Oferty
Senior PPC Specialist
Nowa
Marketing

Senior PPC Specialist

10 646 - 15 123 PLNNetto miesięcznie - B2B
8 800 - 12 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Bluerank Sp. z o.o.

Bluerank Sp. z o.o.

Bluerank to agencja marketingu internetowego, której serce bije w Łodzi. Specjalizuje się w kampaniach SEO/SEM, Google Marketing Platform, social media, social ads oraz w wykorzystaniu analityki internetowej do rozwoju biznesu.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

performance marketing

SEM

Meta Ads

Google Analytics

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Chciał(a)byś uczestniczyć nie tylko w realizacji najbardziej ambitnych projektów reklamowych, ale także mieć wpływ na rozwój narzędzi i produktów z obszaru Performance Marketingu?


Praca w Bluerank może być świetną okazją do realizacji takich planów. Dołącz do Zespołu Performance Marketing w Bluerank, rozwijaj z nami zainteresowania w obszarze kampanii płatnych.


Co będziesz robić w Bluerank jako Senior PPC Specialist?

✍️ Planowanie, wdrażanie i zarządzanie kampaniami Google Ads dla kluczowych klientów agencji (obszar e-commerce, lead gen); 

✍️ Wspieranie merytoryczne członków Zespołu w zakresie kampanii płatnych; 

✍️ Prowadzenie projektów jedno lub wieloobszarowych (łączących kilka obszarów działań, za które są odpowiedzialni także specjaliści z innych działów Bluerank); 

✍️ Kreowanie strategicznego podejścia działań dla Klienta, bazującego na danych analitycznych; 

✍️ Uczestniczenie w spotkaniach z Klientami (brainstormy, spotkania strategiczne, podsumowania działań reklamowych); 

✍️ Wsparcie merytoryczne w tworzeniu ofert dla potencjalnych Klientów Bluerank.


Czego poszukujemy u kandydata/tki na stanowisko Senior PPC Specialist?

✅ Min. 4 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii w Google Ads (Sieć Wyszukiwania, Performance Max, Demand Gen, Sieć Reklamowa, Kampanie Produktowe, Kampanie Wideo); 

✅ Umiejętności analitycznych oraz zdolności wykorzystania ich do zwiększania efektywności kampanii płatnych; 

✅ Bardzo dobrej znajomości MS Office (z naciskiem na znajomość MS Excel, Power Point); 

✅ Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; 

✅ Chęci rozwoju oraz odwagi w generowaniu i testowaniu niestandardowych rozwiązań; 

✅ Wysokiej jakość wykonywanych zadań i dobrej organizacji pracy.


Dodatkowym atutem będzie:

✅ Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych np. Meta, TikTok, Pinterest, LinkedIn; 

✅ Doświadczenie w obsłudze systemów reklamowych, takich jak: Criteo / RTB House, Allegro Ads, Microsoft Advertising, programów afiliacji; 

✅ Posiadanie aktywnych certyfikatów potwierdzających wiedzę z obszaru Google Ads i Google Analytics.


Co oferujemy:

🎯 Zatrudnienie w formie Umowy o Pracę lub B2B (wybór należy do Ciebie);
 

🎯 Wynagrodzenie w przedziale (8 800 PLN – 12 500 PLN UoP / 10 646 – 15 123 PLN B2B) - w zależności od Twojego doświadczenia i praktycznej wiedzy;
 

🎯 Roczną premię za zrealizowanie celów; 
 

🎯 Pracę w elastycznym modelu hybrydowym – osoby z Łodzi o okolic: 2 razy w tygodniu praca w biurze, osoby z całej Polski – praca w biurze 6 dni w ciągu kwartału; 

🎯 Benefity: konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy Legimi, integracje działowe i firmowe, możliwość zakupu w atrakcyjnej cenie karty sportowej i ubezpieczenia medycznego, ubezpieczenie grupowe; 

🎯 39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej; 

🎯 Możliwość budowania marki własnej, dzielenie się wynikami swojej pracy w źródłach zewnętrznych jak serwisy marketingowe, blogi; 
 

🎯 Możliwość brania udziału w konkursach branżowych z obszaru SEM (m.in.: European Search Awards, Google Premier Partners, Performance Marketing Diamonds, SEM KRK); 

🎯 Udział w konferencjach branżowych jako słuchacz lub prelegent;
 

🎯 Rozwój pod okiem doświadczonego Team Leadera, wymiana wiedzy z Zespołem SEM. 


Przebieg rekrutacji:

01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś/aś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny jeśli rekrutacja tego wymaga).

02

Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo - prosimy Cię o czujność.

03

W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.



🍀 W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać:

Rekruterka: Anna Musierowicz-Kuczawska

Performance Marketing Director: Ola Piechocka

Do usłyszenia! 😊🍀



________________

Procedura zgłoszeń wewnętrznych (ochrona sygnalistów) w Bluerank dostępna jest tutaj.

10 646 - 15 123 PLN

Netto miesięcznie - B2B

8 800 - 12 500 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista SEM

Nowa
Answear.com S.A.
Katowice
Google Analytics 4
Google Ads
Meta Ads
Nowa

Senior Account Manager (Performance)

Nowa
Assembly Global
Warszawa
English
performance marketing
ecommerce
Nowa

Specjalista ds. Performance Marketingu - praca zdalna

Nowa
8 000 - 10 000 pln
Fitatu Sp. z o.o.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Instagram Ads
Facebook Ads
Google Tag Manager
Nowa

Koordynator / Koordynatorka ds. Employer Brandingu

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Poznań
employer branding
kampanie marketingowe
Nowa

Marketing Analytics Specialist

Nowa
7 740 - 12 340 pln
Full Stack Experts
Częstochowa
język angielski
Google Tag Manager
Google Analytics
Nowa