Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Dyrektor/ka Działu Komunikacji Marketingowej i Zarządzania Marką , która pokieruje działaniami w obszarze brandingu i komunikacji. Rola ta obejmuje opracowanie i wdrożenie strategii marki, nadzór
nad kampaniami reklamowymi oraz koordynację wszystkich działań związanych
z komunikacją i marketingiem.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za zarządzanie 10-osobowym zespołem. To kluczowe stanowisko dla dalszego rozwoju i spójności naszego wizerunku.
- tworzenie i wdrażanie strategii marki spójnej z celami firmy, dbałość o jednolity wizerunek we wszystkich kanałach,
- planowanie i nadzór nad kampaniami online i offline, z naciskiem na skuteczność
- i zwrot z inwestycji,
- dbanie o zgodność i integralność tożsamości marki we wszystkich kanałach,
- nadzór nad tworzeniem i dystrybucją spójnych komunikatów marketingowych,
- kierowanie procesem kreatywnym i adaptacją treści na różne rynki,
- realizacja działań SEO, SEM, social media i e-mail marketingu,
- planowanie i zakup mediów, optymalne zarządzanie budżetem,
- tworzenie kampanii dopasowanych do rynków lokalnych i regionalnych,
- organizacja wydarzeń i inicjatyw budujących zaangażowanie i lojalność wobec marki,
- zarządzanie współpracami i sponsoringiem w celu zwiększenia zasięgu
- i rozpoznawalności marki,
- kierowanie 10-osobowym zespołem i rozwój talentów w kulturze współpracy
- i wysokiej efektywności.
- masz wykształcenie wyższe- preferowane- w zakresie marketingu, komunikacji, biznesu lub pokrewnych dziedzin,
- możesz pochwalić się doświadczeniem w zarządzaniu marką, reklamie i komunikacji marketingowej – najlepiej w sektorze retail.
- cechują Cię umiejętności przywódcze i masz doświadczenie
- w zarządzaniu co najmniej kilkunastoosobowym zespołem,
- doskonale orientujesz się w aktualnych trendach marketingowych, środowisku digital i kanałach mediowych,
- masz umiejętność zarządzania projektami, myślenia kreatywnego i zdolności analityczne,
- posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i interpersonalne,
- miałeś/aś okazję zarządzać budżetem i analizą efektywności działań marketingowych.
- samodzielne i decyzyjne stanowisko pracy,
- możliwość współtworzenia strategii marketingowej i wdrażania nowoczesnych rozwiązań,
- pracę w zespole ceniącym inicjatywę, odpowiedzialność
- i zmysł biznesowy,
- realną możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
- pracę w modelu hybrydowym,
- atrakcyjny pakiet benefitów: auto służbowe, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport, świadczenia socjalne, bony świąteczne, wyprawki dla dzieci, dostęp do platformy językowej oraz wellbeing owej.