Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
BMZ Poland Sp. z o.o.

BMZ Poland Sp. z o.o.

BMZ Poland - WE POWER THE FUTURE!🔋 Jesteśmy liderem na europejskim rynku litowo - jonowych inteligentnych systemów zasilania. Mieścimy się w Gliwicach, na terenie Gliwickiej Strefy Ekonomicznej.Nasze produkty zasilają rowery elektryczne, skutery, elektronarzędzia, narzędzia ogrodnicze, pojazdy użytkowe i autobusy elektryczne. Łączymy zaawansowaną wiedzę z dziedziny elektroniki z pasją i troską o środowisko. Chcesz współtworzyć z nami innowacyjne produkty, które zmieniają nasz świat?

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

obsługa klienta

Opis stanowiska

Specjalista na tym stanowisku, będzie odpowiedzialny za za całokształt działań związanych z obsługą klienta. Zapewniamy możliwość rozwoju w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż i współpracę z dużymi międzynarodowymi graczami. 


  • Odpowiedzialność za całokształt działań związanych z obsługą zamówień – od złożenia zamówienia przez klienta do wysyłki;

  • Utrzymywanie stałych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi i krajowymi;

  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży, planowania produkcji, zakupów, logistyki oraz produkcji;

  • Uczestnictwo w spotkaniach z klientami;

  • Prognozowanie sprzedaży i analiza planów produkcyjnych;

  • Monitorowanie stanu wyrobów gotowych swoich klientów;

  • Praca w systemie ERP – wprowadzanie zamówień, prognoz sprzedaży, generowanie dokumentów dostaw;

  • Analiza danych sprzedażowych i przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących działu;

  • Monitorowanie płatności;

  • Fakturowanie i wystawienie korekt;

  • Organizowanie regularnych spotkań w ramach S&OP z klientem.


Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;

  • Wykształcenie wyższe;

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1);

  • Dobrze rozwinięte zdolności analityczne, łatwość pracy z liczbami;

  • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office, zwłaszcza Microsoft Excel;

  • Asertywność w relacjach z klientem;

  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy;

  • Wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w grupie;

  • Znajomość procesów planowania materiałowego i/lub planowania produkcji będzie dodatkowym dużym atutem.