Specialista/tka ds. kampanii PPC
Nowa
Marketing

Specialista/tka ds. kampanii PPC

5 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
5 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Facebook Ads

Meta Ads

Google Ads

Opis stanowiska

[O NAS]

Cześć, jesteśmy IdoMods - agencją marketingową oraz software housem.

Przez łączenie kompetencji IT i Marketingu jesteśmy partnerem technologicznym sklepów internetowych opartych o platformę IdoSell.

 

Współpracujemy z małym, średnim i dużym biznesem, m.in. liderami branż, tj. zoologia (ZooArt.com.pl), beauty (NDA:), obuwnicza (ButyOlivier.pl), wędkarska (SklepWedkarski.pl), modowa (Verostilo.com), drony (MegaDron.pl).

Prowadzimy kampanie reklamowe w ponad 12 krajach europejskich o średnim budżecie miesięcznym 2 mln zł.

 

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google oraz Meta XD

 

Dla przykładu, jednym z większych projektów na horyzoncie w dziale IT jest stworzenie aplikacji mobilnej dedykowanej sklepom na IdoSell.

 

[KOGO POSZUKUJEMY]

Do naszego zespołu szukamy specjalisty PPC, który będzie obsługiwał kampanie reklamowe na Google lub Meta Ads dla e-commerce. Przez obsługę rozumiemy - tworzenie i optymalizację kampanii, analizę jej wyników, raportowaniem swoich zmian (skrótowo) oraz tworzeniem "taktyk" - nie strategii w obrębie danej platformy.

Nie będziesz odpowiedzialny za: fakturowanie klientów, wdrażanie nowych klientów, tworzenie grafik, kontakt z klientem, feed produktowy/kod konwersji. Niektóre z tych czynności możesz wykonywać jeśli chcesz, ale nie musisz : )

 

Inne nazwy tego stanowiska to:

  • Specjalista PPC - Google/Meta Ads
  • Specjalista Performance Marketing
  • Specialista/tka ds. kampanii PPC
  • SEM Specialist

 

[KONSTRUKTYWNY FEEDBACK] 

Jeśli aplikujesz do nas, ale Twoje skille nie są wystarczające - otrzymasz od nas konstruktywny feedback, w którym wskażemy Twoje braki, co pozwoli Ci je nadrobić i zwiększyć swoje szanse w kolejnej rekrutacji.

 

[SZANSA NA TEAM LEADER'A] 

Nasz dział PPC, jak na standardy agencji marketingowych, jest już średniej wielkości.

Jest sprocesowany, ale - jak wszystkie procesy - wymaga pielęgnowania.

Dlatego Twoim dodatkowym plusem będą umiejętności z zarządzania, żebyś mógł w przyszłości objąć stanowisko menedżerskie. 

Stan aktualny firmy: wzrosty rok do roku, jesteśmy na etapie dojrzewania organizacji, powoli zaczynamy obsługiwać klientów korporacyjnych. Nie mamy jeszcze wyklarowanych struktur, co daje możliwość rozwoju i zajęcia stanowisk zarządczych.

 

[Jak wygląda proces rekrutacji?]

Dział HR nie bierze w nim udziału, dlatego każdy etap rekrutacji przejdziesz bezpośrednio z doświadczonym opiekunem klienta oraz adsowcem, który będzie w stanie określić, czy masz odpowiednie umiejętności, żeby sprawdzić się na stanowisku, na które aplikujesz.

 

1) Aplikuj w tym ogłoszeniu, a w odpowiedzi otrzymasz link do krótkiego formularza, w którym znajdują się podstawowe pytania.

2) Zadanie weryfikuje opiekun klienta z odpowiednią wiedzą adsową i przesyła informacje zwrotną o kwalifikacji do następnego etapu.

3) Następnym etapem rekrutacji jest spotkanie na Google Meet, na którym

a) Poglębione zostaną pytania z pierwszego formularza

b) Przeprowadzisz krótki audyt wybranego konta reklamowego w oparciu o wytyczne. Pozwoli nam to ocenić Twoją wiedzę praktyczną oraz jak poruszasz się po koncie.

4) Witamy w zespole! ^^

 

[Jak wygląda wdrożenie do pracy?]

Na podstawie naszych doświadczeń wiemy, że wdrożenie do pracy trwa od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy.

Na początku dostaniesz materiały szkoleniowe, przygotowaną bazę wiedzy i dostęp do doświadczonych specjalistów. Poznasz również nasze złote zasady jakich trzymamy sie podczas pracy na koncie - w tym obszarze zostawiamy dużą swobodę działań i nie narzucamy określonego schematu kampanii - lubimy testować : )

 

Siedziba naszej firmy jest w Dęblinie, gdzie znajduje się węzeł kolejowy z bardzo dobrym połączeniem do Lublina, Warszawy, Radomia, a więc z dojazdami nie powinno być problemów.

 

Poszukiwane kompetencje:

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii ads dla e-commerce - nie w latach :P
  • Znajomość obsługi konta Google ads lub Facebook Ads na poziomie średnio-zaawansowanym.
  • Oczekujemy wiedzy praktycznej, a nie teoretycznej. Na spotkaniu wspólnie chodzimy po koncie Google Ads lub Meta Ads i badamy wiedzę
  • Zdolność wyciągania wniosków i proponowania własnych rozwiązań
  • Bycia na bieżąco ze zmianami i nowinkami w Ads (Google lub Meta)

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie, dowolną formę współpracy (UoP, UZ, B2B).
  • Pracę przy dużych projektach, co przyniesienie unikalne doświadczenie.
  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to, jak wygląda firma, w której pracujesz.
  • Wewnętrzne integracje (wigilia firmowa z prawdziwym Mikołajem z bieguna północnego).
  • Brak dresscode i pyszna kawusia a dla chętnych z mlekiem. ;)
  • Elastyczne godziny pracy 7:00 - 9:00 od poniedziałku do piątku.
  • Brak wymuszonych nadgodzin, jak to wygląda we wszystkich Januszexach ;)
  • Biurko, krzesło, komputer i monitor;
  • Klimatyzację w lato i grzejnik w zimę ^^


5 000 - 9 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - Dowolna

Rekomendowane oferty

Ads&Analilitics Specialist

Nowa
5 600 - 6 400 PLN/mies.
Cosibella
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Meta Ads
GA4
Nowa