[O NAS]
Cześć, jesteśmy IdoMods - agencją marketingową oraz software housem.
Przez łączenie kompetencji IT i Marketingu jesteśmy partnerem technologicznym sklepów internetowych opartych o platformę IdoSell.
Współpracujemy z małym, średnim i dużym biznesem, m.in. liderami branż, tj. zoologia (ZooArt.com.pl), beauty (NDA:), obuwnicza (ButyOlivier.pl), wędkarska (SklepWedkarski.pl), modowa (Verostilo.com), drony (MegaDron.pl).
Prowadzimy kampanie reklamowe w ponad 12 krajach europejskich o średnim budżecie miesięcznym 2 mln zł.
Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google oraz Meta XD
Dla przykładu, jednym z większych projektów na horyzoncie w dziale IT jest stworzenie aplikacji mobilnej dedykowanej sklepom na IdoSell.
[KOGO POSZUKUJEMY]
Do naszego zespołu szukamy specjalisty PPC, który będzie obsługiwał kampanie reklamowe na Google lub Meta Ads dla e-commerce. Przez obsługę rozumiemy - tworzenie i optymalizację kampanii, analizę jej wyników, raportowaniem swoich zmian (skrótowo) oraz tworzeniem "taktyk" - nie strategii w obrębie danej platformy.
Nie będziesz odpowiedzialny za: fakturowanie klientów, wdrażanie nowych klientów, tworzenie grafik, kontakt z klientem, feed produktowy/kod konwersji. Niektóre z tych czynności możesz wykonywać jeśli chcesz, ale nie musisz : )
Inne nazwy tego stanowiska to:
[KONSTRUKTYWNY FEEDBACK]
Jeśli aplikujesz do nas, ale Twoje skille nie są wystarczające - otrzymasz od nas konstruktywny feedback, w którym wskażemy Twoje braki, co pozwoli Ci je nadrobić i zwiększyć swoje szanse w kolejnej rekrutacji.
[SZANSA NA TEAM LEADER'A]
Nasz dział PPC, jak na standardy agencji marketingowych, jest już średniej wielkości.
Jest sprocesowany, ale - jak wszystkie procesy - wymaga pielęgnowania.
Dlatego Twoim dodatkowym plusem będą umiejętności z zarządzania, żebyś mógł w przyszłości objąć stanowisko menedżerskie.
Stan aktualny firmy: wzrosty rok do roku, jesteśmy na etapie dojrzewania organizacji, powoli zaczynamy obsługiwać klientów korporacyjnych. Nie mamy jeszcze wyklarowanych struktur, co daje możliwość rozwoju i zajęcia stanowisk zarządczych.
[Jak wygląda proces rekrutacji?]
Dział HR nie bierze w nim udziału, dlatego każdy etap rekrutacji przejdziesz bezpośrednio z doświadczonym opiekunem klienta oraz adsowcem, który będzie w stanie określić, czy masz odpowiednie umiejętności, żeby sprawdzić się na stanowisku, na które aplikujesz.
1) Aplikuj w tym ogłoszeniu, a w odpowiedzi otrzymasz link do krótkiego formularza, w którym znajdują się podstawowe pytania.
2) Zadanie weryfikuje opiekun klienta z odpowiednią wiedzą adsową i przesyła informacje zwrotną o kwalifikacji do następnego etapu.
3) Następnym etapem rekrutacji jest spotkanie na Google Meet, na którym
a) Poglębione zostaną pytania z pierwszego formularza
b) Przeprowadzisz krótki audyt wybranego konta reklamowego w oparciu o wytyczne. Pozwoli nam to ocenić Twoją wiedzę praktyczną oraz jak poruszasz się po koncie.
4) Witamy w zespole! ^^
[Jak wygląda wdrożenie do pracy?]
Na podstawie naszych doświadczeń wiemy, że wdrożenie do pracy trwa od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy.
Na początku dostaniesz materiały szkoleniowe, przygotowaną bazę wiedzy i dostęp do doświadczonych specjalistów. Poznasz również nasze złote zasady jakich trzymamy sie podczas pracy na koncie - w tym obszarze zostawiamy dużą swobodę działań i nie narzucamy określonego schematu kampanii - lubimy testować : )
Siedziba naszej firmy jest w Dęblinie, gdzie znajduje się węzeł kolejowy z bardzo dobrym połączeniem do Lublina, Warszawy, Radomia, a więc z dojazdami nie powinno być problemów.
Poszukiwane kompetencje:
Oferujemy:
Netto miesięcznie - Dowolna
Rekomendowane oferty