Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez bieżący kontakt (telefon, maile).
Monitorowanie postępu realizacji zleceń i reagowanie na ewentualne problemy.
Proponowanie rozwiązań klientom oraz partnerom.
Ścisła współpraca z działem planowania w kwestiach logistycznych.
Nadzorowanie terminów realizacji zleceń, przyjmowanie ich oraz wprowadzanie do systemu.
Wsparcie klienta podczas całego procesu transportu.
Poszukiwane kompetencje
Zaawansowana znajomość języka angielskiego - pozwalająca na swobodną i codzienną komunikację z klientem (warunek konieczny).
Komunikatywność oraz proaktywność w działaniu (warunek konieczny).
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, w branży transportowej.
Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel).
Zaangażowanie, umiejętność współpracy z zespołami,
Dobra organizacja pracy, dotrzymywanie terminów i zobowiązań.
Umiejętność działania według procedur oraz proponowania rozwiązań.
Oferujemy
Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę.
Pracę stacjonarną w Jelonku.
Praca w godzinach 6:00-14:00, 8:00-16:00 oraz 12:00-20:00, według ustalonego wcześniej grafiku.
Po okresie próbnym dyżury weekendowe pod telefonem, max 2 dni w miesiącu, również według ustalonego wcześniej grafiku.
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie.
Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, imprezy integracyjne, bilety na mecze Lecha i inne.
Sprawdź podobne oferty pracy
Customer Success Specialist
Nowa
1 196usd
Dietly
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
obsługa klienta
otwartość
Nowa
IT Customer Success Specialist
Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Microsoft Office
obsługa klienta
Nowa
Specjalista ds. Kluczowych Klientów z obszaru gastrologii i dietetyki