AdOps Executive
Nowa
Marketing

AdOps Executive

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing

Meta Business Manager

Google Ads

Google Analytics

Google Tag Manager

performance marketing

Opis stanowiska

📍Miejsce pracy: Warszawa: 3 dni z biura, 2 dni zdalnie

🕒Typ: Full Time

📲Dział: Paid Media / Digital Marketing


Opis stanowiska:

Szukamy osoby na stanowisko AdOps Executive, która dołączy do naszego zespołu specjalistów odpowiedzialnych za planowanie, konfigurację, optymalizację i raportowanie kampanii digitalowych. Idealny kandydat to ktoś, kto zna ekosystem kampanii płatnych w mediach społecznościowych (Meta, Snapchat, TikTok ird. ) oraz w Google Ads i posiada praktyczne doświadczenie z narzędziami reklamowymi i analitycznymi.

Będziesz współpracować z project managerem, zespołem kreacji i innymi zespołami, aby dostarczać naszym klientom kampanie, które nie tylko wyglądają dobrze, ale przede wszystkim działają skutecznie.


📢Zakres obowiązków:

  • Konfiguracja i wdrażanie kampanii reklamowych w systemach: Meta Ads (Facebook, Instagram), Snapchat, Google Ads (Search, Display, YouTube), TikTok Ads i inne.

  • Monitoring i optymalizacja kampanii w oparciu o KPI (CTR, CPC, CPA, ROAS, etc.).

  • Współpraca z działem kreatywnym i project managerem w zakresie formatów, kreacji i A/B testów.

  • Tworzenie raportów, analiz oraz rekomendacji optymalizacyjnych dla klienta i zespołu.

  • Dbanie o poprawność implementacji tagów, pikseli, konwersji (Google Tag Manager, Meta Pixel).

  • Udział w tworzeniu media planów oraz estymacji budżetów reklamowych.

  • Śledzenie trendów i nowości w digital marketingu oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań.


🔎Wymagania:

  • Minimum 1–2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii digitalowych (agencyjnie lub po stronie klienta).

  • Znajomość narzędzi: Meta Business Manager, Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager.

  • Umiejętność pracy z danymi i analitycznego myślenia.

  • Zrozumienie lejków sprzedażowych i zasad performance marketingu.

  • Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy.

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym pracę z zagranicznymi klientami (US based) i osobami z innych zespołów.



💡Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży zakładów sportowych, kasyna online lub social games.

  • Znajomość systemów do automatyzacji marketingu (np. Hubspot, Mailchimp).

  • Certyfikaty Google/META (lub chęć ich zdobycia).


✅Co oferujemy:

  • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

  • Przyjazna atmosfera pracy tworzona przez zespół nastawiony na długofalową współpracę.

  • Niezależność i zaufanie.

  • Wpływ na własną pracę i rozwój.

  • Aktywny udział w rozwoju projektów.

  • Stabilne zatrudnienie w dowolnej formie współpracy.

  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia zawodowego.

  • Niezbędne narzędzia do pracy (w tym laptop i monitor).

  • Partnerskie relacje z kadrą zarządzającą.

  • Inne benefity.