Ekspert ds. Planowania i Zakupu Mediów Digital

Marketing

Ekspert ds. Planowania i Zakupu Mediów Digital

Marketing
Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Twoje zadania:

  • współpraca z domem mediowym, agencjami mediowymi i audytorem w zakresie kampanii digital,
  • koordynacja działań z zespołami e-Commerce, Marketingu i Monetyzacji usług,
  • identyfikowanie potrzeb biznesowych i przekładanie ich na skuteczne kampanie,
  • tworzenie briefów i weryfikacja Media Planów digital,
  • nadzór nad realizacją, optymalizacją i rozliczaniem kampanii,
  • kontrola budżetów przeznaczonych na działania digitalowe,
  • udział w spotkaniach wewnętrznych z działami handlowymi i centralą,
  • wsparcie zespołu ds. planowania i zakupu mediów w codziennych działaniach


Nasze oczekiwania:

  • minimum 3 lata doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii digital (dom mediowy lub agencja mediowa),
  • bardzo dobra znajomość mediów digital: video, display, social media, paid search, mailing, afiliacja,
  • umiejętność pracy z pakietem MS Office, szczególnie Excel i PowerPoint (min. poziom średniozaawansowany),
  • sumienność, dokładność i wysoka kultura pracy
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (min.B1/B2)


Mile widziane:

  • doświadczenie w kampaniach performance i e-commerce,
  • holistyczne spojrzenie na media: digital i offline


Mamy dla Ciebie:

  • możliwość pracy przy rozpoznawalnych projektach i kampaniach,
  • współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie,
  • realny wpływ na działania digitalowe firmy,
  • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu,
  • pracę w systemie hybrydowym,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, wsparcie w nauce języków obcych, dla wszystkich pracowników Carrefour, świadczenia socjalne.


Wymagane umiejętności

digital marketing

Microsoft Office

język angielski

Znajomość języków

Angielski: B1

Mile widziane

performance marketing

e-commerce

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 14.05.2025

O firmie

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour Polska to wielokanałowa sieć handlowa, mająca blisko 800 sklepów w różnych formatach. Od 1997 roku zmieniamy polski rynek handlowy, oferując klientom szeroki wybór produktów, nowoczesne rozwiązania zakupowe i n...

Zobacz profil firmy