Redaktor online - kobieta.pl, polki.pl (f/m/d)
Burda Media Polska to największy wydawca lifestyle w Polsce i lider mediów kobiecych w digitalu i prasie. Docieramy do ok. 12 milionów użytkowników miesięcznie dzięki takim markom jak ELLE, Glamour, VIVA!, wizaz.pl, polki.pl czy National Geographic Polska.
Tworzymy nowoczesne media i rozwiązania, które rozwijają rynek. Pracujemy w inspirującym, międzynarodowym środowisku, gdzie kreatywność spotyka się ze strategią, a pomysły stają się rzeczywistością. Stawiamy na współpracę, odwagę i wdrażanie nieszablonowych rozwiązań.
Pracuj z Burda Media. #B.Burda
Jakie będą Twoje główne zadania?
Tworzenie angażujących treści online – artykułów evergreen, newsów, galerii, quizów, testów, przepisów, konkursów oraz materiałów foto/wideo zgodnie ze strategią serwisu i aktualnymi trendami.
Publikacja i redakcja treści w CMS.
Monitorowanie trendów rynkowych i propozycja tematów publikacji.
Aktywność w social media – publikacja treści na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube zgodnie ze strategią contentową.
Wsparcie projektów specjalnych – udział w konkursach, akcjach redakcyjnych i projektach kreatywnych, przygotowywanie treści, opisów nagród oraz regulaminów.
Udział w wydarzeniach branżowych – obecność na konferencjach prasowych i eventach istotnych dla serwisu, a także relacjonowanie wybranych wydarzeń.
Analiza wyników – monitorowanie oglądalności, jakości i efektywności treści z wykorzystaniem narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Gemius Prism) oraz ich stała optymalizacja.
Czego od Ciebie oczekujemy?
Świetnej znajomości języka polskiego i lekkiego pióra.
Zainteresowania tworzeniem treści online – możesz być zaraz po studiach kierunkowych (np. dziennikarstwo, media cyfrowe, marketing, filologia) lub mieć pierwsze doświadczenia w redakcji online.
Podstawowej wiedzy z zakresu SEO, social media i funkcjonowania serwisów internetowych – reszty nauczymy Cię w praktyce.
Umiejętności pracy w CMS (lub chęci szybkiego jej opanowania) oraz podstawowej znajomości narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, Google Search Console, Gemius czy Google Trends.
Inicjatywy, proaktywności i orientacji na wyniki – zależy nam na osobie, która chce rozwijać się w obszarze contentu.
Co oferujemy?
Współpracę w ramach umowy o pracę.
Pracę w systemie hybrydowym (2 dni z biura i 3 dni pracy zdalnej) lub całkowicie zdalnym.
Prywatną opiekę medyczną LuxMed lub EnelMed.
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie oraz karty sportowej.
Dostęp do platformy do nauki języka angielskiego - eTutor oraz platformy wspierającej zdrowie psychiczne i Twój codzienny dobrostan - Mindgram.
Możliwość nauki, rozwoju kompetencji SEO oraz redakcyjnych.

Burda Media Polska
Burda Media Polska to największy wydawca lifestyle w Polsce i lider mediów kobiecych w digitalu i prasie. Docieramy do ok. 12 milionów użytkowników miesięcznie dzięki takim markom jak ELLE, Glamour, VIVA!, wizaz.pl, polk...
Redaktor online - kobieta.pl, polki.pl (f/m/d)
Redaktor online - kobieta.pl, polki.pl (f/m/d)