W BiggerB wierzymy, że marketing to nieustanne poszukiwanie niestandardowych dróg. Nasze motto to We make brands BIGGER – i robimy to skutecznie od ponad 5 lat, łącząc strategię, performance i social media. Rozwijamy się, co owocuje nowymi, ekscytującymi projektami na pokładzie, dlatego otwieramy ramiona na przyjęcie nowej osoby do naszego zespołu na stanowisko Account Executive
Forma pracy: 100% praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce. Okazjonalnie zaprosimy Cię na spotkanie z klientem lub zespołem – to świetna odskocznia od home office!
-
Samodzielnie zarządzać projektami z obszaru digital marketingu - Performance Marketing i Social Media.
-
Budować i utrzymywać długofalowe relacje z klientami agencji, szybko i trafnie rozumiejąc ich potrzeby biznesowe.
-
Blisko współpracować z naszymi zespołami ekspertów – Specjalistami Performance, Copywriterami i Grafikami – aby dostarczać klientom spójne i skuteczne kampanie.
-
Przygotowywać raporty, analizy i rekomendacje oparte na danych, m.in. z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics 4, Sotrender czy NapoleonCat.
-
Prowadzić spotkania biznesowe, prezentować wyniki i negocjować warunki współpracy.
-
Aktywnie dzielić się wiedzą i doświadczeniem z resztą zespołu, bo wierzymy w siłę Team Playera!
-
Masz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. Account Executive, Account Manager) w agencji digital, social media lub performance.
-
Swobodnie odnajdujesz się w zarządzaniu projektami z obszaru Performance Marketingu (Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads).
-
Social Media to Twoja zajawka – swobodnie poruszasz się w ich świecie, znasz panele do zarządzania profilami marek i jesteś na bieżąco z każdą nowinką.
-
Terminologia marketingowa to Twój język naturalny.
-
Cechuje Cię rzetelność, otwartość i proaktywna komunikacja.
-
Lubisz i potrafisz analizować dane, wyciągać z nich wnioski i przedstawiać je w zrozumiały sposób klientom.
-
Masz w sobie coś z buntownika – nie boisz się iść pod prąd, aby dostarczać nieszablonowe rozwiązania.
-
Znajomość branży e-Commerce
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
-
Znajomość ekosystemu Google Workspace
-
Aktywne wykorzystywanie narzędzi AI w codziennej pracy
-
Umiejętność pisania eksperckich artykułów na tematy związane z trendami w marketingu.
-
Doświadczenie w tworzeniu krótkich form wideo pod Social Media.
-
Wynagrodzenie: 7 000 – 9 000 zł netto na fakturze (B2B) + premie.
-
Jasno określoną ścieżkę rozwoju, z możliwością awansu na stanowisko Senior Account Executive.
-
Onboarding, który pomoże Ci płynnie wejść w nowe obowiązki i zintegrować się z naszym zdalnym zespołem.
-
Stabilne godziny pracy: pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
-
Przestrzeń do rozwoju: to Ty decydujesz, w jakich kursach, warsztatach czy konferencjach chcesz wziąć udział.
-
Niezbędny sprzęt: do Twojej dyspozycji oddajemy komputer i telefon z nadgryzionym jabłkiem.
-
Pracę w agencji o ugruntowanej, ponad 5-letniej pozycji na rynku, z portfolio ogólnopolskich jak i bardziej lokalnych marek.
Pierwszy krok to rozmowa z Wojtkiem, naszym Dyrektorem działu Client Service - będzie chciał Cię poznać, porozmawiać o Twoim doświadczeniu i odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania. Do drugiego etapu, zaprosimy wybranych kandydatów. Na bazie tych dwóch rozmów wspólnie decydujemy, czy “it’s a match”.