Booksy to polski startup założony w 2015 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!
Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!
Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta (Customer Success Consultant).
Twój zakres obowiązków:
- Realizacja kontaktów przychodzących i wychodzących poprzez telefon, email, czat, social media
- Rozwiązywanie zgłoszeń Klientów (w większości zgłoszenia technicznych oraz reklamacje)
- Udzielanie informacji na temat sposobu działania systemu Booksy oraz funkcjonalności
- Edukowanie Klientów w zakresie nowych funkcjonalności Booksy
- Dbanie o najwyższy poziom satysfakcji Klientów
- Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku
Wymagamy m.in. :
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zdalnej obsłudze Klienta / contact center w ruchu przychodzącym - warunek konieczny
- Doświadczenie w zespole technicznym - bardzo mile widziane
- Lubisz rozmawiać z Klientami
- Posługujesz się lekkim piórem i poprawną polszczyzną
- Skupiasz się na osiągnięciu celów
- Potrafisz pracować pod presją czasu
- Posiadasz umiejętność przekonywania
- Potrafisz zorganizować sobie pracę
- Lubisz pracować w zespole
- Znasz pakiet Office i/lub Google Workspace (w szczególności potrafisz pracować na arkuszach kalkulacyjnych)
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Pracę zdalną przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę hybrydową
- Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb
- Wynagrodzenie złożone z podstawy i atrakcyjnego systemu premiowego
- Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy (sprawdź i dowiedz się o nas więcej!)
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Szkolenia podnoszące kompetencje z zakresu znajomości produktu
- Benefity: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, karty multisport, PetHelp dla Twojego zwierzaka, bezpłatne zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele, wiele innych :)
Brzmi interesująco? Aplikuj wypełniając formularz rekrutacyjny :) Czekamy na Ciebie!
~ Zespół Booksy