Content Manager
Zarządzanie

Content Manager

8 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

zarządzanie projektami

budowanie relacji

wysoka komunikatywność

zarządzanie zespołem

realizacja strategii contentowej

podstawowa znajomość narzędzi AI

Mile widziane

doświadczenie w pracy z lekarzami

Znajomość narzędzi analitycznych

organizacja eventów

doświadczenie redakcyjne

tworzenie i automatyzacja procesów z AI

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Remedium to czołowa platforma dla lekarzy i studentów kierunków medycznych w Polsce. Codziennie dostarczamy im wiedzę, narzędzia i społeczność, które wspierają ich rozwój zawodowy i ułatwiają codzienną pracę. Jesteśmy częścią grupy Brandmed.

Szukamy osoby, która dołączy do nas jako Content Manager – osoby, która połączy kompetencje organizacyjne, relacyjne i strategiczne, żeby dowozić najwyższej jakości content i koordynować działania redakcyjne w dynamicznie zmieniającym się środowisku.




Twoja rola:

Będziesz odpowiedzialny/a za koordynację działań redakcyjnych w Remedium – zarówno tekstowych, jak i video. Twoim głównym zadaniem będzie dowożenie zaplanowanych treści na czas, współpraca z autorami i lekarzami (Key Opinion Leaderami), egzekucja planów contentowych oraz stałe dbanie o jakość i efektywność tworzonych materiałów. Nie musisz być redaktorem, ale musisz rozumieć, jak zarządzać procesem tworzenia treści i jak budować i utrzymać relacje.




Zakres obowiązków:

  • Egzekucja strategii contentowej – rozumianej jako: co publikujemy, do kogo, kiedy, w jakiej formie, w jakiej liczbie, w jakiej jakości i z jakim celem.

  • Budowanie sieci lekarzy-ekspertów (KOL) wokół wybranych specjalizacji – do współpracy redakcyjnej i eksperckiej.

  • Planowanie (we współpracy z siecią lekarzy-ekspertów) i realizacja kwartalnych planów publikacyjnych (treści własne, niesponsorowane oraz treści z potencjałem komercyjnym).

  • Koordynacja pracy redaktorów i współpraca z autorami zewnętrznymi (lekarze, eksperci, KOLs).

  • Pilnowanie standardów jakości, stylu, tonu wypowiedzi i przejrzystości treści – nie edytujesz, ale wiesz, co i kto ma to ogarniać.

  • Współpraca z zespołem video – przy webinarach, kursach, konferencjach, podcastach i innych formatach VOD.

  • Współpraca z działem sprzedaży, marketingu i project managementu – przy projektach sponsorowanych (content partnerski, partnerstwa redakcyjne).

  • Rozwijanie procesów tworzenia treści w oparciu o AI.

  • Organizacja pracy redakcji w Notion – dokumentacja, zarządzanie zadaniami, planami i priorytetami.

  • Wkład w rozwój narzędzi redakcyjnych (ICD-10, kalkulatory, wyszukiwarki).

  • Monitorowanie efektywności treści, raportowanie, rekomendowanie zmian.




Czego szukamy:

  • Minimum 3 lat doświadczenia w roli content managera / project managera po stronie agencji, startupu lub produktu – w dynamicznym środowisku, gdzie samodzielność, zmienność i odpowiedzialność były codziennością.

  • Umiejętności koordynowania projektów redakcyjnych i ludzi – niekoniecznie zespołu „na etacie”, ale np. zespołu zewnętrznych autorów, ekspertów, freelancerów.

  • Wysokich umiejętności organizacyjnych – umiesz dobrze planować, trzymać terminów, ustalać priorytety, eskalować, gdy trzeba.

  • Wysokich umiejętności komunikacyjnych – potrafisz utrzymać relacje, jasno się komunikować, zadbać o ludzi.

  • Umiejętności działania w środowisku nie do końca ustrukturyzowanym – jesteśmy w procesie budowy strategii, procesów i dokumentacji.

  • Gotowości do „brudzenia sobie rąk” – nie tylko zarządzasz, ale też wchodzisz operacyjnie tam, gdzie trzeba coś dowieźć.




Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z lekarzami lub w środowisku medycznym.

  • Doświadczenie w pracy z AI (ChatGPT, Gemini, Claude, narzędzia do automatyzacji i przetwarzania treści).

  • Doświadczenie w pracy z CMS, Notion, Google Workspace, Slack, PostHog lub Google Analytics.

  • Umiejętność tworzenia i/lub egzekwowania tone of voice / style guide / workflowów redakcyjnych.




Dlaczego warto:

  • Pracujesz z unikalną grupą docelową (lekarze, studenci medycyny).

  • Masz realny wpływ na rozwój produktu i strategii contentowej – jesteśmy na etapie, gdzie wiele rzeczy jest do wspólnego zaprojektowania.

  • Jesteś częścią zespołu, który działa interdyscyplinarnie (content + wideo + sprzedaż + marketing + produkt).

  • Pracujemy hybrydowo - w dużej mierze zdalnie, ale z dużą samodzielnością i odpowiedzialnością.




Co dalej?

Chcesz dowiedzieć się więcej lub aplikować? Odezwij się do nas z CV, krótkim opisem swojego doświadczenia i… 2–3 zdaniami o tym, dlaczego temat medycyny/edukacji jest dla Ciebie interesujący.


Rekrutacja składa się z 2-3 etapów:

  • rozmowy

  • zadania i/lub dnia próbnego


Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

8 000 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B