Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Klienta

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski A1

ukraiński C2

Microsoft Office

Mile widziane

bankowość

obsługa klienta

język angielski

Opis stanowiska

Friendly offer
offer-banner

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.


Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)


Zakres obowiązków:

  • Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy).
  • Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych.
  • Pomaganie w komunikacji pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim.
  • Wspieranie Klientów w zakresie korzystania z aplikacji bankowych GoOnline, GoMobile.
  • Sprzedawanie produktów i usług bankowych.
  • Udzielanie instruktażu Klientom w zakresie digitalizacji i urządzeń samoobsługowych. 
  • Pozyskiwanie nowych Klientów.
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie relacji.
  • Realizowanie zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów.
  • Uczestnictwo w procesach compliance.
  • Przyjmowanie reklamacji Klientów.
  • Uczestnictwo w bieżących pracach Oddziału.
  • Organizacja obsługi Klientów w placówce w szczególności zarządzanie kolejką w oddziale.


Wymagania:

  • Wykształcenie min. Średnie (mile widziane wyższe).
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w bankowości.
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów.
  • Znajomość MS Office (Word, Excel).
  • Podstawowa znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Znajomość j.angielskiego (mile widziana).


Masz jak w Banku:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją;
  • Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia, wieku czy poziomu sprawności;
  • Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
  • Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
  • Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
  • Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą.

Rekomendowane oferty

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Toruń
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
CashDirector S.A
Lublin
komunikatywność
Proaktywność
zaangażowanie
Nowa

Customer Success Manager (CSM) – Banking & Compliance

Nowa
Cense AG
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
finanse
zarządzanie projektami
HR
Nowa

Doradca Klienta w Zakresie Usług Finansowych

Nowa
6 000 - 15 000 PLN/mies.
AAA Auto
Zabrze
obsługa klienta
sprzedaż
Nowa

Doradca Klienta Biznesowego

Nowa
Bank BPS S.A.
Olsztyn
obsługa klienta
def3000
Nowa