Customer Support Specialist

10 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
10 000 - 15 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Obsługa klienta

Customer Support Specialist

Obsługa klienta

Głogowska 216, Poznań +1 Lokalizacja

BRAVE Courses

Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
10 000 - 15 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
10 000 - 15 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ

Wymagane umiejętności

customer service
komunikatywność
obsługa klienta

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B1

Opis stanowiska

BRAVE.courses to lider edukacji AI w Polsce i współtwórca przełomowych kursów takich, jak AI_devs™, AI_managers™, 10xDevs™, AI_marketers™, AI Product Heroes™.


Co nas wyróżnia? Kursy BRAVE opierają się na praktycznych projektach i wspólnej nauce w społeczności - dzięki temu kończy je aż 50-80% uczestników, podczas gdy standardowe kursy online bazujące na samym oglądaniu filmów notują zaledwie 5-10% ukończalności.


Pracując w BRAVE, realnie zmieniasz życie tysięcy osób rozwijających kompetencje w AI, marketingu i nowych technologiach.


Nasze osiągnięcia:

  1. Prekursor i lider edukacji AI w Polsce – jeden z naszych kursów, AI_devs, to obecnie największy i najpopularniejszy kurs online w Polsce (10 000+ absolwentów!)

  2. +35 mln zł przychodu w ciągu 3 lat i wzrost 100% rok do roku

  3. Cel 1 000 000 studentów do 2030 roku (nieźle nam idzie!)


Działamy jak "Marvel Studios edukacji online" - łączymy siły z topowymi ekspertami i tworzymy kursy, które robią furorę nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie!


Dołącz do BRAVE jako Customer Support Specialist i zapewnij wyjątkowe wsparcie naszym kursantom.


  1. Prowadzisz mailową obsługę klientów – profesjonalnie odpowiadasz na zapytania dotyczące uczestnictwa w naszych kursach.

  2. Obsługujesz połączenia telefoniczne od studentów – udzielasz informacji o ofercie i wspierasz kursantów w procesie dołączenia do wybranego programu.

  3. Wspierasz koordynatorów kursów – odpowiadasz na problemy studentów, pomagasz w różnych sprawach organizacyjnych.

  4. Współpracujesz z działem finansowym – wspierasz procesy rozliczeniowe, fakturowania i wyjaśniasz kwestie płatności.

  5. Automatyzujesz procesy obsługi wykorzystując Airtable/Make – ciągle szukasz sposobów na usprawnienie pracy.

  6. Wykorzystujesz narzędzia AI (Claude, ChatGPT, Gemini) do optymalizacji obsługi i szybszego rozwiązywania problemów klientów.

  7. Tworzysz i aktualizujesz dokumentację procesów – dbasz o to, żeby każdy w zespole wiedział jak obsługiwać różne scenariusze.

  8. Jesteś dostępny/a w godzinach wieczornych podczas pierwszych sesji programów – wtedy klienci najbardziej potrzebują wsparcia.

  9. Działasz z wysoką kulturą osobistą – Twoja empatia i cierpliwość budują pozytywne doświadczenia klientów.

  10. Znasz język angielski na poziomie B2 lub lepiej.


Czego nie musisz robić:

❌ Nie musisz znać się na programowaniu czy AI – nauczymy Cię tego, co potrzebne, żeby merytorycznie odpowiadać na pytania zainteresowanych udziałem w naszych kursach.

❌ Nie prowadzisz aktywnej sprzedaży – fokus na wsparcie kursantów i zapytań przychodzących.

❌ Nie pracujesz w call center – stawiamy na jakość, nie ilość interakcji.


Co oferujemy:

⏰ Pełny etat – 8 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu.

💰 Wynagrodzenie 10000 - 15000 zł netto w przypadku B2B lub ekwiwalent w przypadku UZ/UP + premie i podwyżki kwartalne uzależnione od wyników sprzedaży oraz tempa rozwoju Twoich umiejętności.

📄 Umowa B2B/UZ z płatną przerwą w świadczeniu usług lub Umowa o Pracę. 3-miesięczny okres próbny, a następnie umowa na czas nieokreślony.

📅 Rozpoczęcie pracy jak najszybciej (najchętniej od zaraz).

☀️ Szacunek dla Twojego czasu wolnego i weekendów.

💪 Ambitny i zgrany zespół, który lubi tę pracę.

🏢 Praca zdalna lub hybrydowa (1-2 dni zdalnie, reszta w komfortowym biurze enStudios przy ul. Głogowskiej 216 w Poznaniu).

📈 Współtworzenie firmy, która realnie zmienia życie tysięcy osób i rozwija się w rekordowym tempie.


Proces rekrutacji:

  1. Zbieranie zgłoszeń – do CV dołącz krótkie uzasadnienie, dlaczego chcesz dołączyć do BRAVE oraz jak już wykorzystujesz AI w swojej pracy (to 10-krotnie zwiększy Twoje szanse, niż wysłanie suchego CV!)

  2. Odpowiedź mailowa – kontaktujemy się z wybranymi kandydatami w ciągu 3-4 dni roboczych

  3. Rozmowa kwalifikacyjna – z CEO lub jednym z managerów

  4. Zadanie rekrutacyjne – praktyczne sprawdzenie umiejętności

  5. Finał rekrutacji – wybór kandydata najpóźniej do końca listopada

  6. Start pracy – najchętniej od grudnia 2025, opcjonalnie od stycznia 2026


Uwaga: Zastrzegamy sobie prawo do przyspieszenia procesu rekrutacji, gdy trafimy na zgłoszenie-perełkę! Zdarza się to często, więc nie zwlekaj – aplikuj już dziś!


Do zobaczenia!

Wymagane umiejętności

customer service
komunikatywność
obsługa klienta

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 04.11.2025

Customer Support Specialist

10 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Customer Support Specialist

Głogowska 216, Poznań

BRAVE Courses

10 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
10 000 - 15 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest BRAVE Courses sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Nieszawska 1/203 (dalej jako "administrator")... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.