznym biurze w centrum Warszawy. W promieniu dwóch minut mamy do dyspozycji sklepy, knajpy, punkty usługowe, a w biurze własny parking, rozbudowaną kuchnie. 
  • Unikalną kulturę firmy opartą o współpracę, feedback, wzajemny szacunek. Z benefitami, jakich nie ma w innych miejscach (nie są to owoce, masaże i multisport).
  • Za oknem mamy zieleń i ciszę, a tuż za rogiem 200 metrowe biurowce. W biurze znajdziesz biblioteczkę z biblią Simona Sinka, pozycjami Joanny Heidtman, Jacka Santorskiego czy Miłosza Brzezińskiego. Wiemy co to Insights Discovery, MBTI czy talenty Gallupa. Wiemy też, co to matryca Einsenhowera i PRINCE2. Lecz im więcej wiemy, tym więcej wiemy czego nie wiemy. Podnosimy sobie ciągle poprzeczkę.


O nas.


bfagencja.pl – jesteśmy wiodącą agencją kreatywno-marketingową w regionie Europy środkowej. Jako jedyni w Polsce łączymy doradztwo, kreacje, produkcję i nieograniczony sourcing, logistykę i magazynowanie z nowoczesną technologią. 


  • Wierzymy, że marki można promować w mądry sposób, kreatywnie, użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Definiuje nas innowacyjność i kreatywność. 
  • Wierzymy, że dajemy Klientom dokładnie to czego potrzebują – nasze zaangażowanie i unikalny know how. Doradzamy, kreujemy, produkujemy i realizujemy pełne koncepcję, logistykę i magazynowanie.
  • Wierzymy w zrównoważony rozwój i nasz wkład w świat, w którym żyjemy.
  • Wierzymy w relacje i zaufanie. Dla Klienta idziemy o krok dalej. Wspólnie budujemy wyjątkowy zespół, chcąc być postrzeganym za najlepszego pracodawcę w branży.

Wszelkie nośniki kampanii, merch, welcomepacki, gadżety na targi pracy, upominki. Doradzamy i budujemy całe rozwiązania dla marek. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. W praktyce mamy niewiele wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i marketingowymi.


Od 14 lat na rynku. Jesteśmy zgraną drużyną, która trzy lata z rzędu zdobyła lokalny puchar i mierzy się obecnie w Lidze Mistrzów. A to inna liga … zaufanie, współpraca, samodzielność, odpowiedzialność, łączenie kropek wspierane przez procesy. Potrzebujemy najlepszych napastników, pomocników i obrońców. Potrzebujemy najlepszego fizjoterapeutę i kucharza. Pełen skład grający do jednej bramki. 


Jesteśmy ludźmi, którzy przekraczając próg biura nie przychodzą, by coś sprzedać i odpisać na wszystkie maile, ale by wesprzeć klientów w ich potrzebach, rozwijać ich biznes kreując unikalne rozwiązania. Cenimy relacje, współpracę i lojalność klientów. Nie akceptujemy bylejakości, ślizgania się, ściemniania ani odwalania czegoś na odczep się.


  • O nas jako ludziach, co nas jara, o tym kogo spotkasz w ciągu dnia, z kim wypijesz kawę, z kim pogadasz i może się pokłócisz, znajdziesz więcej tu: www.instagram.com/bfagencja.pl
  • A oficjalniej tu: www.bfagencja.pl oraz na LinkedIn. Niewiele znajdziesz, bo skupiając się na klientach zapominamy o sobie i naszym marketingu. Obecnie budujemy nową WWW.


Jeśli doczytałeś i coś pykło, czujesz to w środku - zacznijmy od przesłania CV klikając w "Aplikuj", w schludnej formie, ze zdjęciem wraz z paroma zdaniami przemyśleń, jakie masz: co Cię zaciekawiło w ogłoszeniu i/lub linkach, a co nie spodobało. Nie załączaj listu motywacyjnego.


CO DALEJ?


Krok 1️⃣. Mail od Ciebie. My skrupulatnie przejrzymy co chcesz nam pokazać i przekazać. Odpiszemy i zadamy kilka pytań oraz mamy prosty test do wypełnienia. Jeśli klei się, to …

Krok 2️⃣. Odpiszemy z feedbakiem i zaprosimy Cię na spotkanie z zarządzającymi osobami (żadne niedoinformowane HR czy osoby z łapanki). Jeśli obu stronom dalej się klei, to … 


Krok 3️⃣. Organizujemy drugie spotkanie u nas z liderem zespołu i seniorami, by się poznać, zobaczyć czy klika. I podejmujemy wspólnie decyzje – Ty i my. Jest 2 x TAK. Składamy ofertę i decydujesz.


5 500 - 6 500 PLN

B2B

5 500 - 6 500 PLN

Umowa zlecenia

Sprawdź podobne oferty pracy

Business Development Manager

Nowa
Automaze
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
doradztwo
automatyka
Nowa

New Business Developer

Nowa
Axence Sp. z o.o. Sp. j.
Kraków
sprzedaż B2B
branża IT
prospecting
Nowa

Business Development Manager

Nowa
Booksy International Sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
sprzedaż B2B
Nowa

Sales Development Representative

Nowa
4 000 - 7 000 pln
B2Bnetwork
Wrocław
generowanie leadów
sprzedaż
budowanie relacji z klientami
Nowa

Account Manager

Nowa
BLACKICE
Kraków
sprzedaż
account manager
komunikatywność
Nowa