W Twojej roli będziesz blisko współpracować z Managerem ds. Innowacji, pomagając w prowadzeniu procesów tworzenia nowych produktów. Od analizy trendów, wstępnej idei, przez tworzenie pomysłów, ich walidację z konsumentami, aż do finalnej koncepcji;
Będziesz również aktywnie wspierać zespół Innowacji w codziennych zadaniach, takich jak zarządzanie budżetem, przygotowywanie prezentacji, organizacja spotkań i warsztatów;
Twoja praca będzie wymagała analizowania wyników marek i innowacji;
Na bieżąco będziesz śledzić trendy i nowinki w branży piwnej i całej gałęzi spożywczej;
Kluczowa w realizacji Twoich zadań będzie współpraca z różnymi działami wewnątrz firmy, takimi jak zespoły marketingowe, dział rozwoju produktów, dział sprzedaży, a także z zewnętrznymi firmami jak agencje badawcze.
Wymagania:
Wykształcenie i doświadczenie
Masz doświadczenie w pracy projektowej (mile widziane w ramach marketingu, badaniach rynku, tworzeniu nowych produktów);
Umiesz wyciągać wnioski na podstawie danych, trendów oraz obserwacji;
Znasz język angielski na poziomie min. B2+.
Postawa i nastawienie
Jesteś otwarty/a na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej;
Jeteś osobą analityczną oraz cechuje Cię bardzo dobra organizacja pracy, i skrupulatność;
Chcesz pracować przy tworzeniu nowych produktów alkoholowych i bezalkoholowych;
Jesteś ciekawy/a oraz cechuje Cię zapał do poszukiwania nowych rozwiązań i wdrażania ich w życie;
Masz pasję do próbowania i oceniania produktów spożywczych;
Chcesz pracować w PRAWDOPODOBNIE Najlepszym Zespole na świecie :)
Sprawdź podobne oferty pracy
💥 Specjalista ds. Allegro 💥
Nowa
5 000 - 10 000pln
Agencja Pirk Spark
Poznań
e-commerce
umiejętności analityczne
Allegro Ads
Nowa
Specjalista ds. projektowania i koordynacji stoisk targowych oraz showroomów