Twoje zadania:
przygotowanie pism, porozumień, umów franczyzowych oraz innych dokumentów zleconych przez przełożonego,
kompletowanie i weryfikacja dokumentów oraz odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji zgodnie z procedurami działu,
weryfikacja poprawności dokumentów księgowych i rozliczeń, zlecacie refaktur i korekt,
nadzorowanie gwarancji bankowych,
obsługa korespondencji działu,
dbanie o terminowość realizowanych zadań,
prowadzenie baz danych i zestawień zgodnie z potrzebami działu i bieżąca aktualizacja systemów o zmiany,
współpraca z działami wewnątrz firmy oraz współpracownikami działu,
archiwizacja dokumentów oraz inne prace administracyjne i biurowe.
Docenimy Cię za to, że:
potrafisz przyjąć odpowiedzialność za powierzone Ci zadania,
charakteryzuje Cię skrupulatność, dokładność i dbałość o szczegóły,
dobrze posługujesz się pakietem MS Word i Office,
umiesz pracować pod presją czasu i z wieloma zadaniami,
jesteś zaangażowany/a, słowny/a i można na Tobie polegać,
szybko się uczysz i z łatwością wyciągasz logiczne wnioski,
charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie,
jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę w zespole,
posiadasz wykształcenie wyższe, min. średnie,
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy administracyjnej.
Mamy dla Ciebie:
zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo na około 1,5 roku,
pracę w modelu hybrydowy,
wsparcie zespołu i poczucie, że wszyscy gramy do jednej bramki :),
działanie w duchu wartości: prosto, razem, odważnie i z pasją, brzmi dobrze? Chętnie pokażemy Ci je realizujemy w codziennej pracy,
ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
dobrze skomunikowane miejsce pracy (Galeria Wileńska),
zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Rekomendowane oferty