Booksy to polski startup założony w 2015 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele! Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.
Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!
Aktualnie do jednego z naszych zespołów poszukujemy Customer Service Representative (US Market).
Twoje obowiązki:
- Pomaganie i odpowiadanie na zapytania klientów biznesowych z rynku amerykańskiego za pośrednictwem czatu i e-maili w zakresie obsługi technicznej aplikacji. Utrzymywanie przez cały czas pozytywnego, empatycznego i profesjonalnego stosunku do klientów
- Zgłaszanie problemów do pomocy technicznej
- Zarządzanie zgłoszeniami oraz danymi klientów za pomocą wewnętrznego systemu
- Ciągłe dokształcanie się z zakresu obsługi aplikacji jak i podejścia do klienta
Nasze wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom zaawansowany B2+ lub wyższy)
- Dostępność minimum 160h/w miesiącu, praca w systemie zmianowym 24/7. Chęć pracy w godzinach popołudniowych, święta i weekendy. Zmiany głównie popołudniowe (14-22) i nocne (22-6) z elastycznymi weekendami i dniami powszednimi
- Silne umiejętności interpersonalne i postawa zorientowana na obsługę klienta
- Zdolność do adaptacji i umiejętność radzenia sobie w nowych i trudnych sytuacjach w czasie rzeczywistym. Zdolność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy z międzynarodowym zespołem i dostosowanie się do różnych standardów kulturowych
- Zainteresowanie e-commerce
Mile widziane: dużym atutem będzie znajomość języka hiszpańskiego na poziomie komunikatywnym. Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, wsparciu technicznym, e-commerce lub dowolnej firmie opartej na aplikacjach.
Co oferujemy:
- Rodzaj umowy - umowa zlecenie
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Bonus miesięczny uzależniony od wyników
- Pracę zdalną lub w jednym z naszych dog-friendly biur (Warszawa, Bielsko-Biała) - sam/a wybierasz :)
- Pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Brazylii oraz UK!
- Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)