„Lekkie pióro” to twój znak rozpoznawczy, a w kontaktach z ludźmi czujesz się tak dobrze jak himalaista na Mount Everest? W dziale PR będziesz mieć okazję do nawiązywania kolejnych znajomości i zdobywania jeszcze wyższych szczytów! Jako Specjalista ds. PR-u Twoim zadaniem będzie zarządzenie wizerunkiem firmy na wielu płaszczyznach. Wytyczaj nowe kierunki w komunikacji firmy i stań za sukcesem szerokiej rozpoznawalności Bluerank!
Po 3 miesiącach:
- będziesz po wszystkich indywidualnych szkoleniach i poznasz specyfikę pracy w agencji marketingu on-line;
- odniesiesz pierwsze sukcesy i zostaniesz z nami na dłużej;
- skorzystasz z Bluepakietu – wewnętrznego programu wsparcia Pracowników obejmującego m.in. sport, rekreację, aktywność kulturalną itp.;
- swój dzień pracy będziesz mógł rozpocząć od 7, ale i od 10.
Po 6 miesiącach:
- zdobędziesz doświadczenie w koordynacji lokalnych oraz międzynarodowych projektów dla liderów swoich branż;
- podniesiesz swoje kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z komunikacją, mediami społecznościowymi, budowaniem wizerunku marki oraz e-commerce;
- będziesz uczestniczyć w konferencjach jako słuchacz, a nawet może jako prelegent.
Po 12 miesiącach:
- otrzymasz możliwość awansu, dalszego rozwoju swoich kompetencji i zdobywania nowych doświadczeń;
- rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy z Bluerank;
- pojedziesz na 3-dniowy wyjazd integracyjny i poznamy się jeszcze lepiej;
- zbudujesz swoją markę zawodową;
- będziesz mieć realny wpływ na wizerunek Bluerank na rynku, w mediach (w tym w mediach społecznościowych) oraz wśród klientów min. poprzez komunikowanie naszych sukcesów, zaangażowania charytatywnego oraz aktywności Employer Brandingowych;
- utwierdzisz się w przekonaniu, że 20 dni zdalnych to komfort pracy w domowych warunkach.
Co będziesz robić w Bluerank jako PR Specialist?
- koordynować i zarządzać w imieniu Bluerank kontaktami z mediami lokalnymi, ogólnopolskimi i branżowymi;
- prowadzić biuro prasowe Bluerank;
- odpowiadać za komunikację w mediach społecznościowych;
- koordynować powstawanie firmowego bloga;
- organizować działania o charakterze CSR-owym;
- opracowywać teksty prasowe i materiały udostępniane w mediach społecznościowych oraz na blogu;
- sprawdzać skuteczność swoich działań - przygotować raporty i monitorować media.
Czego wymagamy od kandydata na stanowisko PR Specialist?
- minimum rocznego doświadczenia w pracy w dziale PR;
- adekwatnego wykształcenia;
- zainteresowania PR-em, mediami społecznościowymi, marketingiem internetowym i/lub rynkiem reklamy online;
- „lekkiego pióra” i bezbłędnej znajomości zasad ortografii i interpunkcji;
- inicjatywy w realizowanych działaniach;
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację pisemną i ustną;
- komunikatywności, twórczego myślenia, własnej inicjatywy i głowy pełnej pomysłów;
- lojalności, zorganizowania i zaangażowania;
- znajomości branży digital marketingu będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2018 Winner);
- Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji;
- Indywidualnie dopasowany pakiet benefitów.
Nie wahaj się, wyślij swoje CV jak najszybciej i rozpocznij razem z nami fascynującą podróż na szczyt kariery!
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.