Opiekun klienta w ecommerce

4 666 - 6 500 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Zarządzanie

Opiekun klienta w ecommerce

Zarządzanie

Żwirki i Wigury 2, Dęblin

Brands Manago

Pełny etat
Dowolna
Staż / Junior
Praca stacjonarna
4 666 - 6 500 PLN
Brutto miesięcznie - Dowolna

Wymagane umiejętności

obsługa komputera
kontakt z klientem
research
ecommerce

Mile widziane

zarządzanie projektami
branża IT
HTML
CSS
JavaScript

Opis stanowiska

[O NAS]

Cześć, jesteśmy IdoMods - agencją marketingową oraz software housem, która jest partnerem technologicznym sklepów internetowych opartych o platformę IdoSell.

Przez łączenie kompetencji IT i Marketingu rozwijamy, utrzymujemy i budujemy sklepy internetowe zastępując lub uzupełniając kompetencje.

 

Współpracujemy z małym, średnim i dużym biznesem, m.in. liderami branż, tj. zoologia (ZooArt.com.pl), beauty (NDA:), obuwnicza (ButyOlivier.pl), wędkarska (SklepWedkarski.pl), modowa (Verostilo.com), drony (MegaDron.pl).

Prowadzimy kampanie reklamowe w ponad 12 krajach europejskich o średnim budżecie miesięcznym 2 mln zł.

 

[KOGO POSZUKUJEMY]

Do naszego zespołu szukamy opiekuna klienta, który będzie łącznikiem na linii klient < - > programista. Zadba też o organizację zadań dla programisty, dopilnuje realizacji celów klienta i pomyśli, jakie zmiany na sklepie można jeszcze wdrożyć. Będzie to praca razem z całym zespołem, a nie wyłącznie jednej osoby.

 

Inne nazwy tego stanowiska to:

  • Project Manager

  • Customer Service

  • Account Manager

  • Obsługa klienta

  • Kierownik projektu


 

Mamy techników i programistów do wykonywania automatyzacji, więc nie będziesz musiał tego robić, a jedynie mógł/mogła rozkminiać wspólnie z zespołem, jak coś zautomatyzować przez budowanie procesów, procedur, mierników i wskaźników. ;-)

 

[KONSTRUNKWYNY FEEDBACK]

Jeśli aplikujesz do nas, ale Twoje skille nie są wystarczające - otrzymasz od nas konstruktywny feedback, w którym wskażemy Twoje braki, co pozwoli Ci je nadrobić i zwiększyć swoje szanse w kolejnej rekrutacji.

 

[SZANSA NA TEAM LEADER'A]

Nasz dział IT nie jest duży, a jego działanie nie jest sprocesowane, dlatego Twoim dodatkowym plusem będą umiejętności z zarządzania, abyś mógł w przyszłości objąć stanowisko menedżerskie.

 

[Jak wygląda proces rekrutacji?]

Dział HR nie bierze w nim udziału, dlatego każdy etap rekrutacji przejdziesz bezpośrednio z doświadczonym opiekunem klienta, który będzie w stanie określić, czy masz odpowiednie umiejętności, żeby sprawdzić się na stanowisku, na które aplikujesz.

 

1) Aplikuj w tym ogłoszeniu, a w odpowiedzi otrzymasz link do krótkiego formularza, w którym znajdują się podstawowe pytania.

2) Kilka minut po wypełnieniu formularza dostaniesz zadania praktyczne do wykonania.

3) Zadanie weryfikuje opiekun klienta i przesyła informacje zwrotną o kwalifikacji do następnego etapu.

4) Po wykonaniu zadań rekrutacyjnych spotykamy się w biurze, aby omówić kolejne kroki.

5) Witamy w zespole! ^^

 

[Jak wygląda wdrożenie do pracy?]

Na podstawie naszych doświadczeń wiemy, że wdrożenie do pracy trwa od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy. Jeśli kręci Cię ecommerce od kuchni i myślisz o nim na poważnie, to praca u nas będzie świetną szansą na zdobycie wartościowego i praktycznego doświadczenia!

Siedziba naszej firmy jest w Dęblinie, gdzie znajduje się węzeł kolejowy z bardzo dobrym połączeniem do Lublina, Warszawy, Radomia, a więc z dojazdami nie powinno być problemów.

 

Poszukiwane kompetencje:

  • Jesteś kreatywny/a, wychodzisz poza schematy, testujesz, eksperymentujesz i nie boisz się nowych wyzwań.

  • Nie boisz się rozmawiać z ludźmi.

  • Czytanie ze zrozumieniem, umiejętność wyciągania wniosków.

  • Bardzo dobra obsługa komputera.

  • Umiejętność szukania informacji w Google, ale nie bezsensownego przewijania tik-toków. Lubisz po prostu pogrzebać w necie i dokopywać się głęboko do różnych informacji.

 

Mile widziane kompetencje, ale nie wymagane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku. Koniecznie podkreśl to podczas rozmów i w formularzu aplikacyjnym.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie, dowolną formę współpracy (UoP, UZ, B2B).

  • Po zdobyciu umiejętności pracę przy dużych projektach, co przyniesienie unikalne doświadczenie.

  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to, jak wygląda firma, w której pracujesz.

  • Wewnętrzne integracje (wigilia firmowa z prawdziwym Mikołajem z bieguna północnego).

  • Brak dresscode i pyszna kawusia a dla chętnych z mlekiem. ;)

  • Elastyczne godziny pracy 7:00 - 9:00 od poniedziałku do piątku.

  • Brak wymuszonych nadgodzin, jak to wygląda we wszystkich Januszexach ;)

  • Biurko, krzesło, komputer i monitor;

  • Klimatyzację w lato i grzejnik w zimę ^^

Oferta dodana: 24.09.2025
Lokalizacja biura

Opiekun klienta w ecommerce

4 666 - 6 500 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Aplikuj na ofertę pracy

Opiekun klienta w ecommerce

Żwirki i Wigury 2, Dęblin

Brands Manago

4 666 - 6 500 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest BRANDS MANAGO SP. Z O.O. AGENCJA MARKETINGOWA z siedzibą w Dęblinie 08-530, ul. Żwirki i Wigury 2... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca