Dyrektor/ka Działu Komunikacji Marketingowej i Zarządzania Marką
Nowa
Marketing

Dyrektor/ka Działu Komunikacji Marketingowej i Zarządzania Marką

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

SEO

SEM

social media

e-mail marketing

media

Opis stanowiska

Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Dyrektor/ka Działu Komunikacji Marketingowej i Zarządzania Marką , która pokieruje działaniami w obszarze brandingu i komunikacji. Rola ta obejmuje opracowanie i wdrożenie strategii marki, nadzór

nad kampaniami reklamowymi oraz koordynację wszystkich działań związanych

z komunikacją i marketingiem.


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za zarządzanie 10-osobowym zespołem. To kluczowe stanowisko dla dalszego rozwoju i spójności naszego wizerunku.


Dyrektor/ka Działu Komunikacji Marketingowej i Zarządzania Marką


Twoje zadania:

  • tworzenie i wdrażanie strategii marki spójnej z celami firmy, dbałość o jednolity wizerunek we wszystkich kanałach,
  • planowanie i nadzór nad kampaniami online i offline, z naciskiem na skuteczność
  • i zwrot z inwestycji,
  • dbanie o zgodność i integralność tożsamości marki we wszystkich kanałach,
  • nadzór nad tworzeniem i dystrybucją spójnych komunikatów marketingowych,
  • kierowanie procesem kreatywnym i adaptacją treści na różne rynki,
  • realizacja działań SEO, SEM, social media i e-mail marketingu,
  • planowanie i zakup mediów, optymalne zarządzanie budżetem,
  • tworzenie kampanii dopasowanych do rynków lokalnych i regionalnych,
  • organizacja wydarzeń i inicjatyw budujących zaangażowanie i lojalność wobec marki,
  • zarządzanie współpracami i sponsoringiem w celu zwiększenia zasięgu
  • i rozpoznawalności marki,
  • kierowanie 10-osobowym zespołem i rozwój talentów w kulturze współpracy
  • i wysokiej efektywności.


Docenimy Cię za to, że:

  • masz wykształcenie wyższe- preferowane- w zakresie marketingu, komunikacji, biznesu lub pokrewnych dziedzin,
  • możesz pochwalić się doświadczeniem w zarządzaniu marką, reklamie i komunikacji marketingowej – najlepiej w sektorze retail.
  • cechują Cię umiejętności przywódcze i masz doświadczenie
  • w zarządzaniu co najmniej kilkunastoosobowym zespołem,
  • doskonale orientujesz się w aktualnych trendach marketingowych, środowisku digital i kanałach mediowych,
  • masz umiejętność zarządzania projektami, myślenia kreatywnego i zdolności analityczne,
  • posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i interpersonalne,
  • miałeś/aś okazję zarządzać budżetem i analizą efektywności działań marketingowych.


Mamy dla Ciebie:

  • samodzielne i decyzyjne stanowisko pracy,
  • możliwość współtworzenia strategii marketingowej i wdrażania nowoczesnych rozwiązań,
  • pracę w zespole ceniącym inicjatywę, odpowiedzialność
  • i zmysł biznesowy,
  • realną możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
  • pracę w modelu hybrydowym,
  • atrakcyjny pakiet benefitów: auto służbowe, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport, świadczenia socjalne, bony świąteczne, wyprawki dla dzieci, dostęp do platformy językowej oraz wellbeing owej.