Dyrektor/ka Działu Komunikacji Marketingowej i Zarządzania Marką

Marketing

Dyrektor/ka Działu Komunikacji Marketingowej i Zarządzania Marką

Marketing
Targowa 72, Warszawa

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Dyrektor/ka Działu Komunikacji Marketingowej i Zarządzania Marką , która pokieruje działaniami w obszarze brandingu i komunikacji. Rola ta obejmuje opracowanie i wdrożenie strategii marki, nadzór

nad kampaniami reklamowymi oraz koordynację wszystkich działań związanych

z komunikacją i marketingiem.


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za zarządzanie 10-osobowym zespołem. To kluczowe stanowisko dla dalszego rozwoju i spójności naszego wizerunku.


Dyrektor/ka Działu Komunikacji Marketingowej i Zarządzania Marką


Twoje zadania:

  • tworzenie i wdrażanie strategii marki spójnej z celami firmy, dbałość o jednolity wizerunek we wszystkich kanałach,
  • planowanie i nadzór nad kampaniami online i offline, z naciskiem na skuteczność
  • i zwrot z inwestycji,
  • dbanie o zgodność i integralność tożsamości marki we wszystkich kanałach,
  • nadzór nad tworzeniem i dystrybucją spójnych komunikatów marketingowych,
  • kierowanie procesem kreatywnym i adaptacją treści na różne rynki,
  • realizacja działań SEO, SEM, social media i e-mail marketingu,
  • planowanie i zakup mediów, optymalne zarządzanie budżetem,
  • tworzenie kampanii dopasowanych do rynków lokalnych i regionalnych,
  • organizacja wydarzeń i inicjatyw budujących zaangażowanie i lojalność wobec marki,
  • zarządzanie współpracami i sponsoringiem w celu zwiększenia zasięgu
  • i rozpoznawalności marki,
  • kierowanie 10-osobowym zespołem i rozwój talentów w kulturze współpracy
  • i wysokiej efektywności.


Docenimy Cię za to, że:

  • masz wykształcenie wyższe- preferowane- w zakresie marketingu, komunikacji, biznesu lub pokrewnych dziedzin,
  • możesz pochwalić się doświadczeniem w zarządzaniu marką, reklamie i komunikacji marketingowej – najlepiej w sektorze retail.
  • cechują Cię umiejętności przywódcze i masz doświadczenie
  • w zarządzaniu co najmniej kilkunastoosobowym zespołem,
  • doskonale orientujesz się w aktualnych trendach marketingowych, środowisku digital i kanałach mediowych,
  • masz umiejętność zarządzania projektami, myślenia kreatywnego i zdolności analityczne,
  • posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i interpersonalne,
  • miałeś/aś okazję zarządzać budżetem i analizą efektywności działań marketingowych.


Mamy dla Ciebie:

  • samodzielne i decyzyjne stanowisko pracy,
  • możliwość współtworzenia strategii marketingowej i wdrażania nowoczesnych rozwiązań,
  • pracę w zespole ceniącym inicjatywę, odpowiedzialność
  • i zmysł biznesowy,
  • realną możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
  • pracę w modelu hybrydowym,
  • atrakcyjny pakiet benefitów: auto służbowe, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport, świadczenia socjalne, bony świąteczne, wyprawki dla dzieci, dostęp do platformy językowej oraz wellbeing owej.

Wymagane umiejętności

SEO

SEM

social media

e-mail marketing

media

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 17.06.2025

O firmie

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour Polska to wielokanałowa sieć handlowa, mająca blisko 800 sklepów w różnych formatach. Od 1997 roku zmieniamy polski rynek handlowy, oferując klientom szeroki wybór produktów, nowoczesne rozwiązania zakupowe i n...

Zobacz profil firmy