Opiekun klienta w ecommerce
Żwirki i Wigury 2, Dęblin
Brands Manago
[O NAS]
Cześć, jesteśmy IdoMods - agencją marketingową oraz software housem, która jest partnerem technologicznym sklepów internetowych opartych o platformę IdoSell.
Przez łączenie kompetencji IT i Marketingu rozwijamy, utrzymujemy i budujemy sklepy internetowe zastępując lub uzupełniając kompetencje.
Współpracujemy z małym, średnim i dużym biznesem, m.in. liderami branż, tj. zoologia (ZooArt.com.pl), beauty (NDA:), obuwnicza (ButyOlivier.pl), wędkarska (SklepWedkarski.pl), modowa (Verostilo.com), drony (MegaDron.pl).
Prowadzimy kampanie reklamowe w ponad 12 krajach europejskich o średnim budżecie miesięcznym 2 mln zł.
[KOGO POSZUKUJEMY]
Do naszego zespołu szukamy opiekuna klienta, który będzie łącznikiem na linii klient < - > programista. Zadba też o organizację zadań dla programisty, dopilnuje realizacji celów klienta i pomyśli, jakie zmiany na sklepie można jeszcze wdrożyć. Będzie to praca razem z całym zespołem, a nie wyłącznie jednej osoby.
Inne nazwy tego stanowiska to:
Project Manager
Customer Service
Account Manager
Obsługa klienta
Kierownik projektu
Mamy techników i programistów do wykonywania automatyzacji, więc nie będziesz musiał tego robić, a jedynie mógł/mogła rozkminiać wspólnie z zespołem, jak coś zautomatyzować przez budowanie procesów, procedur, mierników i wskaźników. ;-)
[KONSTRUNKWYNY FEEDBACK]
Jeśli aplikujesz do nas, ale Twoje skille nie są wystarczające - otrzymasz od nas konstruktywny feedback, w którym wskażemy Twoje braki, co pozwoli Ci je nadrobić i zwiększyć swoje szanse w kolejnej rekrutacji.
[SZANSA NA TEAM LEADER'A]
Nasz dział IT nie jest duży, a jego działanie nie jest sprocesowane, dlatego Twoim dodatkowym plusem będą umiejętności z zarządzania, abyś mógł w przyszłości objąć stanowisko menedżerskie.
[Jak wygląda proces rekrutacji?]
Dział HR nie bierze w nim udziału, dlatego każdy etap rekrutacji przejdziesz bezpośrednio z doświadczonym opiekunem klienta, który będzie w stanie określić, czy masz odpowiednie umiejętności, żeby sprawdzić się na stanowisku, na które aplikujesz.
1) Aplikuj w tym ogłoszeniu, a w odpowiedzi otrzymasz link do krótkiego formularza, w którym znajdują się podstawowe pytania.
2) Kilka minut po wypełnieniu formularza dostaniesz zadania praktyczne do wykonania.
3) Zadanie weryfikuje opiekun klienta i przesyła informacje zwrotną o kwalifikacji do następnego etapu.
4) Po wykonaniu zadań rekrutacyjnych spotykamy się w biurze, aby omówić kolejne kroki.
5) Witamy w zespole! ^^
[Jak wygląda wdrożenie do pracy?]
Na podstawie naszych doświadczeń wiemy, że wdrożenie do pracy trwa od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy. Jeśli kręci Cię ecommerce od kuchni i myślisz o nim na poważnie, to praca u nas będzie świetną szansą na zdobycie wartościowego i praktycznego doświadczenia!
Siedziba naszej firmy jest w Dęblinie, gdzie znajduje się węzeł kolejowy z bardzo dobrym połączeniem do Lublina, Warszawy, Radomia, a więc z dojazdami nie powinno być problemów.
Poszukiwane kompetencje:
Jesteś kreatywny/a, wychodzisz poza schematy, testujesz, eksperymentujesz i nie boisz się nowych wyzwań.
Nie boisz się rozmawiać z ludźmi.
Czytanie ze zrozumieniem, umiejętność wyciągania wniosków.
Bardzo dobra obsługa komputera.
Umiejętność szukania informacji w Google, ale nie bezsensownego przewijania tik-toków. Lubisz po prostu pogrzebać w necie i dokopywać się głęboko do różnych informacji.
Mile widziane kompetencje, ale nie wymagane:
Doświadczenie na podobnym stanowisku. Koniecznie podkreśl to podczas rozmów i w formularzu aplikacyjnym.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie, dowolną formę współpracy (UoP, UZ, B2B).
Po zdobyciu umiejętności pracę przy dużych projektach, co przyniesienie unikalne doświadczenie.
Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to, jak wygląda firma, w której pracujesz.
Wewnętrzne integracje (wigilia firmowa z prawdziwym Mikołajem z bieguna północnego).
Brak dresscode i pyszna kawusia a dla chętnych z mlekiem. ;)
Elastyczne godziny pracy 7:00 - 9:00 od poniedziałku do piątku.
Brak wymuszonych nadgodzin, jak to wygląda we wszystkich Januszexach ;)
Biurko, krzesło, komputer i monitor;
Klimatyzację w lato i grzejnik w zimę ^^
Opiekun klienta w ecommerce
Opiekun klienta w ecommerce
Żwirki i Wigury 2, Dęblin
Brands Manago