Twoje zadania:
📈 Współtworzenie strategii rozwoju marek z portfolio InPost oraz jej realizacja
📣 Przygotowywanie i realizacja działań promocyjno-sprzedażowych i kampanii dla marek z portfolio InPost
📝 Tworzenie prezentacji wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących rozwijanych marek
🎪 Organizacja udziału w targach, badaniach, eventach
🛒 Audyt sklepów internetowych w kontekście jakości integracji z Klientami Biznesowymi
📊 Monitorowanie trendów konsumenckich na rynku krajowym i na rynkach zagranicznych
📋 Tworzenie briefów, współpraca z agencjami marketingowymi w zakresie realizowania strategii rozwoju marek
👥 Zarządzanie zespołem 4 osobowym
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
🔟 5-7 lat doświadczenia w obszarze marketingu
🛍️ Doświadczenie w e-commerce
📚 Znajomość takich zagadnień jak: content marketing, e-commerce, event marketing, tworzenie media planów, tworzenie analiz/raportów, copywriting
💻 Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel i Power Point)
💰 Znajomość z zakresu budżetowania
🌐 Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
📅 Dyscyplina i organizacja pracy
🏆 Orientacja na jakość i wynik
To, co zapewniamy:
🚀 pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
📈 możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
🤝 partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
🎁 system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
🖥️ platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
👥 program rekomendacji pracowniczych
🤲 możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Sprawdź podobne oferty pracy