współpraca z domem mediowym, agencjami mediowymi i audytorem w zakresie kampanii digital,
koordynacja działań z zespołami e-Commerce, Marketingu i Monetyzacji usług,
identyfikowanie potrzeb biznesowych i przekładanie ich na skuteczne kampanie,
tworzenie briefów i weryfikacja Media Planów digital,
nadzór nad realizacją, optymalizacją i rozliczaniem kampanii,
kontrola budżetów przeznaczonych na działania digitalowe,
udział w spotkaniach wewnętrznych z działami handlowymi i centralą,
wsparcie zespołu ds. planowania i zakupu mediów w codziennych działaniach
Nasze oczekiwania:
minimum 3 lata doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii digital (dom mediowy lub agencja mediowa),
bardzo dobra znajomość mediów digital: video, display, social media, paid search, mailing, afiliacja,
umiejętność pracy z pakietem MS Office, szczególnie Excel i PowerPoint (min. poziom średniozaawansowany),
sumienność, dokładność i wysoka kultura pracy
znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (min.B1/B2)
Mile widziane:
doświadczenie w kampaniach performance i e-commerce,
holistyczne spojrzenie na media: digital i offline
Mamy dla Ciebie:
możliwość pracy przy rozpoznawalnych projektach i kampaniach,
współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie,
realny wpływ na działania digitalowe firmy,
przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu,
pracę w systemie hybrydowym,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, wsparcie w nauce języków obcych, dla wszystkich pracowników Carrefour, świadczenia socjalne.