[O NAS]
Cześć, jesteśmy IdoMods - agencją marketingową oraz software housem.
Przez łączenie kompetencji IT i Marketingu jesteśmy partnerem technologicznym sklepów internetowych opartych o platformę IdoSell.
Można powiedzieć, że działamy w niszy z niewielką konkurencją, mamy przed sobą błękitny ocean.
Współpracujemy z małym, średnim i dużym biznesem, m.in. liderami branż, tj. zoologia (ZooArt.com.pl), beauty (NDA:), obuwnicza (ButyOlivier.pl), wędkarska (SklepWedkarski.pl), modowa (Verostilo.com), drony (MegaDron.pl).
===
PPC:
Prowadzimy kampanie reklamowe o średnim budżecie miesięcznym 2 mln zł w ponad 12 krajach europejskich.
Dział DEV:
Na co dzień prowadzimy różne działania programistyczne, m.in. zajmujemy się maskami sklepów, interfejsami do aplikacji backendowych, integracjami z systemami ERP, kurierami i operatorami płatności i wdrażaniem systemów marketing automation.
Dla przykładu, jednym z większych projektów na horyzoncie w dziale IT jest stworzenie aplikacji mobilnej dedykowanej sklepom na IdoSell.
Realizujemy projekty różnej wielkości - zarówno takie za kilka tysięcy złotych, jak i te za kilkaset do realizacji samodzielnej jak i zespołowej.
===
[KOGO POSZUKUJEMY]
Szukamy menedżera opiekunów klienta, który zajmie się rozwijaniem i utrzymaniem działu obsługi klienta. Połowa Twojego czasu pracy będzie przewidziana na wsparcie działu w realizacji bieżących projektów, rozwiązywaniu problemów i konfliktów. Drugą połowę przeznaczamy na rozwój działu w cyklu PDCA (Plan - Do - Check - Act).
W tym momencie, największym wyzwaniem jest wypracowanie systemu do rozliczeń klientów i specjalistów oraz zarządzania obłożenia pracą, więc jeśli miałeś/aś okazję budować tego typu systemy to zadanie jest dla Ciebie!
Nie, nie będziesz musiał robić nudnych prezentacji dla zarządu. Kluczowe decyzje podejmujemy w gronie kilku osób przy ekspresie do kawy.
Przez rozwój działu rozumiemy monitorowanie i budowanie procesów i wskaźników oraz zarządzanie nimi na podstawie KPI dla poszczególnych obszarów:
-- procesy obsługowe klienta, tj. wdrożenie klienta, badanie satysfakcji,
-- procesy do poszczególnych usług i pod-usług,
-- system rozliczania (klient, specjalista, PMem, Handlowiec),
-- procesy rozwoju współpracy z klientem,
-- rozwijanie umiejętności i pomoc w organizacji pracy innych opiekunów projektów.
Niektóre obszary firmy są już ułożone i sprocesowane (np. dział PPC), chociaż wymagają stałego podważania statusu QUO, a niektóre trzeba zbudować od podstaw.
Mamy techników i programistów do wykonywania automatyzacji i wysyłania maili, więc nie będziesz musiał tego robić, a jedynie mógł/mogła rozkminiać wspólnie z zespołem, jak to zautomatyzować przez budowanie procesów, procedur, mierników i wskaźników. ;-)
[KONSTRUNKWYNY FEEDBACK] Jeśli aplikujesz do nas, ale Twoje skille nie są wystarczające - otrzymasz od nas konstruktywny feedback, w którym wskażemy Twoje braki, co pozwoli Ci je nadrobić i zwiększyć swoje szanse w kolejnej rekrutacji.
[Jak wygląda proces rekrutacji?]
Dział HR nie bierze w nim udziału, dlatego każdy etap rekrutacji przejdziesz bezpośrednio z dwoma innymi szefami działów.
1) Aplikuj w tym ogłoszeniu, a w odpowiedzi otrzymasz link do krótkiego formularza, w którym znajdują się podstawowe pytania o Tobie oraz 5 pytań opisowych, na które odpowiesz zgodnie z Twoim doświadczeniem.
2) Każdy, bez wyjątku, otrzyma informacje zwrotną, a z wybranymi osobami umówimy się na rozmowę.
3) Na rozmowie przedstawimy Ci już jeden rozwiązany problem i Twoim zadaniem będzie przeprowadzenie wywiadu i zaproponowanie rozwiązania. Na końcu przedstawimy Ci nasze rozwiązanie i konstruktywnie o tym podyskutujemy.
4) Po rozmowach wybierzemy osobę, z którą najlepiej się zgraliśmy i która naszym zdaniem najlepiej odnajdzie się w zespole.
5) Witamy w IdoMods </>
[Jak wygląda wdrożenie do pracy?]
Na podstawie naszych doświadczeń wiemy, że wdrożenie do pracy trwa od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy.
Wszyscy PM'owie pracują stacjonarnie, dlatego na potrzeby wdrożenia przewidujemy wyłącznie stacjonarny tryb pracy, a po jego zakończeniu istnieje możliwość pracy hybrydowej lub całkowicie zdalnej.
Siedziba naszej firmy jest w Dęblinie, gdzie znajduje się węzeł kolejowy z bardzo dobrym połączeniem do Lublina, Warszawy, Radomia, a więc z dojazdami nie powinno być problemów.
Poszukiwane kompetencje:
Mile widziane kompetencje, ale nie wymagane:
Oferujemy:
Brutto miesięcznie - Dowolna
Rekomendowane oferty