Specjalista ds. należności
Nowa
Finanse

Specjalista ds. należności

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

customer service

windykacja

collections

English

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Twój zakres obowiązków


  • Telefoniczna obsługa windykacji
  • Monitorowanie wpłat zaległych należności
  • Zapewnianie doskonałej obsługi klienta oraz zarządzanie wnioskami w celu uzyskania satysfakcjonującego rozwiązania dla obu stron
  • Wprowadzanie zmian w systemie
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta


Nasze wymagania


  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Min. 8-miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta z elementami windykacji
  • Zorientowanie na klienta oraz pomoc w znalezieniu właściwego rozwiązania
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym od 09:00 do 21:00, od poniedziałku do piątku, w modelu hybrydowym (2 dni z domu, 3 dni z biura)


To oferujemy


  • Pakiet medyczny Luxmed
  • Ubezpieczenie Generali
  • Karta Multisport lub system Multikafeteryjny
  • Pozytywna atmosfera i równowaga między pracą, a życiem prywatnym (30-minutowa przerwa na lunch wliczona w 8-godzinny czas pracy)
  • Program wsparcia psychologicznego dla pracownika i jego bliskich (Mental Health Helpline)
  • Dodatkowy dzień wolny na wolontariat
  • Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych
  • Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych
  • Transparentna ścieżka rozwoju kariery
  • Międzynarodowe środowisko z silnymi powiązaniami z brytyjską kulturą biznesową


Capita to firma zajmująca się doradztwem, transformacją i usługami cyfrowymi. Nasi współpracownicy codziennie pomagają milionom ludzi, dostarczając innowacyjne rozwiązania, które przekształcają i upraszczają relacje między firmami a klientami, rządami i obywatelami. Współpracujemy z klientami w dostarczaniu najnowocześniejszych technologii, które pozwalają zaoszczędzić czas oraz dają możliwość skupienia się na tym, co robią najlepiej, ułatwiając dzięki temu życie.

Capita to wiodący dostawca usług biznesowych, zatrudniający ponad 55 000 pracowników, działający w Wielkiej Brytanii, Europie, Indiach i Republice Południowej Afryki. Capita Polska wspiera klientów z różnych sektorów, w tym samorządów lokalnych, obsługi klienta, zamówień publicznych, ubezpieczeń na życie i emerytur, analizy danych oraz uczenia się i rozwoju. W Polsce działamy w trzech lokalizacjach – Krakowie, Opolu i Łodzi. Codziennie zajmujemy się różnorodnymi procesami, takimi jak sprawdzanie poprawności danych, obsługę klienta, koordynację szkoleń, a także znacznie bardziej złożonymi procesami, takimi jak zamykanie ksiąg głównych, raportowanie, analiza finansowa, przetwarzanie roszczeń, wdrażanie systemów, techniczne wsparcie klienta lub administrowanie flotą.

Jesteśmy pracodawcą zapewniającym równe szanse, co oznacza, że rozważymy wszystkich odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów bez względu na tożsamość lub ekspresję płciową, pochodzenie etniczne, narodowość, religię lub przekonania, wiek, orientację seksualną, niepełnosprawność lub jakąkolwiek inną chronioną cechę. Rekrutujemy i rozwijamy naszych pracowników w oparciu o zasługi i ich pasję do tworzenia lepszych wyników i jesteśmy zobowiązani do tworzenia inkluzywnego środowiska dla wszystkich pracowników.

Rekomendowane oferty

Trade Finance Operations Specialist

Nowa
ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland
Dąbrowa Górnicza
finanse
Microsoft Power BI
Nowa

Specjalista ds. procesowania danych z j. angielskim i niemieckim

Nowa
Volkswagen Group Services
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
MS Office
SAP
Nowa