Asystent/ka ds. Finansów, księgowości i HR
Nowa
Praca biurowa

Asystent/ka ds. Finansów, księgowości i HR

6 000 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 000 - 8 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski C1

księgowość

HR

finanse

Asana

Google Workspace

administracja

Mile widziane

useme

inewi

Autenti

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Asystent/ka ds. Finansów, księgowości i HR

Szukamy osoby zorganizowanej, rzetelnej i komunikatywnej, która zadba o sprawne funkcjonowanie procesów finansowych i wesprze nasz zespół w obszarze HR. Jeśli masz doświadczenie w pracy z dokumentacją, swobodnie komunikujesz się po angielsku i odnajdujesz się w kontaktach z klientami – zapraszamy!



Zakres obowiązków:


📌 Utrzymywanie porządku w dokumentacji kadrowo-księgowej – segregacja, archiwizacja (RODO), przekazywanie do odpowiednich działów.

📌 Wyjaśnianie niezgodności kadrowych i księgowych – kontakt z klientami, pracownikami, firmami zewnętrznymi.

📌 Obsługa platform: Autenti, USEME, InEwi.

📌 Przygotowywanie dokumentacji (NDA, umowy, aneksy, oświadczenia).

📌 Współpraca z działem prawnym, HR i księgowością.

📌 Rozliczanie benefitów pozapłacowych, opłacanie faktur i subskrypcji.

📌 Planowanie i nadzorowanie przelewów firmowych.

📌 Obsługa ewidencji czasu pracy.

📌 Rozliczanie wynagrodzeń pracowników – kontrola zgodności faktur z umowami, przygotowywanie ewidencji czasu pracy, naliczanie nadgodzin i premii, planowanie przelewów oraz przekazywanie danych do działu kadr.

📌 Stały kontakt mailowy i telefoniczny z klientami z Polski i zagranicy.

📌 Współpraca z zagranicznymi spółkami oraz ich działami księgowymi- bieżąca koordynacja procesów administracyjno-finansowych i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.

📌 Wsparcie administracyjne w codziennym funkcjonowaniu firmy.


Oczekiwania:


📌 Min. 2 lata doświadczenia w administracji, kadrach lub księgowości.

📌 Biegła znajomość języka angielskiego (min. C1/C2) – w mowie i piśmie.

📌 Wysoka dbałość o szczegóły, samodzielność i odpowiedzialność.

📌 Bardzo dobra znajomość Google Workspace (Gmail, Drive, Docs, Sheets, Calendar).

📌 Znajomość narzędzi: Slack, Asana, InEwi, Autenti, Useme.

📌 Doświadczenie w pracy z dokumentacją poufną i klientami biznesowymi.

📌 Umiejętność negocjacji.

📌 Biegłość w pracy z narzędziami online do ewidencji czasu, grafików, zarządzania zadaniami.


Mile widziane:


✅ Doświadczenie w przygotowywaniu przelewów i rozliczeniach umów.

✅ Praktyczna znajomość platformy Useme i programu InEwi.

✅ Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych (UZ, B2B).


Co oferujemy?


🌟 Wynagrodzenie: 6000-8000 brutto (w zależności od umiejętności i doświadczenia) na Umowie zlecenie lub 6000-8000 netto na B2B.

🌟 Okres próbny to 2 miesiące, następnie umowa na czas nieokreślony.

🌟 Praca w pełni zdalna.

🌟 Premie za wyniki i zaangażowanie.

🌟 Dofinansowanie/finansowanie szkoleń.

🌟 Elastyczne godziny pracy.

🌟 26 dni płatnego urlopu.

🌟 Multisport.


Wyślij do nas aplikację, jeśli:


✅ Łatwo budujesz relacje i potrafisz słuchać innych.

✅ Jesteś dokładny/a i rzetelnie wykonujesz swoje obowiązki.

✅ Potrafisz pracować z poufną dokumentacją i dbasz o jej szczegółową weryfikację.

✅ Potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem i zadaniami.

✅ Jesteś zaangażowany/a i chcesz się rozwijać.


Jak wygląda proces rekrutacyjny?


1️⃣ Online talk (do godziny). Podczas rozmowy pojawią się pytania o doświadczenie oraz sprawdzające wiedzę.


6 000 - 8 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

6 000 - 8 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B